Produktna stran, ki prodaja

Okt 12, 2022
Okt 12, 2022

Produktne strani so srce in duša vsake spletne trgovine. Vsa tista e-pošta, ki jo pošljete, kampanje, ki jih ustvarite, oglasi, ki jih plačate, vse z namenom prepričati vaše obiskovalce, da pristanejo na vaši produktni strani in opravijo nakup.

Vendar produktne strani v resnici niso konec poti za stranke. So le začetek. Torej, če usmerjate promet na produktno stran, vendar ne pride do nakupa, je ta članek za vas. Čeprav ni čarobne enačbe, ki bi ji lahko sledili, obstajajo nekateri elementi, ki so skupni vsaki produktni strani z visoko stopnjo konverzije.

Ni pomembno, ali ste pravkar odprli spletno trgovino ali poslujete že leta. Če potrebujete produktno stran, ki bo poskrbela za izjemne konverzije, berite dalje.

Uporabite pričevanja strank

Kdaj ste nazadnje nekaj kupili, ne da bi preverili, koliko pozitivnih ocen je dobil izdelek ali storitev? Če ne kupujete ravno impulzivno, so možnosti precej nizke. Glede na raziskave skoraj 95 % spletnih kupcev pred nakupom prebere ocene strank. Ista študija je pokazala, da lahko prikaz mnenj na vaši spletni strani poveča stopnjo konverzije za 270 %. Noro, kajne?

Prikazovanje pričevanj strank na produktnih straneh lahko spodbudi prodajo. Toda način, kako jih prikažete, lahko tudi vpliva na vaše stopnje konverzije. Poudarjanje vaših najboljših ocen je ena od možnosti. Vedno pa lahko naredite nekaj več, da prepričate uporabnika.

?Ne pozabite na glavni razlog za objavo ocen oziroma mnenj strank: da pomagate svojim potencialnim strankam. Poskusite narediti svoja pričevanja relevantna in lahko berljiva, da jim boste s tem še bolj pomagali.

Se želite naučiti, kako? V nadaljevanju sledijo različne metode.

1. Dodajte v izjave osebne podatke

Da boste kar najbolje izkoristili pričevanja strank, jih prikažite tako, da bodo lahko obiskovalci produktne strani od njih dobili največjo vrednost (in pomoč). Eden od načinov je, da vključite osebne podatke stranke, ki je podala oceno/mnenje. Tako se lahko uporabnik lažje poveže s komentatorjem in dobi jasno predstavo o izdelku ali storitvi.

Poglejmo si primer podjetja MeUndies:

Izjave strank v spletni trgovini

Ne prikazujejo le uporabniškega imena stranke, ampak tudi osebne podatke, kot so lokacija, spol, starost, višina in teža, seveda v kontekstu izdelka za katerega stranka podaja mnenje.

V naslednjem primeru lahko uporabnik primerja mnenja strank med seboj in se odloči, kateri komentarji so pomembni za njega.

Lahko greste še dlje in omogočite filtriranje mnenj:

Filtriranje izjav stran v spletni trgovini

V kolikor osebo zanima določen izdelek za kožo, lahko ocene filtrira in prebere samo komentarje, ki jih potrebuje glede na njen ten kože.

Vse povratne informacije niso enako vredne za vse. Poskusite obiskovalcem dati več informacij, da se bodo lahko odločili, kaj je zanje bolj pomembno.

2. Naj bodo ocene enostavne za branje

V primeru, da vam uspe pridobiti dolga in podrobna pričevanja strank, vam lahko le čestitamo! Bolj, ko so ocene produkta poglobljene, večjo vrednost nudijo bralcu.

Vendar nimajo vsi časa za branje vseh teh dolgih mnenj (še posebej, če ne gre za kompleksen ali višje cenovni izdelek).

Včasih imajo stranke veliko za povedati. In vedno jim morate dovoliti, da povedo svoje mnenje. Namesto da jih skrajšate, poiščite način, da bodo vaše ocene obiskovalcu olajšale branje. Z dodajanjem povzetka ocene oziroma opcije »Bottom Line« – podjetje poskrbi, da uporabnik razume bistvo, tudi če nima časa prebrati celotnega besedila.

Primer, kako Glossier to uspešno izvaja s povzetkom ocene “bottom line”, kjer stranka v eni povedi zajame bistvo:

Ocene strank v spletni trgovini

3. Izkoristite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki

Zelo dragocena za vas je vsebina ustvarjena s strani uporabnika (angl. user-generated content), ki običajno prikazuje interakcijo osebe s produktom ali podano mnenje o artiklu/storitvi.

V raziskavi podjetja TINT se je 80 % anketirancev strinjalo, da vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, naredi marketing bolj pristen – pristnost pa je velik dejavnik prodaje.

Pravzaprav je Photoslurp ugotovil, da je za vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, petkrat večja verjetnost konverzije v primerjavi z vsebino blagovne znamke.

Dodajanje ustvarjene vsebine s strani uporabnikov na vaše produktne strani ni le način prikazovanja družbenega dokaza. Vsebina, ki so jo ustvarile vaše stranke, lahko tudi pomaga bolje usmerjati vaše obiskovalce. Zamislite si to kot bolj kreativno in vizualno vrsto povratnih informacij strank. Zaradi tega so ocene bolj osebne in primerljive.

Primer:

Vsebina uporabnikov v spletni trgovini

Zaradi narave izdelkov podjetja (kompletov za pletenje) je pomembno, da obiskovalci vidijo končni rezultat (pletenino) v uporabi. Podjetje dobi vizualno pomoč od dejanskih strank za prikaz svojih končnih izdelkov. Bodite pozorni tudi na naslov »Made by the Gang« in občutek pripadnosti, ki ga vzbuja. Prav tako pojasnjujejo, kako ste lahko del “tolpe”, če uporabite njihov hashtag ali naložite svoje slike na njihovo spletno mesto.

V kolikor greste še korak naprej, lahko svojim strankam ponudite tudi spodbudo, da ustvarijo vsebino za vas.

Poglejmo primer:

Zahtevajo slike strank v zameno za priložnost za osvojitev darilne kartice v vrednosti 100 EUR.

V kolikor potrebujete preprost način za povezovanje ustvarjene vsebine uporabnikov in vaše spletne trgovine, lahko poskusite z orodjem kot je Olapic.

Predstavite izdelke spletne trgovine

Predstavljajte si dve spletni trgovini, ki prodajata enak produkt: ena z neizostrenimi in zamegljenimi slikami izdelkov, druga pa z jasnimi in visokokakovostnimi slikami. Kateri produkt bi najverjetneje kupili? Verjetno ne bi bilo težko uganiti.

Pri spletnem nakupovanju je za uporabnika lahko ovira nezmožnost ogleda končnega produkta oziroma kako le-ta izgleda v uporabi. Takrat morate ukrepati in pomagati, kolikor je le mogoče. Prikaz vaših izdelkov na boljši in jasnejši način lahko izboljša konverzije in zmanjša verjetnost vračil.

1. Ustvarite video posnetke produkta

Video je verjetno vreden več kot tisoč besed. Po podatkih Googla skoraj 50 % uporabnikov interneta pred obiskom trgovine poišče video, povezan z izdelkom. Zakaj ne bi obiskovalcem ponudili video produkta, ko so v vaši spletni trgovini?

Uporaba videoposnetkov je eden najbolj realističnih načinov za prikaz vaših produktov – izdelkov ali storitev. Ne glede na to, ali gre za razlagalni videoposnetek ali produkt posnet od blizu, vam video daje priložnost, da produkt opišete čim bolj nazorno.

Primer:

Video predstavitev izdelkov v spletni trgovini

V kolikor se ukvarjate z modo ali prodajate izdelke, ki potrebujejo več vizualizacije, uporabite videoposnetke, kadar koli je to mogoče.

Dajanje podrobnih informacij je odlična praksa; prikaz produkta v akciji pa še boljša. Kadar si lahko ogledajo produkt v povezavi z dejansko osebo, si lahko uporabniki lažje predstavljajo to, kar prodajate. Pomaga jim tudi pri sprejemanju bolj informiranih nakupnih odločitev.

2. Uporabite 360-stopinjske slike produktov

Vsi izdelki niso vedno primerni za videoposnetke z modne piste ali bližnje posnetke. Na srečo vedno obstaja pameten način, kako lahko svoje izdelke prikažete v podrobnostih. Ena najboljših metod je 360-stopinjska slika produkta.

Dobri opisi izdelkov spletne trgovine povedo veliko, vendar lahko 360-stopinjske slike razložijo izdelek na veliko hitrejši način (in iz vseh zornih kotov).

Primer:

360 stopinjska predstavitev v spletni trgovini

S klikom na gumb 360 si lahko obiskovalci ogledajo ročno prtljago iz različnih zornih kotov in dobijo boljšo predstavo o izdelku. 360-stopinjske slike nudijo tudi več podrobnosti, ne da bi zavzele preveč prostora.

Potencialne stranke naletijo na manj presenečenj, kar pomeni manj frustracij in manj vračil. 360-stopinjske slike lahko implementirate v svojo spletno trgovino z orodji tretjih oseb, kot je Magic 360 in začnete takoj, brez kodiranja.

3. Pokažite izdelke v uporabi

Tudi če na svoji spletni strani ne morete uporabiti video posnetkov izdelkov ali 360-stopinjskih slik, lahko še vedno najdete druge načine za podrobnejši prikaz svojih izdelkov.

Eden odličnih načinov za to je, da pokažete svoje izdelke v uporabi. Če svoje izdelke prikažete v resničnih okoliščinah, si jih uporabnik vaše spletne strani veliko lažje predstavlja.

Primer:

Slike izdelkov v uporabi v spletni trgovini

Ko se pomikate po teh straneh s seznamom izdelkov, boste videli majhen gumb z napisom »Pokaži notranjost«. S klikom vidite, kaj lahko spravite v določeno denarnico, skupaj s kratkim opisom in vizualizacijo artiklov. In to še ni vse, na voljo imajo tudi naslednjo funkcijo:

Ko obiščete eno od njihovih strani z izdelki, boste videli funkcijo za »primerjavo velikosti«, ki vam omogoča primerjavo denarnice z več predmeti, ki jih zagotovo poznate: kreditna kartica, potni list, ključ, iPhone ali bankovci.

Ta trgovina pozna izzive svojih spletnih nakupovalcev, uspešno rešuje to pogosto težavo in obiskovalcem pomaga predstavljati izdelek v resničnih življenjskih situacijah.

Še en dober primer iz prakse:

Namesto da bi izdelek prikazali le s sliko, nudijo tudi možnost, da vidite, kako njihova očala izgledajo na obrazu modela. Ko premaknete miško na sliko, lahko vidite očala iz različnih zornih kotov in si predstavljate, kako bi lahko izgledala na vašem obrazu. Zelo priročna funkcija, kajne?

Spletna stran naj vsebuje jasne informacije o pošiljanju

Obiskovalci vaše spletne strani se zanimajo za vaš produkt z odličnimi ocenami strank in kreativnimi vizualnimi elementi. Zdaj so v naslednji fazi: razmišljajo o nakupu.

Obstaja en velik dejavnik, ki na tej stopnji vpliva na odločitve obiskovalcev o nakupu, in to je pošiljanje (angl. shipping). Glede na raziskave, ki jih je izvajal BigCommerce sta cena in hitrost pošiljanja ključna dejavnika pri tem, kje ljudje nakupujejo.

Na tej stopnji želijo obiskovalci videti jasne in podrobne informacije o pošiljanju. Če med nakupom naletijo na kakšno slabo presenečenje, bodo najverjetneje zapustili svoje nakupovalne košarice in se nikoli več vrnili.

Zato razkrivamo dva načina, kako lahko zagotovite boljše informacije o pošiljanju na vaši strani in s tem poskrbite za boljšo uporabniško izkušnjo ter konverzije.

1. Navedite predvidene datume pošiljanja

Kadar ljudje nakupujejo v spletni trgovini, želijo vedeti, kdaj bodo prejeli naročene artikle. Seveda želijo dobiti naročeno čim prej. Zagotavljanje predvidenega datuma dostave bo obiskovalcem pomagalo do boljših in hitrejših nakupnih odločitev. Bolj ko ste natančni, lažje bodo obiskovalci vedeli, kaj lahko pričakujejo.

Izogibajte se uporabi nejasnega jezika, kot je “2-5 delovnih dni”. Namesto tega se osredotočite na datum, ko bodo prejeli naročeno. Vendar bodite previdni. Prevelika obljuba se lahko spremeni v razočaranje, če ne uspete dostaviti na pričakovani datum. Ena stvar, ki jo lahko naredite, da to ohranite pod nadzorom je, da zahtevate delne informacije o naslovu, da zagotovite natančnejšo oceno dostave.

Primer:

Datum dostave naročila iz spletne trgovine

Uporabnik ob vnosu svoje poštne številke na obrazcu spletne trgovine, izve, kdaj lahko pričakuje dostavo.

Pričakovana dostava iz spletne trgovine

Ko se pomakne nekoliko navzdol, mu podjetje tudi pove, kako točno bo izdelek odpremljen. Manj presenečenj. Zadovoljnejše stranke.

2. Spodbujajte brezplačno dostavo

Upamo si trditi, da ima vsaka spletna trgovina dve čarobni besedi za stranko: brezplačna dostava. Zdaj veste, da možnosti pošiljanja močno vplivajo na odločitve o nakupu. Tako zelo, da bo 60 % strank verjetno zapustilo svoje nakupovalne košarice, ko brezplačna poštnina ne bo na voljo.

Toda brezplačna dostava ni le spodbuda za dokončanje nakupa. Prav tako pomaga strankam porabiti več. V neki raziskavi je 9 od 10 potrošnikov reklo, da je brezplačna dostava prva spodbuda za več nakupovanja na spletu.

Ponudba brezplačne dostave lahko spodbuja nakupe in povprečno vrednost naročila. A oboje na koncu pomeni večji prihodek od prodaje.

Ena stvar, ki vam mora biti jasna, je, kako in kdaj je stranka upravičena do brezplačne dostave. Namesto da preprosto navedete svojo politiko pošiljanja, dajte uporabniku več informacij. Na svoji produktni strani na primer dodajte majhno sporočilo, če izdelek, ki ga brskajo, že izpolnjuje pogoje za brezplačno pošiljanje.

Primer:

Brezplačna dostava v spletni trgoivni

Podjetje zagotavlja brezplačno dostavo na Dansko za naročila nad določeno vsoto. Ko uporabnik obišče ta izdelek, ki stane več kot toliko, ga dregnejo s tem majhnim sporočilom. V primeru, da kupi ta izdelek, mu ni treba razmišljati o stroških pošiljanja. Uporabnika lahko to motivira, da opravi dodaten nakup produkta. Kaj pa, če obiskovalci v spletni trgovini še ne izpolnjujejo pogojev za brezplačno dostavo?

Potem jih nežno spomnite na to. Tako kot ASOS počne tukaj:

Izkoristi brezplačno dostavo v spletni trgovini

Obiskovalce preprosto opomnite, kaj morajo storiti, da dobijo brezplačno dostavo naročenega produkta ali več njih. Če ste pripravljeni iti še korak dlje, obiskovalcem predlagajte sorodne izdelke, ki jih lahko dodajo v svoje nakupovalne košarice, da dosežejo minimalen znesek za brezplačno dostavo.

Na primer, preprosto lahko ustvarite oglaševalsko akcijo, ki je videti takole:

Brezplačna dostava v spletni trgovini

Povečajte svojo povprečno vrednost naročila

Več naročil je eden od načinov za doseganje večjih prihodkov od prodaje. Druga možnost je povečanje vrednosti teh naročil. Če je obiskovalec že na vaši produktni strani in razmišlja o nakupu, obstaja velika verjetnost, da mu lahko prodate več ali dražje izdelke.

In točno to je tisto, kar poznamo kot dodatna prodaja (angl. upselling) in navzkrižna prodaja (angl. cross-selling). Obstaja veliko različnih načinov, kako ju lahko vpeljete na svojih produktnih straneh za povečanje prihodkov.

Z vami delimo dve opciji, ki ste ju morda spregledali. Sta preprosti, a zelo učinkoviti.

1. Povečajte prodajo enkratnih izdelkov z naročninami

Najbolj tradicionalna “upselling” metoda je, da obiskovalcu priporočite dražjo alternativo produkta. Toda obstajajo boljši in donosnejši načini za tovrstno prodajo.

Spreminjanje enkratnih nakupov v naročnine na vaši produktni strani je ena najpametnejših strategij za povečanje prodaje. Z večjo prodajo preko naročnin lahko povečate življenjsko vrednost svojih strank. Namesto enkratnega naročila lahko prejemate redna (mesečna ali letna) plačila in pridobite zveste stranke.

Kako pa obiskovalce prepričate v tako veliko obvezo?

Da bo ta “upsell” strategija delovala, morate biti jasni glede prednosti izbire naročniškega modela. Če uporabniku ne podate dobrega razloga, da bi postal dolgoročna stranka, ne bo pripravljen investirati več.

Primer:

Naročnina na izdelek v spletni trgovini

Ko obiščete stran izdelka, vam podjetje ponudi dve možnosti: enkratni nakup ali samodejno obnavljanje in shranjevanje. Zdaj si podrobneje oglejte drugo možnost in bodite pozorni, kako pomembno je besedilo, namesto da preprosto rečete »Naročite se«.

Zato jasno govorijo o prednostih: samodejno obnavljanje zalog, prihranek denarja in brezplačna dostava (kar smo pravkar pohvalili.) Možnost naročnine je napisana krepko in z velikimi črkami ter prikazana v ostrem kontrastu s prvo možnostjo. Je veliko bolj opazna in pritegne pozornost.

2. Uporabite subtilen jezik za navzkrižno prodajo

Navzkrižna prodaja, preprosto povedano, obiskovalcem predlaga dopolnilne ali sorodne izdelke.

Če se uporablja zmerno, je navzkrižna prodaja lahko zelo učinkovita strategija trženja spletne trgovine, ki izboljša prihodke od prodaje. Lahko pa postane zelo moteče, če obiskovalce stalno sprašujete “Ali bi tudi vi želeli kupiti to in to?”.

Obiskovalec se že na tej stopnji zanima za enega od vaših produktov. Nima smisla jih prestrašiti z agresivno prodajo, ravno takrat, ko nameravajo nekaj kupiti. Ključ do navzkrižne prodaje je pravzaprav to, kako jo oblikujete.

Nevsiljiv primer navzkrižne prodaje:

Navzkrižna prodaja v spletni trgovini

Namesto da bi se slišalo preveč prodajno, vas preprosto obvestijo, da sta za ta artikel na voljo dva dodatka. Ta strategija deluje, ker ni vsiljena – res je komplementaren izdelek, ki bi ga stranka morda lahko dodala v svojo nakupovalno košarico.

Še en primer subtilne navzkrižne prodaje:

Primer navzkrižne prodaje v spletni trgovini

Besedilo, ki ga izberejo pri navzkrižni prodaji, je “Dobro se ujema z.” Ta stavek jasno pove, da so to dopolnilni izdelki in da bodo vsi delovali usklajeno in se odlično dopolnjevali.

Pred nakupom produkta se prikažejo vsi komplementarni izdelki z vnaprej izbranim potrditvenim poljem in gumbom »Dodaj vse v košarico«, kar stranki olajša nakup vseh naenkrat.

Poskrbite za preprosto deljenje vaših izdelkov

Vedno najdite preproste načine za deljenje vašega produkta s prijatelji, da lahko uporabnik dobi drugo mnenje, priporoči komu drugemu ali namigne svojim bližnjim kaj si želi za darilo.

Mnoge spletne strani uporabljajo gumbe za skupno rabo v družbenih omrežjih, vendar ne morejo slediti vsakemu koraku kupčeve poti – v nasprotju z e-pošto. E-mail je veliko enostavnejša možnost skupne rabe in obstaja odličen način, da jo vključite v svoje spletne strani.

1. Na spletno stran dodajte možnost »Namig«

Veliko ljudi se za nakupovanje daril obračajo na spletne trgovine. Želijo se izogniti gneči in uživati ​​v posebnih ponudbah. Tekom leta je veliko priložnosti za prejemanje ali podarjanje daril. Kateri je najboljši način, da prijatelje in družino prosite za darilo? Poskrbite za majhen namig.

Preprost gumb za namig je odlična priložnost za pretvorbo potencialno izgubljenega prihodka na produktni strani. Tudi, če trenutni obiskovalec na tej točki ne zaključi nakupa, lahko pokliče nekoga drugega, ki ima možnost kupiti izdelek namesto njega. Na nek način se vaši obiskovalci namesto vas obrnejo na potencialne stranke.

Mulberry uporablja možnost »Namig« na svojih produktnih straneh, s čimer je veliko lažje priporočiti darila:

Namig za darilo v spletni trgovini

Ko uporabnik klikne možnost namiga, vidi obrazec, kjer lahko izpolni podatke o pošiljatelju in prejemniku ter prilagodi svoje sporočilo:

Namig za darilo v spletni trgovini

Po oddaji obrazca, prejemnik prejme e-poštno sporočilo s sporočilom in podrobnostmi o izdelku.

Namig za darilo v spletni trgovini

Kako lahko ta proces še bolj olajšate za obiskovalca? Tukaj je ideja blagovne znamke Roccamore:

Darilo iz spletne trgovine

Roccamore uporablja “Pošlji željo!” gumb na produktnih straneh, podobno kot Mulberry.

Toda ko ga oseba klikne, vidi vnaprej napisano besedilo in obrazec, ki zahteva samo osnovne podatke:

Darilo iz spletne trgovine

Ko napiše ime in kontaktne podatke, si lahko ogleda predogled kartice z namigom in jo preprosto pošlje drugi osebi. Ta obrazec deluje odlično, saj se izpolni v nekaj sekundah in vsebuje zabavno, vnaprej napisano besedilo.

Potrebna je optimizacija produktne spletne strani

Z majhnimi triki in izboljšavami lahko povečate konverzije na vaših produktnih straneh. Obenem izboljšate tudi uporabniško izkušnjo in poskušate svojim obiskovalcem pomagati sprejemati boljše odločitve in jim posredujete čim več informacij.

Pazite le, da ne zvenite preveč prodajno usmerjeni, saj jih ne želite predčasno odgnati z vaših spletnih strani.

Ste že preizkusili katero od zgornjih strategij? Ali pa morda potrebujete pomoč, da bosta vaša spletna trgovina in produktna stran prinašali želene konverzije? Pišite nam na povecajobisk@gmail.com

Uspešno!

Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran