SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
LinkedIn profil kot marketinški kanal
Okt 28, 2020 | Marketing in prodaja
LinkedIn že dolgo ni več samo še eno družbeno omrežje. Ustanovljen je bil z namenom poslovnega mreženja, zadnje leto pa je močno razvil tudi svojo marketinško funkcijo. Kaj je LinkedIn? LinkedIn je družabno omrežje, ki ga uporablja več kot...
Celostna grafična podoba podjetja – kako jo pravilno uporabiti na spletu?
Okt 21, 2020 | Izdelava spletnih strani
Kaj je celostna grafična podoba (CGP) in zakaj je pomembna? Celostna grafična podoba podjetja (CGP) je vizualna podoba podjetja in zato prvi kontakt s svetom. So vsi vizualni in zvočni elementi, ki dajejo podjetju večjo prepoznavnost, lastno identiteto in ugled. Je...
Google analitika – Statistika vašega spletnega mesta
Okt 14, 2020 | Spletna analitika
Kaj je Google Analytics in za kaj se uporablja? Google Analytics tool je nepogrešljivo brezplačno analitično orodje, ki omogoča vpogled v različne statistike vaše spletne strani oz. spletne trgovine. Ne glede na to, s katero vrsto dejavnosti se ukvarjate,...
SEO vs PPC: Kaj je bolje za vaše podjetje?
Okt 7, 2020 | SEO
Google vsak dan obdela 3,5 milijarde iskanj in več. Kako boste torej dosegli, da bo vaša blagovna znamka opazna in izstopala iz konkurence? SEO (search engine optimization) in PPC (pay per click) z npr. Google Ads sta dve najboljši metodi trženja z iskalniki za...