Posodobljeno 15. 04. 2024
Slikovni material na spletni strani je obvezen. Predvsem so slike del dizajna celotne strani in odlična predstavitev vaše dejavnosti. Velikokrat pa opažam, da se naročniki spletnih strani znajdejo pred dilemo, kje dobiti primeren slikovni material. In v ta namen sem za vse vas izbrskala nekaj spletnih tržnic, kjer lahko kupujete ali prodajate svoje slike, fotografije ali ilustracije.
Fotolia:
Fotolia je prva svetovna tržnica, kjer lahko tako posamezniki kot podjetja izbirajo, nabirajo in kupujejo tako slike, fotografije kot ilustracije. Trenutno se lahko pohvalijo z največjo izbiro tako plačljivih kot brezplačnih slik, fotografij in ostalega slikovnega materiala.
iStockPhoto:
IstockPhoto poleg slik, fotografij in ilustracij ponuja tudi video in audio vsebine. Tudi IstockPhoto je ogromna tržnica, kjer bo vsak našel tisto, kar išče. In še več!
Stockxpert:
Stockxpert je brezplačna foto komuna, ki stremi k temu, da ponudi iskalcem čim več relevantnih zadetkov iskanih slik. Hkrati pa njihovo orodje omogoča ustvarjalcem/prodajalcem, da na enostaven način objavijo in prodajo svoje umetnine. Stockxpert ponuja umetnikom 50% dobička od prodaje.
Snapvillage:
Na tej tržnici uporabniki lahko kupujejo in prodajajo po dostopnih cenah na interaktiven način. Uporabnik lahko naloži neomejeno število slik, nato pa jih Snapvillage ekipa pregleda in objavi.
In teh spletnih tržnic je še kar nekaj, tako, da ne boste nikoli imeli izgovora, da vam manjka slikovni material :).
Da pa bodo slike tudi iskalnikom prijazne, si poglejmo še, kako slike optimiziramo, da jih bodo imeli Google pajki raje:
- Poimenovanje slike – Sliko je potrebno smiselno poimenovati. Vam se najbrž zdi logično, kaj je na sliki, a Google pajki nimajo zmožnosti branja misli. Zato vsako sliko poimenujte s ključno besedo, za katero želite biti višje med naravnimi rezultati. Primer: na sliki je telefon s katerimi prijazen gospod piše sms. In ker prodajate mobilne telefone, sliko poimenujte mobilni_telefon
- Velikost slike – sliko pomanjšajte na velikost, ki je iskalnikom prijazna. Za prilagoditev velikosti si lahko pomagate z brezplačnim orodjem, ki se imenuje »image optimizer«
- Ključno besedo zapišite s podčrtajem – če vaša ključna beseda vključuje dve besedi, jih ločite s podčrtajem. Primer: ključna_beseda
- Alt text – Tekst, ki se prikaže ob preletu slike z miško ali v primeru, da se slika ne more prikazati.
Slike so enako pomemben element na spletni strani kot vsebina, zato jih izberite previdno, naj sporočajo čim več. Pred samo objavo pa jih tudi optimizirajte, da bodo spletnim pajkom v veselje in pomoč, da vam ponudijo čim višje pozicije.
Andreja Ogrinc