Posodobljeno 14. 12. 2022
Merjenje obnašanja in dogajanja v spletni trgovini je ključno za nadaljne delovanje spletne trgovine. Tako Google Anayltics kot tudi Google Adwords vam omogočata, da obnašanje vaših obiskovalcev in kucpcev spoznate še bolj! In na podlagi teh informacij lahko izvajate nadaljne akcije v vaši trgovini.
Poglejmo si kako lahko s pomočjo Google Analytic podatkov in prav tako Google Adwords podatkov najbolj prodajanim izdelkom za točno določene dni določite posebno ceno, kar povzroči še več nakupov! Le kdo si tega ne želi?
Kazalo
Google Analytics statistika
(google anayltics statistika o prodaji po dnevih)
Google Analytics statistika vam omogoča, da vsakodnevno spremljate koliko ljudi je obiskalo vašo trgovino, kje so trgovino zapustili in katere produkte so kupili. Na podlagi izmerjenih podatkov pa lahko greste celo tako daleč, da ugotovite ob katerih dnevih se proda največ produktov. In kateri te produkti so. Na podlagi tega lahko na Magento platformi točno določenim produktom, za točno določen dan nastavite “značke”, ki sporočajo popust točno določenim izdelkom. S tem povzročite, da se najbolj prodajani izdelki prodajo še v večjih količinah!
Google Analytics statistika je brezplačna, koda se kreira ob kreiranju Google Analytics računa. Kodo nato vstavite v nogo trgovine, saj je ključno, da se koda generira na vsaki podstrani, ki jo trgovina ima. Tako lahko preprosto naredite v administraciji trgovine (če uporabljate magento platformo to naredite z nekaj kliki), ali pa tako, da Google Analytics kodo vstavite direktono v kodo trgovine.
Google Adwrods statistika
V kolikor pa za oglaševanje uporabljate tudi storitev Google Adwords (oglaševanje na prvi strani Google iskalnika), potem lahko tudi s pomočjo te statistike poiščete informcijo o tem ob katerih dnevih se proda največih produtov in katerih. S samo analizo podatkov greste lahko celo tako daleč, da poiščete podatek o tem, ob kateri uri se proda največ produktovi in katerih! Vse to namreč lahko spremljate tako, da v vašo trgovino (na zahvalno stran) vstavite kodo za merjenje konverzij. A na žalost za enkrat to še ni možno, da bi se značke s popusti in posebno ponudbo prikazovale v določenih urah. A najbrž bo enkrat možno tudi to, saj gre analiziranje obnašanja kupca v vaši trgovini v vedno večje globine.
Na tej sliki je razvidno ob kateri uri se je v spletni trgovini prodalo največ produktov. v tem primeru gre za dodatke k prehrani, ki jih uporabljajo obiskovalci fitnesa, zato lahko sklepamo, ker se največ prodajte zgodi ob 21 uri, da nakup opravijo po tem, ko se vrnejo domov iz fitnesa. Lahko pa je razlog tudi, da je to čas v dnevu, ko enostavno imajo čas, da opravijo nakup iz udobne sedežne garniture.
Produktne značke
S produktnimi značkami, ki jih omogoča modul za platformo Magento lahko sporočate obiskovalcem kateri produkti so v akciji, v razprodaji, kateri so novi produkti, katerih ni več na zalogi. Ali pa so ponovno na zalogi. Tem značkam lahko določite časovno komponento, kar pomeni, da jih lahko omejite na dneve, za katere želite, da se značke na točno določenih produktih prikazujejo. S tem dodatkom tako lahko izpostavite tudi tiste najbolj prodajne produkte za katere želite, da se prodajo še v večjih količinah. Lahko pa na tak način hitreje razprodate zalogo, poveste obiskovalcem kateri so novi izdelki, katerih je le še nekaj na zalogi. Ta modul vam omogoča, da za povečanje prodaje uporabljate enake prijeme kot v fizični trgovini.
Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc