SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Kakšen je učinkovit banner?
Jan 6, 2021 | Marketing in prodaja
Dober banner lahko na spletno stran pripeljete ogromno obiskovalcev - veliko več, kot npr. oglaševanje na iskalnem omrežju. V tem prispevku si bomo pogledali, katere elemente mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli. Ker 11 %...

Google prikazno omrežje
Dec 7, 2020 | Google oglaševanje
Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli...

Izračun ROI pri oglaševanju na Googlu
Dec 4, 2020 | Google oglaševanje
Veliko oglaševalcev ne izračunava kolikšen je ROI (return on investment, slo - dobiček na investicijo), pa čeprav je to temeljni kazalec smiselnosti investicije v oglaševanje. Napredni Google oglaševalec kampanjo optimizira glede na stopnjo konverzije in strošek na...

Praktični nasveti: Namestitev kode za merjenje konverzij
Nov 19, 2020 | Google oglaševanje
Eden od čarov spletnega oglaševanja je zagotovo izjemna merljivost učinkovitosti. Oglaševanje na Googlu pri tem prav nič ne zaostaja. AdWords oglaševalci si (skupaj z naročnikom) ob vsaki kampanji zastavimo primerne cilje, katerim sledimo. Ciljev je lahko več: nakup...