Posodobljeno 27. 03. 2023
Uporaba videa je v vzponu že kar nekaj časa. Vendar, koncept oglaševanja na video platformah, kot je Youtube, še vedno ostaja tujka za mnoga podjetja. Ste ga že preizkusili?
Za razliko od tradicionalnih (radio, televizija, tisk ali) kanalov oglaševanja, predvajanje oglasov na Youtubu omogoča povezavo s potencialnimi kupci na nepozaben način, točno v trenutku, ko opravijo iskanje s ključnimi besedami povezanimi z vašim podjetjem oz. storitvijo.
Google AdWords sistem za video omogoča podjetjem vseh velikosti, da razvijajo video kampanje na Youtubu.
Prednosti Youtube oglaševanja
1. Doseg: Na Youtubu je več kot 1 milijarda unikatnih obiskov vsak mesec z obiskovalci, ki gledajo več kot 6 milijard ur video posnetkov. Izmed vseh razpoložljivih tržnih kanalov ima Youtube potencial, da doseže največji odstotek prebivalstva.
2. Ciljanje: Medtem ko je Youtubov skupni doseg zagotovo neverjeten, doseg ne pomeni nič, če ne dosežete ljudi iz vašega ciljnega občinstva. Z Youtube oglaševanjem lahko uporabite natančno ciljanje na osnovi: demografije, lokacije, interesov, ogledov naprav (prenosni računalnik, mobilni telefon, tablični, itd) in celo čas dneva, da zagotovite, da vaše sporočilo doseže prave ljudi.
3. Trajnost: Google AdWords vam da možnost vzpostavitve začetnega in končnega datuma za vašo video kampanjo. Vendar pa za razliko od drugih oglaševalskih akcij, ki zahtevajo končni datum, Youtube oglasi lahko tečejo za vedno. Ni važno, kdaj novi potencialni kupec začne iskati, vaše video sporočilo je vedno pripravljeno, da se prikaže.
4. Dostopnost: Ne potrebujete visokega proračuna za učinkovito oglaševanje na Youtubu. Fleksibilen pay-per-view (PPV) oz. plačilo na ogled sistem omogoča, da nastavite tedenski proračun in celo določite najvišji znesek, ki ste ga pripravljeni plačati za ogled – cost-per-view (CPV) oz. strošek na ogled.
5. Sposobnost deljenja: Odlična kombinacija video dostopa, izmenjave in skupnosti znotraj Youtuba in še posebej vašega ciljnega občinstva, ustvarja priložnosti za sodelovanje občinstva in posledično gospodarsko rast. Če gledalec najde vaš video in se mu zdi informativen ali zabaven ima možnost da ga deli z drugimi. S tem močno širi doseg vašega videa.
6. Merljivost: Ena od največjih prednosti oglaševanja na YouTube je sposobnost merjenja uspešnosti oglaševalske akcije. Preko tradicionalnih oglaševalskih kanalov je skoraj nemogoče ugotoviti, če ste res dosegli vašo ciljno publiko. Z Google Ads oglaševanjem imate prost dostop do poročil analitike. Ta poročila vključujejo število ljudi, ki so videli vaš video in število novih strank, ki so povezane z vašim podjetjem prek videa, kot tudi podatke iz kje prihajajo ti ljudje.
7. Prilagodljivost: Tesno povezana z merljivostjo je prilagodljivost. Ko boste razumeli ljudi, ki so v interakciji z vašim oglasom, lahko prilagodite vašo akcijo tako, da jim bo bolj ustrezala. In s tem seveda povečali možnosti za interakcijo.
8. Razvijanje povezav: Video oglasi vam omogočajo interakcijo s potencialnimi kupci na pristen in smiseln način. Z uporabo kreativnega video oglasa jih lahko motivirate, da izberejo vaše podjetje.
9. Pridobite povratne informacije potrošnikov: Potrošniki se bodo najverjetneje neposredno odzvali na oglase preko oddaje komentarjev na Youtubu. Z odgovarjanjem na te komentarje lahko pridobite večji vpogled neposredno do potrošnika in nadaljnjo komunikacijo z njimi preko odziva na njihove komentarje.
10. Učinkovitost: Neka raziskava je potrdila, da video oglaševanje bolje prodaja kot katerakoli druga vsebina.
11. Prednosti: oglaševanja na YouTubu daleč odtehtajo morebitne zadržke, ki jih imate o vključitvi video oglasov v vašo strategijo trženja. Da resnično povečate koristi, je pomembno, da si vzamete čas za vlaganje in ustvarjanje video oglasov, ki naj bodo ustvarjalni in osebni. Ustvarite video, ki bo vaši ciljni publiki všeč in ga bodo delili z drugimi.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij o Youtube oglaševanju, nam pišite preko kontaktnega obrazca, info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešno,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024