Posodobljeno 15. 04. 2024
Vsi vemo, da od časa do časa v fizično trgovino pridejo tako imenovani skriti kupci, ki ocenjujejo vašo kvaliteto dela ali storitve na podlagi izkušnje z vami in potem poročajo vodstvu podjetja, kako ravnajo zaposleni s kupci. Verjetno ta način poznamo vsi. Sedaj bom predstavil še eno, manj poznano metodo skritega kupca, ki se odvija kar v spletni trgovini. Tako je, skriti kupci obiskujejo tudi spletne trgovine. Verjamem, da se verjetno sprašujete kako je to mogoče in kako deluje. Skriti kupec v spletni trgovini je nov pristop preko katerega dobimo rezultate nakupovalne izkušnje z zornega kota stranke v vaši spletni trgovini. Z različnimi testi v vaši spletni trgovini se pripravi analiza, ki vam na koncu pomaga, da ugotovite kaj so vaše prednosti in katere so tiste stvari ki bi jih lahko izboljšali v vaši spletni trgovini in dosegli boljše rezultate v primerjavi z konkurenco.
Kako je opravljena analiza in kaj zajema?
Vsako stran v spletni trgovini se pregleda po nekem strukturiranem načinu. Nato se vse strani in njihove funkcije analizirajo po najrazličnejših parametrih. Na podlagi teh analiz pa dobimo neko sliko oz. poročilo o tem, kaj dejansko ljudje počnejo v vaši trgovini in kje so ozka grla. Ugotovimo pa tudi kakšne so prednosti vaše spletne trgovine v primerjavi z vašimi tekmeci in katere so prednosti poslovanja spletne trgovine na splošno.
Poročilo zajema različne taktike, ki se uporabljajo za:
- Prikaz izdelkov
- Izvajanje akcij
- Skrb za stranke
- Navigacijo in isaknje po spletni trgovini
- Kako so olajšani plačilni procesi v spletni trgovini
- Politika vračanja izdelkov
- Uporaba socialnih omrežij
- Kako hitro odgovarjate na elektronsko pošto strankam
Primer analize, za lažjo predstavo:
Trgovina | Število ur do odgovora na poslano e-pošto | Odgovornostp podjetja do kupca (ocena od 1-3) | Število klikov od izdelka do blagajne | Trajanje dostave (delovni dnevi) |
Vaša e-trgovina | 4,5 | Klic ni bil vrnjen | 5 | 3 |
Konkurenčna e-trgovina 1 | 0,3 | 3 | 4 | 3 |
Konkurenčna e-trgovina 2 | 8 | 3 | 4 | 2 |
Konkurenčna e-trgovina 3 | 16 | 2 | 5 | 4 |
Konkurenčna e-trgovina 4 | 20 | 2 | 4 | 4 |
Tovrstna storitev v Sloveniji še ni tako poznana, vendar pa če upoštevamo da se število slovenskih spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v spletnih trgovinah, iz leta v leto povečuje, je le še vprašanje časa kdaj se bo tovrstna storitev začela izvajati tudi v Sloveniji. Bodite na to pozorni in funkcionalnosti ter odzivnost vaše spletne trgovine približajte obiskovalcem, za boljšo uporabniško izkušnjo.
Pri Shop123 smo izdelali že veliko trgovin. Vabljeni k ogledu naših referenc! V kolikor imate dodatna vprašanja, smo vam na voljo na brezplačni številki: 080 3339.
Lep pozdrav,
Benjamin Vindiš