Kako narediti dober YouTube oglas?

Nov 17, 2021
Nov 17, 2021

YouTube kanal ni samo medij za predvajanje glasbe, ampak je tudi kanal, ki omogoča video oglaševanje. YouTube oglasi v obliki videa se prikazujejo uporabnikom na družbenih omrežjih ali na sami platformi. YouTube omogoča posnetke oz. video oglaševanje, ki lahko vključuje slike, video, zvok in besedilo. V kombinaciji ti ustvarjalni elementi tvorijo celoten video oglas.

YouTube video oglasi so le še en način za razširitev dosega in privabljanje publike na vaša spletna mesta. Če si želite, da bodo vaše oglaševalske akcije najbolj učinkovite, morate zagotoviti, da ustvarjate neverjetne YouTube oglase.

V nadaljevanju predstavljamo deset najboljših idej za ustvarjanje ubijalskih video posnetkov, ki jih omogoča YouTube kanal. Do konca zapisa boste razumeli, na kaj morate biti pozorni, da boste naredili najboljše posnetke za vaše oglaševanje.

10 smernic za top YouTube oglase

Brez videa danes v oglaševanju več ne gre. Posnetke je potrebno skrbno načrtovati in jih smiselno uporabiti v digitalnem marketingu. Tukaj je več idej za ustvarjanje vrhunskih YouTube oglasnih video posnetkov za vaše video oglaševalske akcije. Vsi videi pa so lahko seveda tudi bogat element vaše spletne strani. Prvi pogoj za objavljanje na YouTube pa je, da imate registriran uporabniški račun, ki si ga lahko uredite brezplačno.

1. Uporabite element presenečenja

V raziskavi uporabnikov Twitterja je 43 % vprašanih menilo, da bi si ogledali celoten video, če bi imel zanimivo vsebino. Posnetke, ki jih predvaja YouTube kanal, je torej potrebno narediti izredno zanimive in vabljive. Tu nastopi element presenečenja.

Obstaja peščica blagovnih znamk, ki so znane po svoji nenavadni in presenetljivi vsebini oglasov. Sem spadajo Skittles, Cheetos, Doritos in Old Spice. Njihova vsebina se pogosto začne sorazmerno normalno, nato pa sledi presenečenje.

Oglejte si ta Old Spice posnetek, ki so ga predvajali pred Super Bowlom:

Posnetek se začne s povezano dejavnostjo, ki nato v nekaj sekundah postane fantastična. Element presenečenja je tu smešen in ustreza običajnim komercialnim norčijam znamke.

2. Bodite povezani preko video posnetkov

Ključni del vsakega uspešnega YouTube oglasa je, da je povezan z vašo ciljno publiko. Tukaj je nekaj nasvetov za pomoč, kako naj bi ta povezanost zgledala.

Če želite biti povezani, morate najprej vedeti, s kom ste povezani. To bi bila vaša ciljna publika. Publika naj bi sicer bila podobna tisti iz spletne strani, lahko pa se tudi razlikuje, saj gre za drugačen kanal sporočanja. Tako kot prek spletne strani spremljate analitiko obiska, lahko za analizo vaše publike uporabite YouTube Analytics in tukaj pridobite potrebne podatke. Opredeljeni bodo z različnimi podatkovnimi točkami, vključno z:

  • starost
  • spol
  • izobrazba
  • kupna moč
  • socialni razred
  • lokacija
  • potrošniške navade

S temi informacijami v roki oblikujete zgodbo, ki vzbudi njihovo zanimanje ali pa pripelje do bolečega spoznanja, da ne ciljate prave publike. Vaše oglasne vsebine morajo biti prilagojene vaši ciljni skupini z uporabo ustreznih zvočnih in vizualnih elementov.

Ključno je, da se ne trudite preveč za povezovanje. Le-to mora biti organsko in v sklopu ustvarjalnega procesa. Bolj ko poznate svoje občinstvo, bolj naravno bo videti.

3. Izboljšajte oglase konkurentov v YouTubu

Ni vam treba odkrivati tople vode za vsakega izmed video posnetkov, ki je namenjen oglaševanju. Če je konkurenca ustvarila posnetek s pravo idejo, vendar manj izpopolnjeno izvedbo, vam to omogoča, da izkoristite priliko in izboljšate obstoječ video. Posnetke dodelujte toliko časa, da boste z njimi zadovoljni, po drugi strani pa pazite na bistvene elemente.

Da bo jasno, to ne pomeni, da kopirate posnetke in delo vaše konkurence. Dejstvo je, da zares izvirnih idej ni, je pa vsako idejo mogoče razširiti in izboljšati. Za začetek si oglejte oglase konkurentov in si zastavite naslednja vprašanja:

  • Kako je mogoče izboljšati pripovedovanje?
  • Kako je mogoče bolje ciljati na občinstvo?
  • Kako je mogoče izboljšati avdio/video?
  • Ali je mogoče izboljšati ključne besede?
  • Katere oglase bi lahko dodali za izboljšanje izkušnje?

Z nekaj idejami, kako izboljšati video oglase vašega konkurenta, lahko zdaj ustvarite oglaševalsko akcijo z izboljšanimi video oglasi.

4. Vključite poziv k dejanju tudi prek spletne strani

Ali želite, da vaše objave izobražujejo, navdihujejo ali konvertirajo vaše občinstvo? Verjetno želite doseči vsaj dva od teh treh ciljev, zaradi katerih posnetke sploh ustvarjate. Namesto da bi se vaše občinstvo spraševalo, kaj naj storijo, jim to povejte. V sklopu videa npr. napotite uporabnike v opis pod videoposnetek. Ustvarite gumb s pozivom npr. “kliknite” in jih preusmerite na vašo spletno stran.

Poziv k dejanju je sporočilo, ki jasno pove, kakšno dejanje želite, da vaše občinstvo izvede. Pogosto jih boste videli kot »Preberi več« ali »Kupi zdaj«. Ne obotavljajte se in vključite neposreden poziv k dejanju, čeprav se vam zdi tako postopanje grobo. Dejstvo je, da bodo gledalci vedeli, da vidijo oglasno vsebino, in pričakujejo, da jim boste povedali, kaj naj storijo.

Če ste previdni pri neposrednih pozivih k dejanju, razmislite o bolj subtilnem pristopu. Poglejmo si še enkrat Old Spice postopek:

Na koncu oglasa je prikazana zvezda, ki se giblje v zgornjem desnem kotu predvajanja videa. Opozarja na poziv k dejanju, ki je usklajen s tem, kako uporabnike na YouTube kanalu pogosto opozarjajo na dodatne informacije ali druge videoposnetke za ogled. To je subtilen dotik, ki pa uporablja vgrajene funkcije YouTuba, da bi še bolj poudaril svoj namen.

5. Nenehno eksperimentirajte

Pri oglasnih kreativah je ključnega pomena, da nenehno eksperimentirate in spremljate vključenost občinstva. To zagotavlja še boljše rezultate, ko se naučite, na kaj se vaše občinstvo odziva.

Kaj bi morali testirati? Ko gre za testiranje, lahko kreativne elemente, ki vključujejo besedilo, barvo pisave in velikost, manipulirate, da preizkusite vključenost gledalcev. To je še posebej pomembno pri pozivih k dejanju.

Drugi elementi, ki jih lahko preizkusite na vaših video oglasih, vključujejo:

  • dialog,
  • glasba v ozadju in brez glasbe v ozadju,
  • različne vrste glasbe v ozadju,
  • vizualna ozadja,
  • vizualni prehodi.

Za najboljše rezultate se držite testiranja samo enega ustvarjalnega elementa naenkrat. Teste z več elementi lahko izvajate, ko imate podatke iz teh začetnih A/B testov.

6. Povejte zgodbo ali pripoved

Eden od elementov dobrega oglasa je zmožnost, da pritegnete svoje občinstvo. Enostaven način za to je uporaba pripovedovanja zgodb. Zgodba je lahko informativna, prisrčna, smešna ali kombinacija tega, zajemite to v svoje posnetke. Najpomembnejše je, da občinstvo pritegnete v zgodbo. S tem v mislih naredite fantastične posnetke, YouTube kanal pa bo poskrbel za širjenje vašega videa.

Vzemite na primer podjetje Subaru in njihovo reklamo »Domišljija staršev«. Jasno opisuje strahove vseh staršev, ko se njihovi najstniki odpravijo na pot:

Kombinacija mračne glasbe in vizualnih podob med domišljijo in resničnostjo naredi zgodbo zelo živo. To je zgodba, ki je dovolj enostavna za razumevanje brez dialoga in potrka na naša čustva, še vedno pa uporabniki iz nje dobijo dovolj informacij. Za več možnosti pa si še vedno lahko ogledajo spletno stran podjetja.

7. Naj bo oglas videti izviren

Ne glede na to, ali nameravate obveščati, izobraževati ali pretvoriti, ni treba, da je vaše oglaševanje v svojem namenu tako neposredno. Pravzaprav so vsiljivi in ​​očitni oglasi lahko škodljivi za vašo celotno marketinško kampanjo in uporabnike ne vodijo na vaše spletne strani. Ustvarite kreativo, ki storitev ali produkt oglašuje na izviren način, hkrati pa naj bo značilen za vaše podjetje in spletno stran. Izberite elemente, ki najbolj zadenejo bistvo objave, hkrati pa omogočajo uporabniku pozitivno izkušnjo.

Po podatkih HubSpota 77 % spletnih uporabnikov pravi, da raje filtrirajo kot pa popolnoma blokirajo oglase. Gledalci ne marajo neprijetnih in vsiljivih oglasov, kar pomeni, da se mora industrija prilagoditi. Eden od načinov za to je z izvirnim oglaševanjem. Posnetke naredite zanimive, uporabniki pa bodo nato z zanimanjem prebrskali tudi vašo spletno stran.

Tak primer so npr. vplivneži, ki neopazno vključujejo sponzorstva v svoje videe. Enako lahko storite z oglasi, ki se predvajajo bolj kot mini-epizoda ali vlog. Te lahko hranite tudi v multimediji na vaši spletni strani, ali pa ga objavite pod novice.

8. Vključite uporabniško ustvarjeno vsebino

Uporabniško ustvarjeno vsebino zagotovijo resnični uporabniki storitve ali izdelka. Te so pogosto v obliki mnenj, fotografij ali video posnetkov, poslanih blagovni znamki na spletnih mestih družbenih omrežij ali prek obrazcev za povratne informacije.

Ker več internetnih uporabnikov (54 %) zaupa vsebini spletnih uporabnikov kot pa informacijam, ki jih dobijo od samih blagovnih znamk (20 %), si ne morete privoščiti, da bi uporabniško ustvarjeno vsebino izključili iz svojih trženjskih prizadevanj.

Eden od načinov za vključitev vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, v YouTube oglase je pregled strank. Ta video oglas Grammarly, ki prikazuje pisca, filmskega ustvarjalca in uporabnika Grammarlyja, je odličen primer vključitve uporabniško ustvarjene vsebine v YouTube posnetke:

9. Izpostavite prednosti

Blagovne znamke se običajno osredotočajo na funkcije v oglasih. Vendar potencialne stranke resnično želijo videti neposredne koristi.

Kakšna je razlika med funkcijami in prednostmi videa? Forbes ponuja jedrnato razlago: lastnosti so atributi izdelka ali storitve, medtem ko so prednosti koristi, ki jih kupec pridobi od izdelka ali storitve. Za poudarjanje prednosti lahko uporabite številne od zgornjih idej. Ti vključujejo pripovedovanje zgodbe ali vključitev uporabniško ustvarjene vsebine.

Številne blagovne znamke to počnejo dobro, a morda nobena tako dobro kot YouTube kanal Apple:

Oglas navaja tehnične lastnosti, hkrati pa prikazuje, kako koristijo potrošniku. Ni vam treba žrtvovati funkcij za koristi; raje si prizadevajte pokazati oboje.

10. Razmislite o napravi

YouTube kanal je tako kot številne digitalne medijske platforme optimiziran za uporabo na različnih napravah. Tudi vsebina videa in s tem tudi oglasov je optimizirana na skoraj enak način (ne pozabite na ključne besede). To zagotavlja boljšo izkušnjo za uporabnike, ne glede na to, ali so na namizju spletne strani ali mobilniku.

Razmislite o optimizaciji oglasov za delovanje v različnih napravah. YouTube to spodbuja z možnostjo nalaganja več različic enega videa v različnih razmerjih stranic.

Video posnetke v YouTubu je mogoče naložiti v kvadratnem, navpičnem in ležečem razmerju, pa tudi na različnih delih video prostora (npr. v zgornjem desnem kotu), da najbolje služijo vsem uporabnikom YouTuba. To lahko zahteva malo dodatnega dela, da zagotovite, da je popolna izkušnja vidna v vseh razmerjih stranic, vendar je vredno truda. Če svoj videoposnetek naložite v številnih razmerjih, zagotovite, da dosežete širše občinstvo in posledično vaše spletne strani oz. spletna mesta.

3 primeri uspešnih YouTube oglasov

Poglejmo si nekaj primerov uspešnega oglaševanja na Youtubu:

1. HelloFresh

Videoposnetki z recepti in GIF-i so v zadnjih nekaj letih prevzeli vire novic na družbenih omrežjih. HelloFresh to izkorišča s svojim video oglaševanjem za recepte.

Blagovna znamka običajno uporablja vplivne osebe in televizijske osebnosti (v tem primeru Antonija Porowskega) kot domačega kuharja. To je odličen način za vzvod vplivnih odnosov z njihovimi zvestimi gledalci, s čimer se poveča verjetnost, da si bodo ogledali celoten oglas.

2. Always

Prišlo je do močnega povečanja števila blagovnih znamk, ki uporabljajo svojo platformo za opozarjanje na resne težave. Prionir tega pa je YouTube kanal Always.

Video oglasi Always #LikeAGirl v dokumentarnem slogu pripovedujejo zgodbo na povezan način. Oglasi pritegnejo gledalca in vzbujajo občutke upanja in navdiha.

3. Skittles

Če upate na smeh, potem Skittles ne bo razočaral.

Skittles, podobno kot Old Spice in Doritos, v svojih video oglasih redno uporablja element presenečenja. Čeprav se redna uporaba presenečenja morda zdi protislovna, blagovna znamka vedno preseže samo sebe, kar gledalce pritegne.

Prihodnost videa je svetla

Video vsebina na YouTubu je obvezen del vaše vsebinske strategije. To še bolj drži zdaj, ko YouTube tržnikom omogoča, da ciljajo uporabnike na podlagi njihove zgodovine iskanja. YouTube kanal omogoča bolj ciljno usmerjeno oglaševanje kot kdaj koli prej in je manj konkurenčen kot Google, ker je video vsebina novejša na vsebinski sceni in manj priljubljena kot objave v blogih. Torej, s katero vrsto YouTubovega oglasa boste začeli vi?

Razmišljate o večji vidnosti na spletu ter oglaševanju in ne veste kako bi začeli? Z veseljem vam pomagamo pri tem. Pišite nam na blog@spletnik.si.

Uspešno,
Spletnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran