Posodobljeno 15. 04. 2024
Vsak dan se srečujemo z novimi spletnimi trgovinami, ki se množično širijo po svetovnem spletu. In zato sem se odločila poiskati tiste prave razloge, ki so na strani kupcev in prodajalcev, da spletne trgovine živijo in rastejo kot gobe po dežju.
Prednosti, ki jih navajajo kupci:
– Hitro in udobno nakupovanje od doma – izognete se gneči in prihranite na času!
Informacije o izdelku ali storitvi na enem mestu – le klik stran. Nič več vam ni potrebno po veliki trgovini iskati prodajalcev, da bi vam povedali več!
– Vsak trenutek je možno preveriti zalogo želenega izdelka – ne bo se vam več zgodilo, da boste videli nov stroj v katalogu, odhiteli v trgovino in pred vami bodo stroj razprodali.
– Trgovina je odprta 24 ur na dan, 7 dni v tednu – čist vseeno je, kdaj boste želeli nakupovati, saj lahko nakupujete kadarkoli! Tudi takrat, ko ne morete spati 🙂
– Varno plačevanje s kreditno kartico ali plačilo po povzetju – plačilo s karticami je zelo varno, če pa še vedno niste dovolj zaupljivi, lahko še vedno plačate po povzetju, ko je paket že pri vas.
– Hitro brskanje med policami – brez ovir (razen počasnega interneta) lahko skačete iz police na polico, iz oddelka na oddelek.
– Nakupovalna košarica ni nikoli preveč polna – sigurno se vam je že kdaj zgodilo (no, meni se je), da ste v košarico naložili tako veliko stvari, da ste košaro odložili in odšli. No, v spletni trgovini tega bremena ni.
Prednosti, ki jih navajajo lastniki spletnih trgovin:
– Enostavno sledenje strank in nakupov v trgovini – napredna analiza Google Analytics vam omogoča, da lahko sledite vsakemu koraku, ki ga storijo obiskovalci vaše spletne trgovine. Pa ne zato, da bi jih zalezovali, temveč zato, da lahko ugotovite, kaj počnejo, kaj si ogledajo in kje spletno trgovino zapustijo. Mogoče jo zapustijo tam, kjer se vam zdi najbolj neverjetno…
– Takojšne povratne informacije s strani strank o napakah v spletni trgovini – skoraj vedno se zgodi, da ko obiskovalec opazi napako ali pomanjkljivost v spletni trgovini, to javi lastniku. In tako se napake s pomočjo obiskovalcev lahko hitreje odpravijo.
– Povečanje prepoznavnosti spletne trgovine in ponudbe privede do večjega obiska trgovine in posledično prodaje – bolj, ko je spletna trgovina poznana, več ljudi jo bo obiskalo. In seveda, več obiska pomeni več možnosti za nakupe!
– Izdelovalci in lastniki spletnih trgovin poskrbijo tudi, da je spletne trgovina višje med naravnimi rezultati – tudi spletna trgovina potrebuje optimizacijo. In ravno optimizacija je tista, ki potisne spletno trgovino višje med naravne rezultate, na prvo stran, kjer obiskovalci iščejo. Druga stran sploh ne obstaja več.
– Osebni podatki in podatki, podatki o plačilu in ostali podatki od kupcev so vedno shranjeni v njihovem uporabniškem računu – kupcu ni potrebno vsakič znova vpisovati naslova ali podatkov za plačilo, kar mu le še olajša vsak naslednji nakup v vaši spletni trgovini.
– Vsakič ko nekdo opravi nakup, dobite obvestilo na mail, tako,da lahko vsak trenutek veste kaj se v trgovini dogaja, kupuje – to je tako, kot če bi imeli v fizični blagajni pritrjen zvonček, ki bi se oglasil vsakič, ko bi vanj položili bankovce!
Ker ima vsaka zgodba vedno 2 plati, smo danes pogledali na obe plati spletne trgovine. In če boste upoštevali obe, bo vaš posel na spletu cvetel.
Andreja Ogrinc