Vabljiva predstavitev izdelka v spletni trgovini (2. del)

Mar 7, 2016
Mar 7, 2016

V prejšnjem članku smo govorili o 1. delu predstavitve produkta na spletni trgovini, kjer so poudarjene osnovne informacije o produktu (ime, cena, dobavljivost, kratek opis, slike) tokrat pa se bomo osredotočili na daljši opis.

Kakšen mora biti opis produkta? Na kaj moramo biti pozorni? Koliko slik objaviti in kakšne so dodatne možnosti na produktni strani, ki lahko prinesejo večjo prodajo?
Najprej si poglejmo, kaj drugi del produktne strani sploh obsega:

  • predstavitev produkta (daljši opis)
  • tehnične podrobnosti
  • mnenja
  • galerija
  • dodatno

opis artikla, spletna trgovina, spletne trgovine, opis izdelka v trgovini
Daljši opis

Tukaj je pomembno upoštevati nasvete, ki sem jih omenil že pri krajšem opisu: vsebino pišite sami, opis naj bo konstruktiven z manj marketinških stavkov in s čim več objektivnih informacij. Dodatno lahko v predstavitev izdelka dodate tudi:

  • slike
  • video vsebine
  • infografike
  • študija izdelka.

Pri tem bodite previdni, da bo vsebina pregledna. V kolikor boste vstavili infografiko, kot jo vidite na sliki, naj potrošniku resnično poda uporabne informacije.
infografika, spletna trgovina, spletne trgovine, shop123
 

Tehnične podrobnosti

Pozor! Gre za izjemno pomemben del produktne strani, ki mu slovenski trgovci posvečajo nekoliko premalo pozornosti. Zakaj je tako pomembno?

  • ker je od tega odvisno, če bo vaš obiskovalec na spletni trgovini lahko primerjal 2 produkta
  • ker je od tega odvisno razvrščanje produktov med kategorije
  • ker ljudi danes zanimajo tehnične informacije (poglejte iz svoje perspektive: ko kupujete avto vas v prvi fazi zanima model, nato letnik, poraba, ohranjenost … tj. ogromno specifikacij na podlagi česar se odločite o nakupu, četudi ob tem ni priloženega opisa. Pri drugih izdelkih je zelo podobno.)

Mnenja

Mnenja o izdelku so izjemno uporabna in ogromno pripomorejo pri nakupni odločitvi, če je jih imate. Glavni problem pri mnenjih je ta, da stranke redko kdaj napišejo mnenja, zato ta del napiše kar podjetje samo. To vam toplo odsvetujemo! Mnenje mora biti napisano iz strani vapih kupcev, zato se moramo samo vprašati: kako prepričati stranke, da napišejo mnenje?
Eden od načinov je ta, da vsakemu vašemu kupcu pošljete e-mail 1 teden po nakupu izdelka. Primer: “Zdravo Matjaž! Ponovno naj se vam zahvalimo za zaupanje in nakup izdelka XY. Ker nas zanima vaša izkušnja s produktom, lahko vaše mnenje delite na naši spletni strani XY.”
Drugi način, ki je veliko bolj učinkovit je nagrada za pisanje mnenja. Pred leti je spletni nakupovalni center Mimovrste ponudil 2€ bonusa ob naslednjem nakupu, v kolikor ste na spletno trgovino objavili 1 mnenje o izdelku (seveda, če je bilo to mnenje konstruktivno). Na ta način so pridobili ogromno število mnenj, po drugi strani pa je bil bonus vzmet, ki je privedel do dodatnega nakupa. Na tak način lahko poizkusite tudi sami – ne gre za strošek ampak investicijo, ki se vam lahko hitro povrne.

Galerija

Na spletnih trgovinah smo v preteklosti srečevali galerije, kot dodaten zavihek na produktni strani. Ta praksa se z leti čedalje bolj opušča, ker:

  • lahko slike vstavimo med daljši opis
  • ker je galerija slik lahko že v hitrem pregledu produkta
  • ker sta tehnični in daljši opis pomembnejša od lepih slik

Dodatno

Predstavljajte si, da ste stopili v fizično trgovino. Še preden boste uspeli pogledati kaj prodajajo, bo do vas stopila prodajalka in vas vprašala, kako vam lahko pomaga. Vedno imate na voljo prodajno osebje, ki vam bo odgovorilo na katera koli vprašanja.
Kako to prenesti na spletno trgovino?
Dobra rešite za to je Live Chat na spletni trgovini, ki omogoča takojšen pogovor s prodajalcem na spletni trgovini, o čemer si lahko več preberete v tem članku!
Druga možnost, ki jo je uvedel tudi Mimovrste je neke vrste forum pri izdelku. Gre za dodatek, kjer postaviš vprašanje o artiklu, na katerega bo odgovorilo osebje spletne trgovine ali pa posamezni potrošniki. Izjemno uporabno, v kolikor bodo vaši kupci to sploh uporabljali. Spletna trgovina, kot je Mimovrste si tak dodatek lahko privošči, saj s tem:

  • izboljšamo uporabniško izkušnjo,
  • vzpodbuja sodelovanje med potrošniki, ki vodi v neko povezano nakupovalno skupnost,
  • poda dodatne informacije in
  • izraža neko pomoč iz strani spletne trgovine, ki jo potrošniki izjemno dobro sprejmemo.

Moduli za povečanje prodaje

Če smo do zdaj govorili o predstavitvi izdelka na spletni trgovini, lahko nekaj stavkov namenimo tudi dodatnim modulom. Gre za dodatke, ki ne pripomorejo toliko k nakupni odločitvi ampak vplivajo predvsem na ljudi, ki so odločeni, da bodo neki izdelek naročili. Torej – najpomembnejši del je predstavitev izdelka. V kolikor je ta del vrhunsko predstavljen, se lahko poigrate z dodatki, kot so:

  • modul z dodatnimi artikli (“upsell”),
  • modul s povezanimi artikli („related products“) ali
  • navzkrižna prodaja (“cross sell”)

moduli, spletna trgovina, spletne trgovine, shop123
Več o modulih si preberite tukaj! 
Zavedamo se, da v fazi ko postavljate spletno trgovino, niste pozorni na vse malenkosti na produktni strani, saj je pogosto že sam uvoz izdelkov velik zalogaj. Vas pa pozivam, da si v danes vzamete čas in pogledate produktne strani vseh izdelkov – preverite tehnične informacije in jih dopolnite, po možnosti dodelajte slikovno galerijo, pri tem pa bodite pozorni na preglednost in objektivnost opisov. Za ostalo lahko poskrbimo mi! V kolikor si želite spletno trgovino narediti pregledno, dodati Live Chat in zavihek z mnenji, nas pokličite na 080 33 39, pišite na info@spletnik.si ali izpolnite kontaktni obrazec.
Obilo spletnih uspehov vam želim,
Matjaž Sedlar

5/5 - (1 vote)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 vote)
Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.