Posodobljeno 11. 04. 2024
Pri večini pripravljenih vsebin opažam eno in isto napako. Preveč so strokovna! Pa ne v smislu, da je strokovnost prepovedana (če imate nekaj specifičnega za opisati, potem to pač morate storiti), temveč se v besedilih občuti, da jim je strokovnost vsiljena… Besedila za na splet, ki jih bodo vaši kupci brali in pa elektronska sporočila, ki bodo njim poslana, naj bodo čimbolj preprosta. Zamislite si, da izdelek predstavljate svoji mami, bratu, prijatelju… Vaša sporočila naj ne bodo uradni akti, pač pa enostavna, saj se boste le tako lahko dodobra približali vašim kupcem in pridobili njihovo zaupanje.
Zamislite si, da pridete na nek urad in vam oseba na okencu prijazno reče: „Dajva se kar tikati.“ Prepričan sem, da bi se vsakkdo v trenutku sprostil in bi v tem primeru svoje stvari uredili na hitrejši, prijaznejši ter predvsem na bolj učinkovit način, kot pa če sliši samo: „Naslednji prosim!“ Iz tega primera morajo izhajati tudi vaše vsebine poslanih elektronskih sporočil in spletnih vsebin.
Pri spletnih vsebinah se vselej opirajte na personalizacijo svojih kupcev. Uporabljajte nagovore, da boste zmanjšali distanco med vami in vašimi kupci. Orodje Newsletter vam pri pošiljanju elektronskih sporočil omogoča, da nagovorite prav vsakega prejemnika z njegovim imenom. Takšna oseba bo vselej prej zaupal takšnim naslovom kot pa na primer „Spoštovani!“. Pri spletnih vsebinah seveda te možnosti nimate, zato je priporočljivo da veste kakšna je vaša ciljna publika. Tako boste lahko vedno našli pravo mero resnosti, šaljivosti, strokovnosti in preprostosti v vaših spletnih vsebinah.
Če ob zgoraj povedanemu upoštevate še pravila za optimizacijo spletnih vsebin, potem se stvar na prvi pogled zdi vse prej kot preprosta. Vendar poskusite napisati nekaj, kot da bi razlagali sosedu. Takrat verjetno ne izbirate besed in ne brskate po svojem besednem zakladu, da se besede ne bi preveč ponavljale. In ravno v tem je trik. Če boste pri oblikovanju svojih besedil sproščeni, potem boste kakšno besedo ponovili večkrat kot bi sicer hoteli. To pa je najboljše za uvrščanje v brskalnikih.
Torej našim nasvetom pri pripravi vsebin sem dodal še nekaj kar je samo po sebi čisto preprosto. Bodite preprosti in uspeh vam ne uide. Vsekakor pa se ne sprašujte kakšno korist boste imeli vi od vaših kupcev, pač pa kakšno korist bodo kupci imeli od vas.
Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani