Posodobljeno 20. 05. 2022
Je še kdo, ki danes ni slišal za Facebook? Zagotovo ne! Facebook je skozi kratek čas postal eden izmed najpomembnejših socialnih omrežij na svetu. Poleg omrežja Twitter je Facebook najbolj razširjen praktično povsod po svetu. Seveda pa se skupaj z njim ustvarjajo priložnosti za marketing.
Teh je v neomejenih oblikah… Zakaj ne bi izkoristili Facebook kot kanal za oglaševanje, marketing in širjenje prepoznavnosti. Facebook je skozi čas razvil profil za različne ljudi in podjetja. Iz leta v leto pa uvaja razne novosti, ki smo jih vedno znova veseli, kajne? Tokrat vam predstavljamo možnost remarketinga (ponovnega trženja) preko Facebooka. Odlično, kajne?
Kazalo
Kaj je Facebook remarketing?
Več kot milijarda Facebook uporabnikov predstavlja izjemno velik potencial za širjenje vaše prepoznavnosti in povečanju obiska. Ker je Facebook med vodilnimi med socialnimi omrežji, uvaja novosti. Remarketing pa ne cilja popolnoma nove ljudi. Nikakor… cilja tiste ljudi, ki so v preteklosti že izkazali zanimanje za vašo spletno stran, blagovno znamko,… Prava poslastica za marketing strokovnjake bi lahko rekli!
Kako deluje?
Ponovno trženje omogoča, da se prikazujejo oglasi ljudem, ki se zanimajo za vas. To pomeni, da dejansko ciljamo tiste stranke, ki so vas v preteklosti že obiskali. Vsekakor je to velika priložnost za vas! Tako lahko brez težav krepimo prepoznavnost.
Kje se prikazujejo oglasi? Prikazujejo se na robi strani ali pa jih postavimo neposredno med ‘Novice’. Zagotovo je slednji najboljši prostor, kjer ostanejo opaženi, hkrati pa povsem nevsiljivi. Oglasno sporočilo se bo prikazalo tam, kjer boste vi želeli.
Prednosti uporabe Facebook remarketinga
Za podjetja lahko remarketing strategija predstavlja izjemne izkušnje. Pa si na kratko poglejmo tiste ključne:
- Pridobitev izgubljenih kupcev
Velikokrat se zgodi, da dobite obiskovalca, ki pa zaradi najrazličnejših razlogov zapustijo vašo spletno stran ali spletno. Te potencialni kupci vas že poznajo, zato jih je dosti lažje prepričati kakor nekoga, ki še ne pozna vaše spletne strani.
- Izjemna stroškovna učinkovitost
Facebook remarketing oz. remarketing nasploh je ena izmed najbolj učinkovitih načinov čim večjega iztržka vašega vložka. Drugače povedano – z vsakim vloženim evrom boste s pravilnim remarketingom dobili ven največ evrov nazaj. Imajo pa takšni oglasi tudi največ možnosti za konverzijo, saj imate interakcijo z obiskovalci, ki so na neki točki že kazali interes v vaše produkte oz. storitve
- Možnost razširitve vaše baze potencialnih kupcev preko t.i. Lookalike audience
S pomočjo Facebook remarketinga lahko ciljate tudi na ljudi, ki so najbolj podobni vašim obstoječim kupcem. S tem se bo cena na konverzijo zmanjšala
So oglasi vsiljivi?
Facebook je strategijo remarketinga zasnoval tako, da so povsem nevsiljivi. Oblikovani so na način, da ustrezajo vaši kampanji, hkrati pa so narejeni tako, da izstopajo med ostalimi novicami. Skratka, prikaže se tam, kjer ga uporabnik pričakuje. Ne le, da je strategija remarketinga na Facebooku veliko bolj uspešna, kot navadno oglaševanje, marveč ponuja navezovanje stikov s strankami, obiskovalci,…skratka, ustvarja zavedanje v blagovno znamko, produkt… Si lahko marketing strokovnjak želi še kaj več?
Statistika Facebook remarketinga
Kar 50 % uporabnikov Facebooka se nanj vpiše vsak dan. Vsaka oseba ima v povprečju 130 prijaveljev. Vsekakor pa je pomembno dejstvo, da je Facebook prisoten praktično povsod. Kako pa je z remarketingom? Verjetnost, da bodo ljudje kliknili na vaš oglas, ker vas že poznajo, je kar 42-45%.
Ciljate lahko različne uporabnike
Facebook skozi različne algoritme (ki so pravzaprav neznanka vsem), izračuna, koliko je potencialen doseg ljudi ter komu se bodo oglasi prikazovali. Možnosti so naslednje:
- prikazujete vsakomur, ki je nekoč obiskal vašo spletno stran
- ljudem, ki so obiskali določene spletne strani
- ljudem, ki so obiskali določene spletne strani in nikomur več
- ljudem, ki vas niso obiskali določen čas, ki ga nastavite
- poljubna kombinacija lastnosti ljudi
Vsekakor je to priložnost, ki je ne smete zamuditi. Če ima vaše podjetje Facebook profil, potem ga izkoristite tudi za nabiranje novih strank in ciljajte tiste, ki vas že poznajo. Postanite pravi marketing strokovnjak.
Moramo pa dodati, da zadnje čase prevladuje predvsem trend premika iz Facebook oglaševanja na Google oglaševanje, predvsem zaradi lažje splošne merljivosti konverzij in manjših stroškov. Vsekakor pa bo model retargetinga ostal eden najbolj dobičkonosnih vrst oglaševanja glede na vložek.
V podjetju Spletnik smo izkušeni z vsemi oblikami digitalnega oglaševanja, vključno z Facebook oglaševanjem. Potrebujete smernice ali konkretno pomoč na področju spletne vidnosti? Obrnite se na naše strokovnjake po pomoč in nam pišite na oglasevanje@spletnik.si.
Uspešno,
Spletnik