Potrdilo naročila v spletni trgovini za več prodaje

Jul 27, 2016
Jul 27, 2016

Posodobljeno 06. 05. 2024

Kupci na internetu naravnost obožujemo e-mail sporočila s potrditvijo naročila v spletni trgovini. Odpremo jih takoj, ko pridejo, klikamo na povezave in jih imamo kot prioritetne v poštnem nabiralniku. Dejstvo je, da taka e-mail sporočila pripomorejo k večjemu zaupanju do podjetja in dodatni prodaji v spletni trgovini. Nekje 64% spletnih potrošnikov meni, da so potrditvena e-sporočila nekaj najbolj dragocenega v njihovem poštnem predalu. Procent odprtih potrditvenih e-sporočil je smešno velik, saj je kar za 114 procentov višji kot povprečni procent e-mail sporočil, ki je nekje med 10 in 20%.

Potrditvena e-mail sporočila morajo biti sestavni del spletnega nakupa. A to nikakor ne pomeni, da v ta sporočila spletni trgovec ne more vključiti dodatnih informacij o ostali ponudbi in ostalih sporočil, ki krepijo zaupanje in spodbujajo k dodatnim nakupom. Pošiljanje potrditvenega sporočila je prva stična točka med kupcem in prodajalcem in hkrati prva točka za nadaljnjo prodajo. Uporablja se lahko za priporočilo ostalih produktov, jasno komunikacijo splošnih pogojev in jasnih informacijah o statusu naročila. Hkrati pa je to kanal preko katerega kupcu priporočate ostale izdelke, predvsem tiste, ki so sorodni temu, ki ga je kupil.

Kaj (naj) vsebuje potrditveno sporočilo:

Potrditveno sporočilo kupca obvešča, da je bilo naročilo sprejeto, da je v obdelavi in da kdaj bo poslano. In tako gradi zaupanje. Ko vi kot trgovec pošljete te informacije s tem dokazujete vašo zanesljivost in profesionalen pristop do svojih kupcev. Sploh če se v tem sporočilu najprej zahvalite za nakup in jih vzpodbudite za naslednji nakup!
Priporočeno je, da ta e-mail vsebuje:

  • predviden datum dobave
  • opis kupljenega predmeta
  • predviden datum dostave
  • cena produkta skupaj z DDV-jem
  • slike produkta
  • cena dostave
  • povezava do splošnih pogojev
  • kontaktni podatki v vezi naročila (telefonska številka in kontaktni e-mail naslov)

In ravno kontaktni podatki v vezi naročila so ključni, sploh za tiste, ki plačajo s kreditno kartico saj v zameno za podatke o kreditni kartici in osebnih podatkov pričakujejo neko raven udobja iz katerega se povežejo z vami preko telefonske številke ali kontaktnega e-mail naslova ter v doglednem času tudi dobijo konkreten odgovor. Določene trgovine v ta namen uporabljajo aplikacijo za pogovor v živo v spletni trgovini. Ključen kontakt pa je predvsem takrat, ko v fazi potrditve naročila opazijo napako – takrat je potrošnik najbolj občutljiv in si želi čim prejšnji kontakt s trgovcem. Ne glede na to kje je in kateri dan je in koliko je ura. Pomembno je, da je potrditveno sporočilo v poštnem nabiralniku čim prej. Predstavljate si, da ste v fizični trgovini in na svoj račun ali potrditev naročila čaka dolgih 10 minut?
spletna trgovina, spletni nakup, email marketing, e-novice, spletni nakupi, spletna prodaja, internetna prodaja

Priporočite jim ostale (sorodne) izdelke

V potrditveni e-mail vključite dva do tri izdelke, kot predlog k obstoječemu izdelku, ki ga imajo v košarici. V tem primeru povečate možnosti za nakup, saj je potrošnik že naročil en izdelek in je zato za dodatni nakup ravno v tej fazi še bolj dovzeten. Dodatno prodajo v spletni trgovini vam omogočajo tudi ostali moduli, zato je pametno, da si prebere članek Moduli v spletni trgovini so lahko vaši najboljši prodajalci. Moduli v spletni trgovini namreč nadomestijo resnične prodajalce v fizični trgovini, zato jih morate imeti!

Ne mečite obstoječih in novih kupcev v isti koš

Ko pošiljate potrditvena sporočila bodite pozorni, da tistim, ki so prvič opravili nakup pošljete drugačna sporočila kot za tistim, ki so pri vas že kupovali. Obstaja namreč razlika v samem tekstu za tiste, ki so kupili prvič in tiste, ki pri vas kupujejo dlje časa. Zato bodite pozorni ko oblikujete potrditvena sporočila in ko oblikujete baze e-mail naslovov za e-mail marketing. Ki je en najbolj pomembnih orodij za spletni marketing, če ste lastnik spletne trgovine. A o tem kdaj drugič, da ne bo preveč informacij na enkrat. Tistim, ki se vračajo se zahvalite za njihovo zvestobo in ponovne nakup ter jim ponudite nekaj v zameno. Če vam trgovina omogoča, da kreirate kode s popusti jim pošljite personalizirano kodo, ki jo lahko uporabijo ob naslednjem nakupu. Lahko je tudi kupon, ki si ga načeloma lahko tudi natisnejo, če prodajate izdelke tudi v fizični trgovini.

Odzivnost potrditvenega sporočila

Če vam je mar za vaše kupce, potem ste spletno trgovino že prenovili v odzivno. Odzivna pomeni to, da je prilagojena tako mobitelom, tablicam kot računalnikom za voljo boljše uporabniške izkušnje. Prav tako mora biti odziven potrditveni e-mail saj je takih, ki e-mail sporočilo preberejo na drugih napravah med 45 in 70% in ta procent še raste!

Naj dobro zgleda

Poleg prave vsebine, odzivnosti in hitrega pošiljanja je pri potrditvenem sporočilu pomemben tudi grafični izgled. Sporočilo mora odražati vašo blagovno znamko, tako, da ga opremite z vašim logotipom in uporabite barve, ki so del vaše grafične podobe. In vedno uporabljate enako predlogo, saj se kupci hitro navadijo na določeno formo e-sporočil. Če hkrati pošiljate tudi e-novice naj se tudi grafična predloga teh sklada s tem kar pošljete po opravljenem nakupu.
Potrditveno sporočilo izove visoko stopnjo zaupanja s strani kupca, hkrati pa vam omogoča, da v fazi zaključka nakupa prodate še več. In se samo to, omogoča vam, da se kupci vrnejo in vračajo v vašo spletno trgovino.
Če bi radi izvedeli več nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Srečno,
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran