Posodobljeno 14. 12. 2022
Praktično vsak dan se ukvarjamo s tem, kako izboljšati, izpopolniti e-mail marketing. Glavna vprašanja, ki si jih zastavljamo mi, kot tudi vi, so: kakšno sporočilo napisati v e-mail, da ga bodo naslovniki sploh prebrali? Kakšno zadevo napisati, da vzbudi pozornost in zanimanje? Kakšne slike objavljati v Newsletter, da dosežejo maksimalni učinek? Kako napisati sporočilo, da bo kar se da osebno?
Moramo se zavedati, da ljudje nimamo cele dneve časa, da prebiramo in beremo reklamna sporočila. Kaj torej poslati, da dosežemo svoj cilj z e-mail marketingom? Česa ljudje nismo navajeni in bo zaradi tega vzbudilo pozornost naslovnikov e-maila?
Kazalo
Rešitev: Pošljite glasovno sporočilo!
Nimam časa za branje e-mailov!
Sploh pa ne reklamnih. Vprašajte se – kolikokrat ste prebrali e-mail, ki ga dobite kot promocijo? Jaz morda le nekajkrat. Zakaj torej ne bi poslali glasovno sporočilo? Enostavno se lahko posnamemo, glasovni posnetek objavimo na strežnik (npr. tam kjer gostuje vaša spletna stran) in do njega v e-mail objavimo povezavo.
Poglejmo si primer:
Zakaj glasovno sporočilo?
1. Glasovnega sporočila ljudje nismo navajeni dobivati preko e-maila, zato redko kdo pomisli, da gre za neko reklamo.
2. Sporočilo lahko pošljete masovno, na vse vaše e-mail naslove, pa vseeno obdržite osebno noto in dajete vtis, da je bilo namenjeno samo dotični osebi.
3. Ljudje nimamo časa za prebiranje dolgih elektronskih sporočil, smo pa prepričani, da bi si za glasovni posnetek vzeli čas – vsaj prvič, ko je to za vse še novo.
4. Ko dobite glasovno sporočilo, niti ne veste o čem govori, kaj vam nekdo želi sporočiti. Zaradi velike mere zanimanja in radovednosti, bo % odprtih sporočil in % poslušanja posnetka ogromen.
Kaj sporočati preko glasovnega sporočila?
Glasovno sporočilo naj bo “osebno”. V ta namen je najbolje začeti z: “Pozdravljeni! Moje ime je Matjaž Sedlar, iz spletne agencije Spletnik. Ker žal nimam vaše telefonske številke, sem se odločil pustiti glasovno sporočilo. …”
Nato v stavku ali dveh posredujte nekaj, kaj je zanimivo za vse prejemnike tega sporočila:
> “Ker vem, da ste že nakupovali na naši spletni trgovini, sem vam želel nekoliko bolj osebno sporočiti kodo za 30% popust ob naslednjem nakupu. Koda je SPLETNIK2016, ponavljam SPLETNIK (z velikimi črkami) in 2016 (z številkami, skupaj). V kolikor boste imeli še kakšno vprašanje, sem za vas dosegljiv na 016009930. Lep pozdrav. “
> “Vem, da ste v preteklosti sodelovali v nagradni igri in se potegovali za brezplačno prenovo spletne strani. Tokrat je v teku “zimska akcija”, s katero si lahko izjemno ugodno prenovite stran. Kot vaš osebni svetovalec, sem vam vedno dosegljiv na 016009930, ponavljam 016009930. Lep dan še naprej, Matjaž Sedlar.”
> “Opazil sem, da ste si iz naše spletne strani www.spletnik.si, prenesli brezplačen priročnik. V ta namen se vas želel vprašati, ali ste si ga že prebrali, imate kakšno vprašanje, razmišljate o prenovi spletne strani? Za vas bom vedno dosegljiv na 016009930 oziroma na matjaz.sedlar@spletnik.si. Sicer pa vam uspešno poslovanje in prijetno branje želim, Matjaž Sedlar.”
Možnosti je ogromno. Bodisi sporočilo pošljete kot edinstveno e-mail kampanjo, ali pa ga pošljete kot del sekvence ob konverziji na spletni strani (npr. ob prenosu priročnika, ob nakupu na spletni trgovini, …).
Z orodjem Newsletter lahko pošljete golo besedilo, vanj vstavite glasovno sporočilo in spremljate dobre rezultate. Preizkusite orodje za pošiljanje e-novic brezplačno!
Sicer pa bomo veseli, če vam lahko pomagamo pri kreiranju uspešne e-mail kampanje. Pokličite nas na 016009930, izpolnite kontaktni obrazec ali nam pišite na info@spletnik.si.
Obilo spletnih uspehov vam želim,
Matjaž Sedlar