SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

AB testiranje za večjo prodajno učinkovitost strani
Maj 17, 2016 | Marketing in prodaja
A/B testiranje v praksi pomeni, da testiramo dve različni verziji spletne strani, da vidimo katera deluje bolje. Med seboj primerjamo dve različici spletne strani, tako, da prikazjemo obiskovalcem obe verziji (verzijo A in verzijo B) ob enakem času. In tista verzija,...

Za manj kliki do več kupcev
Maj 12, 2016 | Izdelava spletnih strani
Ali ste vedeli, da se vedno več podjetij odloča za strukturiran pristop k optimizaciji oz. izboljšavi stopnje konverzije na spletni strani? In, da imajo 2x večje možnosti povečanja prometa. Ampak še vedno, se jih premalo zaveda kako pomembno je vložiti tudi nekaj...

Kako zmanjšati stopnjo odboja na spletni strani?
Maj 10, 2016 | Izdelava spletnih strani, Spletna analitika
Stopnja odboja (po angleško "bounce rate") je odstotek, koliko ljudi, ki obišče vašo spletno stran stran zapusti takoj - si ne pogleda nobene druge podstrani v sklopu vaše spletne strani. Namen skoraj vsake spletne strani je, da po obisku spletne strani obiskovalec...

Kateri kupci so tisti, ki bi radi na vaši spletni strani zapravili največ?
Maj 10, 2016 | Celosten spletni pristop
Nič lažjega! Če merite vašo spletno stran, ste že na pol poti k temu spoznanju. No, kako pa potem iz izmerjenih podatkov priti do tistih pravih, s pomočjo katerih lahko veliko privarčujete in hkrati usmerite investicijo tja kamor se najbolj splača? To pa si preberite...