Prednosti donosne Google Ads kampanje

Feb 21, 2013
Feb 21, 2013

Posodobljeno 15. 04. 2024

Vaša oglaševalska kampanja mora biti donosna. Orodje Google AdWords ponuja idealno okolje za ustvarjanje učinkovitih oglasov, če se le zavedate možnosti, ki jih to orodje ponuja.

Google AdWords kampanje so dosledne

Vaše marketing okolje mora biti stabilno in uživati vsestransko podporo. Posel, ki ga poganja zgolj en spletni marketinški element, kot na primer organski promet v iskalniku, je bolj izpostavljen naglim spremembam in tvega za posledicami nenadnih sprememb algoritmov iskalnika.

S podporo AdWords kampanje se tveganje porazdeli. Z Google Ads oglaševalskimi kampanjami imate večji nadzor nad doslednostjo obiska na vaših spletnih straneh. Spremembe prometa (povišanje ali zmanjšanje) so postopne.

V kolikor sami ne boste vzpostavili donosne kampanje, jo bo vaš tekmec

Ena stran iskalnika lahko prikaže do 10 oglasov, kar pomeni, da si oglasni prostor delite z najmanj desetimi potencialnimi tekmeci. Ko se vaši tekmeci pred vami ukoreninijo na prikaznih straneh oglasov, z dobro strukturiranimi oglasi, je težje prodreti v njihov oglasni prostor.

Poskrbite, da boste vi tisti, ki boste prvi zasedali najvišje oglasne prostore v iskalniku.  Veliko podjetji se odloči postaviti kampanje na lastno pest, pri tem pa nimajo časa in energije, da bi se iskalnemu oglaševanju posvetili v celoti. Rezultati oglaševanja pešajo in nimajo pravega učinka zato dostikrat po parih mesecih nenačrtovanega oglaševanja, prenehajo oglaševati.

AdWords strokovnjaki smo usposobljeni izdelati učinkovit, konkurenčen in donosen Google oglas, ki lahko postane pomemben dejavnik, ki privabi dober del prometa na vaši spletni strani. Ne odlašajte, stopite v stik z našim strokovnjakom.

Google AdWords zagotavlja nepogrešljive podatke o vašem trgu

Google AdWords je natančno, merljivo oglaševalsko orodje. Orodje omogoča merjenje prav vsake iskalne fraze v vaši kampanji. Z lahkoto lahko določite katere iskalne fraze so najučinkovitejše.

Te podatke lahko s pridom izkoristite za optimizacijo, ki vašo spletno stran v organskem delu iskalnika uvrsti višje. Primer: s pomočjo AdWords kampanje ugotovite, da je iskalna fraza “sveža slovenska jabolka” najučinkovitejša. S tem podatkom v mislih, boste lahko pričeli vašo spletno stran optimizirati za prav to iskalno frazo.

Želite izvedeti več? Preberite si naš celostni vodič o tem, kako se pravilno lotiti Google oglaševanje: https://spletnik.si/blog/google-oglasevanje-kako-se-ga-pravilno-lotiti/

Google AdWords pomaga vzpostaviti dobra merila vaših KPI

S pomočjo podatkov, kot so cena/edinstvenega obiskovalca vaše spletne strani in cena, ki jo plačate za pridobljeni kontakt ali za prodani artikel lahko naredite primerjavo z vrednostjo prometa, ki ga prejemate iz ostalih virov in primerjate tudi njihovo učinkovitost.

Google AdWords takoj usmeri promet na vašo spletno stran

Z Google AdWords lahko promet preusmerite na vašo stran v nekaj urah. Postavite oglasno kampanjo, ki prične delovati in privabljati promet takoj.

Uravnavanje nivoja povpraševanja


Izvajanje Adwords kampanje lahko ustavite v nekaj sekundah in ponovne zaženete takrat, ko je za vas smotrno. Če ste preplavljeni z naročili in novih naročil ne morete tisti trenutek sprejemati, kampanje začasno ustavite in se v miru posvetite tekočim naročilom. S kampanjo nadaljujete takrat, ko ste vaše zmogljivosti razbremenil.

Pazljivo nadzirate stroške

Google AdWords je izjemno prilagodljiv. Omogoča nastavljanje dnevne porabe sredstev namenjenih za oglaševanje po vaši meri. Oglase lahko nastavite tako, da se samodejno prekinejo, ko uporaba sredstev doseže določen limit. Ne glede na višino nastavljenega zneska namenjenega oglaševanju, je nadzor porabe v rokah prireditelja oglasov.

Natančno ciljate trg

Google Ads vsebuje veliko funkcij, ki omogočajo natančno ciljanje potencialnih kupcev. Z enostavno spremembo parametrov kampanje, lahko ciljno publiko spremenite v parih minutah. Če se odločite ciljati publiko izven domačega trga, ali če želite prikazovati oglase samo med delavnikom, lahko te parametre določite hitro in enostavno.

Google AdWords učinkovito izpostavi vašo blagovno znamko

Google Adwords vašo blagovno znamko izpostavi, brezplačno! Iskalne kampanje so zasnovane tako, da oglase plačate na klik. Lahko se zgodi, da uporabnik vašega oglasa ne klikne, ne glede na to da se je oglas prikazal. Za prikaz niste odšteli nič!
Podjetje Spletnik je certificiran Google AdWords partner z ekipo strokovnjakov in večletnimi izkušnjami na področju Google oglaševanja. Z nami je oglaševanje na Google omrežju zelo enostavno. Prepričajte se zdaj!
Uspešno,

Spletnik
 

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran