Posodobljeno 15. 12. 2022
Veliko podjetij prodaja več kot le en izdelek. Če vaše podjetje prodaja veliko različnih izdelkov in jih želite oglaševati, lahko vsa ta raznolikost predstavlja nekaj izzivov. Kako lahko predstavite več vaših izdelkov? Kako oglašujete prave izdelke pravim ljudem?
Facebook je Februarja 2015 predstavil novost „Produktni oglasi“, rešitev, ki naj bi podjetjem pomagala promovirati več izdelkov ali kar celoten katalog izdelkov preko vseh naprav, ki jih uporabniki uporabljajo. S produktnimi oglasi, podjetja lahko pokažejo več izdelkov naenkrat in ljudje na Facebooku lahko odkrijejo več ustreznih izdelkov.
Promovirajte več izdelkov
Produktni oglasi ponujajo podjetjem številne načine za predstavitev različnih izdelkov na Facebooku. Oglaševalec lahko naloži svoj produktni katalog in ustvari kampanjo, ki cilja določene produkte posebnim ciljnim skupinam, ali pa pustijo da Facebook sam določi in avtomatično dostavi najbolj ustrezne izdelke ljudem. Produkti se lahko prikažejo v eno- ali več-produktnih enotah oglasov.
Produktne oglase je mogoče prilagoditi za uporabo skozi celotno potovanje stranke, od odkritja oz. zavedanja do nakupa. Tukaj je nekaj možnosti:
- Oglaševalci lahko samodejno dosežejo ljudi, ki so obiskali njihovo spletno stran / aplikacijo (preko občinstva po meri), ali pa dosežejo ljudi glede na posebne interese, lokacije, itd.
- Oglaševalci lahko popravijo oglase, kot se jim zdi primerno. Na primer, lahko označijo izdelke, ki so bili ogledani na njihovi spletni strani / mobilni aplikaciji ali predstavijo najbolj prodajane izdelke. Ali pa lahko ustvarijo oglas, ki poudarja različne prednosti enega samega izdelka.
Produktni oglasi uporabljajo funkcije, ki pomagajo ustvariti boljšo izkušnjo oglasov. Na primer, ko oglaševalec uporablja samodejno dostavo produktnih oglasov, bo sistem izklopil oglase za posamezne produkte, ko niso na zalogi.
Zanimivi načini uporabe vrtiljaka oglasov
Če imate v enem oglasu več slik, video posnetkov in povezav vam to odpre nove priložnosti pri poslovanju in doseganju različnih ciljev.
Nekaj ustvarjalnih načinov, da pridobite pozornost potencialnih strank:
Dajte strankam več možnosti in povečajte vaše razmerje med prikazi in kliki
Poudarite več funkcij
Prikažite izdelek iz več različnih kotov ali podrobnosti za boljše obveščanje kupcev.
Ustvarite večje platno
Predstavite večjo sliko z uporabo vseh okvirjev za neprekosljivo izkušnjo oglasa.
Povejte dobro zgodbo
Uporabite slike v zaporedju, da ponazorite prepričljivo pripoved.
Prikažite korake
Sprehodite ljudi skozi proces, da pojasnite prednosti vašega podjetja.
Spremenite glede na letni čas
Nastavite dosleden ton s prikazom produktov, ki odražajo sezono.
Za oglaševalce in blagovne znamke, predstavljajo produktni oglasi odlično priložnost, da podajo dinamične oglase, ki prikličejo bolj osebne povezave ter na koncu povečujejo možnosti za odziv potrošnika, zlasti na mobilnih telefonih.
Ker pa je pred nami praznični čas, morare nujno vedeti kako izkoristiti Facebook oglaševanje v tem času.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij ali, da vam pomagamo pri vzpostavitvi produktnih oglasov za vaše podjetje, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Tina Capuder