Postavite S.M.A.R.T. cilje za START oglaševalske kampanje na Googlu!

Mar 24, 2010
Mar 24, 2010

Posodobljeno 11. 04. 2024

Uspešnost oglaševalske kampanje je odvisna od mnogih dejavnikov – učinkovite ključne besede, atraktivni oglasi, ustrezne vhodne strani in optimizacija spletne strani so glavne zvezde, ko se odločimo za Google oglaševanje.

Če pa stopimo korak nazaj, se srečamo z vprašanjem »Kaj želim z oglaševanjem doseči?«. Faza pred kreiranjem oglaševalske kampanje je ravno tako pomembna kot oblikovanje kampanje samo.

Govorimo o postavljanju ciljev, ki predstavlja temelj, na katerem gradimo uspešno oglaševalsko akcijo.

Cilji oglaševanja

Pri kontaktu s kupci opažamo, da včasih ne vedo, kaj natančno želijo z oglaševanjem pridobiti. Cilji so velikokrat nedoločeni, zato je težje pripraviti kampanjo na Googlu, saj ne vemo, h kakšnim ciljem stremimo.

Za lažjo razlago smo si zamislili prodajalca parfumov, ki se je odločil za Google oglaševanje za eno leto, in zanj postavili cilje.

S.M.A.R.T. cilji

Kakšni morajo biti torej cilji? »S.M.A.R.T.« je praktičen napotek, kako jih ustrezno definirati na preprost način. Pomenljiva kratica skriva 5 lastnosti ciljev:

SPECIFIC (specifični) – cilji ne smejo biti postavljeni na splošno. Ni pomembno, ali gre za povečanje obiskovalcev na spletno stran, število konverzij, povečanje zavedanja o blagovni znamki ipd.. Vsak cilj določite čim bolj konkretno.
MEASUREABLE (merljivi) – oglaševanje na Googlu v tej lastnosti premaga vse druge oglaševalske kanale. Vsak cilj mora biti merljiv, saj ne moremo določati napredka, če ne moremo stvari meriti.
ACHIEVABLE (dosegljivi) – cilji oglaševanja naj bodo dosegljivi, obenem pa naj predstavljajo izziv. Cilj, ki ga zlahka dosežemo, postavlja nevidno mejo našemu napredku.
REALISTIC (realni) – ta lastnost se navezuje na dosegljivost in časovni okvir ciljev. Cilji morajo biti postavljeni realno, saj nerealistični cilji demotivirajo.
TIMELY (časovno definiran) – zadnji korak akronima S.M.A.R.T. pomeni, da moramo ciljem določiti časovno omejitev oz. rok, do kdaj želimo cilj tudi izpolniti.

Z ustrezno postavljenimi cilji imamo osnovo, ki nam pomaga pri oblikovanju oglasov in optimizaciji kampanje. Določeni in zapisani cilji so rdeča nit oglaševalske kampanje na Googlu.

Vaša naloga je torej postaviti S.M.A.R.T. cilje, nam pa prepustite START učinkovite oglaševalske kampanje, da skupaj dosežemo cilje!
Uspešno
Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran