Posodobljeno 29. 01. 2021
E-mail marketing je močan način povečanja prodaje in hkrati omogoča krepiti kredibilnost blagovne znamke, omogoča graditi odnos s kupci in ustvarjati pozicijo strokovnjaka v panogi. Uporabljamo ga tudi, ko želimo neposredno povečati prodajo izdelkov oz. storitev. Omogoča, da direktno nagovarjamo ciljno skupino. Obveščamo lahko stranke o akcijah, o novostih, ter popustih, povabimo jih na spletno stran oz. na fizično lokacijo trgovine. E-mail marketing je zelo stroškovno učinkovit, saj ne prestavlja visokih materialnih stroškov.
Uporabljate lahko moderna orodja, kot je Newsletter.si za pošiljanje sporočil, ki imajo obenem tudi veliko funkcij za analizo poslane kampanje:
- vidite lahko koliko strank je e-mail odprlo
- kaj je stranke najbolj zanimalo (katere linke/povezave so kliknili)
- koliko e-mailov je bilo dostavljenih strankam
Kazalo
6 nasvetov za ustvarjanje email kampanje, ki jo bodo ljudje dejansko prebrali
1. Ocenite: Ali sploh potrebujete e-mail kampanjo?
Če e-mail kampanja ni pravi način za vaše trženje, ne bi smeli zapravljati svojega časa in delati na njej. Da bi ugotovili, kaj morate storiti, najprej naredite raziskavo. V vaši industriji verjetno obstajajo že kakšne e-mail kampanje, ki so uspešne in se ljudje prijavljajo na njih. Preverite kaj je v njih. S sredstvi, ki jih imate na voljo – proračun, čas in podpora – ali bi lahko vaša kampanja bila uspešna? Nato ponovno preučite svoje poslovne cilje. Se trudite povečati število interesentov? Povečati prodajo? Obdržati več kupcev? Če vaša industrija ni zainteresirana za e-mail kampanje, ali se vaši cilji ne ujemajo s tem, kar bi s kampanjo lahko dosegli, potem se raje ne spustite v to.
2. Ugotovite, kakšno e-mail kampanjo želite poslati
Največje težave pri e-mail kampanjah so ponavadi, ker je vsebina neurejena in ne-osredotočena na eno temo – potrebujete samo eno nit, ki drži vse skupaj. Držite se samo ene specifične teme v eni e-mail kampanji. Če bo vaša tema usklajena s specifičnim interesom bo imela kampanja več odziva in pripeljala več ljudi na spletno stran.
3. Uravnotežite vašo vsebino, da bo 90% izobraževalna in 10% promocijska
Verjetno je, da vaši naročniki ne bodo želeli brati v vaši kampanji ves čas samo o vaših izdelkih. V vaši kampanja se znebite samo-promocije in se osredotočite na to, da pošiljate vašim naročnikom tudi izobraževalne, ustrezne in pravočasne informacije. Razen, če imate dejansko nekaj zanimivega – veliko novico o izdelku ali storitvi ter podjetju.
4. Ustvarite prepoznavnost blagovne znamke in povečajte prodajo
Pošiljajte redne kampanje, da boste seznanili vaše naročnike z vašo blagovno znamko. Poskusite poslati enkrat mesečno ali enkrat na teden – naj vaši naročniki vedo, kaj je novega, kaj nameravate, ali pa, kdo ste. Pošiljanje kampanje redno gradi odnose, z ohranjanjem podjetja in blagovne znamke v ospredju misli vaših bralcev. Ljudje bodo bolj verjetno kupili od vas, če vedo, kdo ste, kaj predstavljate in da cenite njihov posel! E-mail kampanja je priložnost, da vključite slike in povezave, ki peljejo direktno na vašo spletno stran. Kampanje omogočajo tudi družabne delitve.
5. Spodbudite ponovno prodajo
Ponovni kupci so temelj za uspeh. E-mail kampanje so odličen način, da ponudite vašim obstoječim strankam vsebine, ki so namenjene samo njim – kot na primer kuponi, prednaročila itd. To kaže na vašo zahvalo zvestim strankam in nagrajuje njihovo zvestobo in hkrati spodbujate ponovno prodajo.
6. Načrtujte vaše prihodnje kampanje na podlagi preteklih
Ena izmed prednosti pri rednem pošiljanju je v tem, da boste imeli evidenco o statistiki za vsako kampanjo. Na podlagi teh statistik lahko ustvarite skupino naročnikov, ki so imeli interes za določen izdelek in samo za njih pripravite posebno e-mail kampanjo z ugodno ponudbo za ta specifičen izdelek. Tako ciljno pošiljanje je ponavadi zelo učinkovito. Lahko uporabite tudi pretekle statistike ali zgodovino nakupa in na ta način pošljete še več ciljnih e-mail kampanj.
Vsaka od teh možnosti pripelje na vašo spletno stran promet in ima svoje mesto pri povečanju prodaje. E-mail marketing je tako močan kot socialni mediji, če ne še bolj, ko gre za vključevanje vaše publike in povečanja povrnitve investicije.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri vzpostavitvi e-mail kampanje za vaše podjetje, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Tina Capuder