Posodobljeno 29. 01. 2021
E-novica je čudovita stvar, gradi zaupanje med vami in strankami ter je hkrati super prodajno orodje. Čeprav zgleda enostavno, se veliko posameznikov ne odloči za ta podvig iz 2 razlogov ker bodisi niso prepričani, kako jo oblikovati oziroma kakšna naj bo vsebina ali pa jih je strah obveze h konstantnemu pisanju.
Danes bomo pogledali prvo točko, kako oblikovati e-novico ki bo v prejemnikovih očeh drugačna in vredna zaupanja. Struktura e-novice naj bo definirana in vam pisana na kožo, da se ne pojavi drugi zgoraj omenjeni razlog. Naj ima dobro razmerje med vsebino in prodajo, saj bodo prejemniki tako uživali v vaših e-novicah.
Pred vami je opis »simpl« strukture vaše e-novice ki ji boste brez težav sledili in izvajali.
1. Na začetku naj ne bo veliko motečih elementov, saj velik odstotek prejemnikov odpira osebno pošto na svojem pametnem mobilnem telefonu. S tem mislim, da je dobro, da imate na začetku same novice osebni nagovor, s katerim se boste predstavili vašim prejemnikom in tako jim boste dali priložnost, da vas spoznajo in do vas razvijejo zaupanje.
2. Nato preidite k bistvu vaše novice, na jasen in jedrnat način ter ne pozabite na povezavo na celoten članek, ki ga imate objavljenega na spletni strani. S takšnim načinom pisanja e-novic boste dosegli tudi višji relevantni obisk na spletno stran. Tudi Google bo zabeležil tak obisk kot relevanten in to je en izmed dejavnikov, ki vplivajo na oceno kakovosti spletne strani. Se še spomnite na kaj vse vpliva dobra ocena kakovosti strani. Osvežite si spomin s člankom Kako zvišati oceno kakovosti na Googlu in plačevati manj na klik?
Tako boste hkrati skrbeli za odnos med vašim podjetjem in prejemniki e- novic ter za vašo spletno stran, da bo ažurno opremljena s svežo vsebino, novimi videi, odličnimi nasveti. Na kratko povedano, s tem boste skrbeli za optimizacijo spletne strani ali trgovine. Če bo vaša vsebina celoten članek, nobene povezave na vašo spletno stran, samo in zgolj prodaja se bo vaš prejemnik kaj kmalu odločil za odjavo od e-novic.
Če boste sledili takšni »simpl« strukturi, imate uspeh v vaših rokah. Prejemniki novic se bodo veselili vaših e-novic, ker vedo, da bodo našli v njih koristne nasvete. Tudi vašo ponudbo bodo z veseljem pogledali, ker se ne bojo počutili prisiljene v to. S tem boste zvišali stopnjo odpiranja vaših novic in klikanosti po vsebini.
Zapomnite si, da v tem primeru velja manj je več. Če se boste držali teh navodil in pošiljali e-novice redno, bo ob vsaki kampanji veselje večje kajti vedno več ljudi bo odpiralo vašo pošto in se odzivalo na ponudbo. Tako, da je vidna zmaga na vseh področjih spletnega marketinga. Spletna stran se bo uvrščala višje v organskih rezultatih, več zadovoljnih strank ter sinonim zaupanja v vaše produkte ali storitve. Če že pošiljate e-novice ter ni nekih rezultatov, pojdite preveriti vaš postopek še enkrat in se opirajte na zgoraj navedeno strukturo. V primeru, da tega še ne izvajate, potem le začnite. Odprite si brezplačen demo račun za pošiljanje e-novic in začnite že danes!
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc