Vabljiva predstavitev izdelka v spletni trgovini (1. del)

Feb 23, 2016
Feb 23, 2016

Posodobljeno 29. 01. 2021

Dandanes je izjemno preprosto odpreti spletno trgovino. Na trgu mrgoli spletnih agencij, zato lahko preko spleta prodajate praktično čez noč. Vendar vedeti je potrebno, kako sploh oblikovati spletno trgovino, da bo prodajala. Še bolj pomembno – kako predstaviti svoj produkt na spletu, da se bo ta začel prodajati?

Tokrat smo za vas raziskali optimalne možnosti hitre predstavitve izdelka na spletni trgovini (zgornji del produktne strani), da se bo prava prodaja lahko začela.

Nekaj osnovnih informacij

Na spletni trgovini je ključnega pomena stran, kjer je predstavljen en sam produkt, tj. “produktna stran”. Na tej strani lahko najdemo ogromno informacij, na podlagi česar precenimo ali je izdelek pravi za nas ali pa ne ustreza našim željam.
Kaj je glavni razlog, da se nekdo ne odloči za nakup?

  • cena je previsoka
  • izdelek ni na zalogi
  • ne vemo, ali nam izdelek res ustreza
  • izdelek nam ne ustreza (ne najdem pravega izdelka zase)
  • nimamo dovolj informacij o izdelku
  • izdelka nismo še fizično preizkusili
  • ne zaupam spletni trgovini
  • med nakupom nas nekdo zmoti (zato je pomembno, da je ob izdelku jasno izpostavljen gumb “dodaj v košarico”, ki nas pripelje kar na zadnji postopek nakupa. Več o postopku nakupa pa v naslednjem članku: KLIK)

Kaj je torej naš cilj? Da presežemo zgoraj naštete razloge za zavržen nakup seveda.

1. Hitra predstavitev produkta

Gre za prvi del produktne strani – del, ki ga zagledamo najprej in nam poda glavne informacije o artiklu:

  • ime artikla
  • kratek opis
  • slike in video
  • cena (ta mora biti izjemno jasno poudarjena, saj gre za ključni dejavnik odločitve nakupa)
  • dobavni čas

spletna trgovina, hitra predstavitev, predstavitve izdelka

2. Kratek opis

Gre za opis izdelka, ki ga bo vaša potencialna stranka najprej prebrala, zato je pomembno, da ji že v tej fazi postrežete z glavnimi informacijami o produktu. Opisa na spletni trgovini ne smemo enačiti z besedilom na spletni strani, kjer lahko vsebino marketinško naravnate. Spletna trgovina je prostor, kjer potrošnik išče specifikacije produkta, glavne objektivne lastnosti, ki bodo odločale o nakupu. Zato ne pozabite – kratek opis, kot je npr. “odličen računalnik, ki bo zadovoljil vsaki vaši potrebi”, sploh ni opis! Gre za marketinški stavek, iz katerega obiskovalec spletne trgovine ne bo izvedel popolnoma nič! Namesto tega v kratek opis dodajte nekaj tehničnih lastnosti, napišite, komu je izdelek namenjen in kako se razlikuje od drugih sorodnih izdelkov.
Pri opisu izdelka je prav tako pomembno, da je napisan iz vaše strani. Samo vi ste tisti, ki dobro poznate svoj prodajni program, zato se potrudite in že v kratek opis vnesite kvalitetne informacije izdelka.
Slika artikla
Izjemno pomembno je, da že v hitrem pregledu izdelka objavite dovolj kakovostnih slik, ki dajo potrošnikom neko vizualno predstavo o izdelku. Se spomnite? Eden glavnih razlogov, da nekdo ne nakupuje na spletni trgovini je tudi, da je izdelek nemogoče preizkusiti. Zato je pomembno, da z video posnetki in slikami izdelek predstavite na način, da čim bolj realen način.
Primer: na sliki lahko vidite sliko modela letala, ki se prodaja na tuji spletni trgovini. Si upate preceniti, kako veliko je to letalo v realnosti? Skoraj nemogoče je, zato potrošnik iz te slike niti ne dobi dovolj informacij.
predstavitev izdelka, spletna trgovina
Pravijo, da ljudje kupujemo z očmi. To po eni strani drži, po drugi strani pa se na to ne smete zanašati. Slike na spletni trgovini morajo biti kvalitetne, biti jih mora dovolj, da jasno prikažejo realno sliko produkta.
Namig: Danes se zato čedalje večkrat uporablja 360° slika izdelka. Na spletno trgovino lahko objavite tudi video gradivo – pa ne le uradni video produkta, ampak posnetek preizkusa izdelka. (vstavi kot video, ne kot povezavo: https://www.youtube.com/watch?v=aPCnwf2np1U )

3. Dobavljivost

Kolikokrat se vam je že zgodilo, da ste nek izdelek nujno potrebovali do določenega roka, če ne celo kar se da hitro? Meni ogromnokrat! Zato vedno, ko pridem na produktno stran izdelka najprej pogledam:

  • slika (avtomatsko)
  • cena
  • kratek opis
  • dobavljivost

zaloga v spletni trgovini, spletna trgovina
Dobavljivost produkta je nekaj, kar bo ne glede na opis in specifikacije vplivalo na to, ali bo nekdo izdelek naročil, če se mu z nakupom mudi. Ravno zaradi tega je pomembno, da vsak obiskovalec spletne trgovine takoj opazi, kakšen je čas dobave izdelka in kakšne so možnosti za najhitrejši prevzem. V ta namen lahko na spletni trgovini BigBang vidite seznam zalog za posamezni prevzemni center, ki na strani zavzema 15 % produktne strani.
Povzetek: Ne zanemarite dobavni čas, saj je to ena glavnih informacij, ki odloča o našem nakupu.

4. Dodatne možnosti

Ostali gumbi in predstavitve na hitrem pregledu izdelkov pa so bolj stvar testiranj glede na vaš prodajni program. Gre za dodatke (ti. moduli) na spletni trgovini, kot so:

  • primerjava izdelkov
  • spremljanje cene
  • seznam želja
  • deljenje izdelka preko socialnih omrežij
  • ocena izdelka

Če te dodatke razvrstimo od najbolj uporabnega proti nezaželenemu lahko začnemo s “spremljanje cene”. Izhajate lahko iz svoje perspektive – če vas mika, da bi izdelek kupili, pa trenutno še ni pravi čas, boste zagotovo zainteresirani, če se izdelek poceni. Tako lahko potencialna stranka klikne na gumb “sledi ceni”, vpiše svoj e-mail naslov in ob morebitni akciji, bo obveščena o spremembi cene. In zakaj je to dobro za za lastnike spletnih trgovin? Ker je to način, da od potrošnikov pridobite e-mail naslove, ki jih je mogoče uporabiti za marketinške namene.
Primerjava izdelkov je funkcija, ki obiskovalcu spletne trgovine poda ogromno kakovostnih informacij, sploh če se odloča med 2-3 izdelki. Je pa pomembno poudariti, da je to lahko dvorezen meč! Če primerjava ne bo pregledna, lahko ta funkcija ljudi prej odvrne kot pritegne k nakupu.
Ocena izdelka je sicer dobra funkcija in na prvi pogled uporabna informacija, če le bo ocena resnično konstruktivna. V kolikor vaši kupci izdelka ne ocenjujejo ali pa ste oceno izdelka sami nastavili, ne gre za dodatek spletne trgovine, ki bi vam lahko kakorkoli pomagal. Predlagamo vam, da se osredotočite najbolj na vsebino, dobre slike, tehnični vidik predstavitve in preglednost trgovine, kot pa na oceno izdelka in podobne dodatke.


Prav tako v Sloveniji manj uporabna funkcija je integracija spletne trgovine s socialnimi medijikot vidite na spodnji sliki. Po raziskavi, ki smo jo naredili med našimi naročniki je procent ljudi, ki bi izdelke iz spletne trgovine delili na Facebooku izjemno majhen.spletna trgovina, spletne trgovine, shop123

Zaključek

Hitra predstavitev produkta na produktni strani je odločilni faktor, ki vpliva na nakup. Gre za del, ki vas neposredno nič ne stane, zato si vzemite nekaj dodatnega časa in poskrbite za kvaliteten opis, podrobne informacije in kvalitetne slike produkta. Pri tem ne pozabite na preglednost, dobro izpostavite ceno, gumb “dodaj v košarico” in dobavni čas.
Kaj pa daljši opis produkta? Na to boste morali počakati na naslednji teden, ko bomo objavili nekaj zanimivih trikov, kako produkt na spletni strani celotno izjemno pregledno predstavite. Spremljajte nas 😉
Ne moremo vam pomagati pri gradivu na spletni trgovini, lahko vam pa po drugi strani pomagamo pri preglednosti spletne trgovine in pri dodatkih/modulih. Naša ekipa Spletnik vam lahko vsak delavnik med 8h in 17h svetuje pri prodajni naravnanosti produktne strani in vam svetuje pri razširitvah trgovine.
Bi radi več prodali? Pokličite nas na 01 600 99 30, nam pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešno prodajo vam želim,
Matjaž Sedlar

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)