Učinkovite Facebook objave

Sep 23, 2012
Sep 23, 2012

Posodobljeno 15. 04. 2024

Družbeno omrežje Facebook se neprestano razvija in spreminja. Stalno dodajajo nove funkcionalnosti in izboljšujejo stare. Ker pa je na voljo vedno več funkcionalnosti morate po drugi strani biti pozorni tudi na več stvari, ko pripravljate vašo objavo. Za vas sem pripravil nekaj nasvetov za pisanje učinkovitih facebook objav.
Sporočanje
Za kreiranje besedila vašega sporočila verjetno porabite največ časa. S pomočjo facebookovih naprednih načinov ciljanja lahko ustvarite različna sporočila za različna ciljna občinstva kar vam lahko olajša pisanje. Oblikujte specifično in ciljano sporočilo, ki nagovarja vaše ciljno občinstvo. Postavljajte vprašanja, na način, da imate možne odgovore pripravljene že v naprej. V vaši objavi lahko označite tudi druge strani in jih na tak način vključite v razpravo.
Slika
Verjetno ste že velikorat slišali, da slika pove več kot tisoč besed. Današnji družbeni mediji to potrjujejo bolj kot karkoli drugega. Instagram in Pinterest štejeta vedno več uporabnikov in s pomočjo slik pridobivata klike obiskovalcev na različne spletne strani. Slike torej hitro postajajo čedalje pomembnejši del marketinga neke blagovne znamke in podjetja namenjajo ločene budžete ustvarjanju slik za promocijo na družbenih omrežjih.
Ciljanje
Odkar je facebook predstavil napredno ciljanje objav, ki so na voljo stranem, ki imajo več kot 5000 oboževalcev, imajo podjetja možnost, da oboževalcem omogočijo še boljšo in bogatejšo uporabniško izkušnjo. Facebook omogoča ciljanje objav glede na starost, spol, interese, zakonski status, jezik, izobrazbo, delovno mesto in lokacijo. Kreirate lahko torej zelo specifične objave namenje vaši ciljni publiki.
Čas objave
Skupaj s ciljanjem je časovna umestitev objav druga najbolj pomembna stvar, ko objavljate na facebooku. Obstaja veliko mnenj o tem kdaj in kako pogosto objavljati. Na splošno velja, da se splača objavljati med delavniki po 8 uri, okrog 14 ure, ter med 8 in 10 zvečer. Nedelja zvečer je zelo dober čas za objavo na facebooku, medtem ko je petek zvečer verjetno najslabši. Kakorkoli, najboljši način, da najdete idealen čas za objavo za vaš posel je tako, da testirate in stvar preskusite v praksi. Kar super deluje za nekoga drugega morda namreč ne bo prav tako dobro delovalo za vas. Priporočam, da imate pri objavljanju v mislih tudi medijsko odmevne dogodke in se izogibate objavljanju v času, ko vsi pišejo le o tem. Vaša super objava je namreč v taki situaciji enostavno spregledana in ne doseže želenega učinka. Planiranje objav v naprej je torej dobra ideja.
Za konec
Marketing na facebooku se v letih odkar obstaja v samem bistvu ni dosti spremenil. Še vedno gre za vspostavljanje stika z vašimi potencialnimi kupci, skozi zanimive in privlačne ter viralne vsebine. Spremenil se je morda, le način kako dosegati potencialne kupce na tem priljubljenem družbenem omrežju. Potrebno je torej biti prisoten in vedno imeti na zalogi nekaj privlačnih in zanimivih vsebin za vspostavitev stika in zavedanja kupcev skozi ta marketinški kanal.
Za povečanje prisotnosti na spletu se lahko obrnete na naše podjetje in preizkusite katero izmed naših storitev:
•    Google Adwords oglaševanje – www.Povecajobisk.si
•    E-mail marketing – www.Newsletter.si
•    Izdelava spletnih strani – www.Spletnik.si
•    Izdelava spletnih trgovin – www.Shop123.si
•    Optimizacija spletnih strani – www.Optimizacija-strani.com
•    Izdelava spletnega videa – www.Videomania.si
Lep pozdrav do prihodnjič,

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran