Posodobljeno 27. 03. 2023
V Google ads platformi je ena izmed najbolj uporabljenih razširitev oglasa možnost za „razširitev s povezavami do spletnih mest“. Ta razširitev pokaže povezave do posameznih strani spletnega mesta pod besedilom oglasov in poleg glavne ciljne strani, kar uporabnikom omogoča, da z enim klikom pridejo na ustrezno stran spletnega mesta in s tem najdejo kar iščejo.
Prikazujejo se na vrhu in na dnu rezultatov iskanja v Googlu. Lahko jih dodate, ko ustvarite oglaševalsko akcijo. Napišete lahko besedilo povezave, ki je lahko dolgo do 25 znakov in določite URL povezavo, kamor pelje uporabnika po kliku. Kasneje lahko preverite uspešnost posamezne povezave.
Primer:
Ste lastnik pekarne, za katero imate spletno stran. Spletna stran je odlična, vendar vam ne zagotavlja dovolj naročil, vaše stranke pa ne najdejo vašega delovnega časa, kar je najbolj pomembno, saj morajo za nakup priti v trgovino. Oglasom dodajte povezave do spletnih mest, ki pripeljejo uporabnika na stran z odpiralnim časom in povezavo do posebne ponudbe … ter druge vsebine, ki jih zanima.
Oglasi prikazani v namiznih in tabličnih računalnikih, lahko poleg prikaznega URL-ja prikazujejo ob oglasu od 2 do 6 povezav. Oglasi na mobilnih napravah pa največ do 4 dodatne povezave. V nekaterih primerih bodo vaše povezave, ki ste jih morda dopolnili z opisi, tudi prikazane poleg.
Povezave do spletnih mest lahko dodate na ravni oglaševalske akcije ali pa na ravni posamezne skupine oglasov. Če imate samo en produkt ali storitev potem ni potrebe po dodajanju povezav na ravni skupine oglasov, saj se lahko za vse skupine v oglaševalski akciji prikazujejo enake povezave. Če pa v oglaševalski akciji oglašujete več izdelkov ali storitev npr, če imate ortopedske pripomočke in potem dodate več skupin: palice, bergle, hodulje, stoli, blazine itd… lahko potem na ravni skupine oglasov dodate povezave, ki peljejo še globlje v produkte.
Zakaj uporabiti povezave do spletnih mest?
Prilagodljivost > povezave do spletnih mest lahko dodate v oglaševalsko akcijo ali skupino oglasov, odvisno od tega, s katerimi oglasi jih želite prikazati.
Preprosto posodabljanje > besedilo povezav in URL-je lahko kadar koli spremenite ter tako poskrbite, da bodo vedno posodobljeni z informacijami o razprodajah in posebnih ponudbah.
Zmanjšanje dela > ni vam treba ustvariti novih besedilnih oglasov ali jih urejati, da vključite povezave do spletnih mest.
Prikaz bližnjic > ustvarite povezave neposredno na priljubljene dele spletnega mesta ali dele, ki vam prinašajo veliko konverzij.
Podrobno poročanje > ugotovite, koliko klikov je prejel oglas, kadar so se prikazale povezave do spletnih mest.
Ohranitev podatkov > povezave do spletnih mest lahko uredite, ne da bi s tem ponastavili statistične podatke o uspešnosti.
Prilagojene povezave do spletnih mest za mobilne naprave > ustvarite povezave do spletnih mest, optimizirane za mobilne naprave
Razpored prikazovanja z začetnim in končnim datumom > določite datume, dneve v tednu ali ure v dnevu za prikazovanje povezav do spletnih mest – to je super, če želite dodati kakšne akcije, ki so časovno omejene in s tem ne potrebujete skrbeti, da morate odstraniti povezavo.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Uspešno,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024