Kako smo izboljšali e-mail kampanjo za 840%

izboljsanje email kampanje

Z vami želimo deliti odlične rezultate e-mail kampanje, ki smo jo delali za našega naročnika. Verjeli ali ne, e-mail kampanje so lahko najbolj učinkovit način pridobivanja strank, četudi se vam zdi, da “reklamna sporočila” ne bere nihče. E-mail marketing morate dobro povezati z vašo prodajo, ...

Preberi več »

Kakšno merjenje oglaševanja je učinkovito?

merjenje oglaševanja

Pri oglaševanju v programu AdWords morate vedno imeti v mislih kako izboljšati učinek oglaševanja za znesek, ki ga porabite. Priporočam vam, da najprej določite oglaševalske cilje, nato pa se poglobite v razmerje med ceno in kakovostjo, da boste dobro razumeli ter sledili in analizirali donosnost ...

Preberi več »

Kako zbirati e-mail naslove na Facebook-u

facebook, facebook oglaševanje

Tudi Facebook je postal velik del spletnega nastopa, saj v sklopu spletne strategije pomaga prodati več, pomaga pri ohranjanju stika z obstoječimi kupci in uspešno spreminja potencialne kupce v zadovoljne stranke. In ker je to kanal, kjer je pretok obiskovalcev velik, se vam splača, da ...

Preberi več »

Kako oblikovati grafike ki prodajajo?

grafike na spletni strani, grafika na spletni strani, spletna stran, spletne strani

Če želite prodati svoj produkt, mora za tem stati kvalitetna vsebina, ki v prvi vrsti izpostavlja vse prednosti, ki bi jih s tem vaš kupec lahko pridobil. Dobro besedilo morate vstaviti na spletno stran, v vašo e-mail kampanjo, praktično povsod. Vendar vedeti moramo, da golo ...

Preberi več »

Vlagajte tja, kjer se vam najbolj izplača

Marketing-koledar_2_170

Marketing brez statistik je kot ladja brez kompasa. Zato sta priprava strategije vašega podjetja in načrtovanje konkretnih aktivnosti neločljivo povezani z odgovori na preprosta vprašanja: Kaj se je najbolj obneslo v preteklosti? Kakšne rezultate/cilje si želimo doseči v prihodnosti? Kakšen proračun imamo na razpolago? Postavite ...

Preberi več »

Marketinški koledar: vaš e-vodič pri doseganju ciljev

Marketing-koledar_170

Si želite privarčevati s časom in denarjem? Večje organiziranosti in učinkovitosti pri izvajanju marketinških aktivnosti? Zastaviti marketinško strategijo, ki zagotavlja uspeh? Preverite, kako vam lahko pri tem pomaga marketinški koledar z veliko praktičnimi primeri! Priročnik, ki smo ga pripravili za vas, je pravzaprav vodilo načrtovanja ...

Preberi več »

Google prikazno omrežje

google oglaševanje, slikovni oglasi, prikazno omrežje

Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli oglas AdWords na svojem priljubljenem ...

Preberi več »