CENIK GOOGLE OGLAŠEVANJA
Preverjeno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.
Standardni paket vodenja
Napredni paket vodenja
Premium paket vodenja
Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Google oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali imajo izjemno malo oz. nič konkurence na izbranem trgu.
Pred pričetkom
Analiza konkurence
+ vložek v
Google Ads
Standardni paket vodenja
300 €
Pred pričetkom
Analiza konkurence
+ vložek v
Google Ads
200 €
Napredni paket vodenja
500 €
Pred pričetkom
Analiza konkurence
+ vložek v
Google Ads
500 €
Premium paket vodenja
800 €
Pred pričetkom
Analiza konkurence
+ vložek v
Google Ads
800 €
Kako določimo vložek v Google Ads?
Vse za lažje in hitrejše upravljanje s spletno trgovino, zagotavlja varnost, stabilnost ter vam pomaga pri rasti na spletu.
KLJUČNE BESEDE
Skupaj izberemo smislene ključne besede, ki vam bodo pripeljale najbolj potencialne stranke.
KEYWORD PLANNER
Preverimo, kakšnem proračun Google za te ključne besede zahteva, ter kakšen izplen obljublja.
PRIKAZNO OMREŽJE
Vračunamo tudi oglasne pasice in/ali ponovno trženje vaših preteklih obiskovalcev.
DOGOVOR
Na podlagi zgrajene strategije pripravimo končno ponudbo in pogodbo.
Kontaktirajte nas
Enostavno izpolnite kontaktni obrazec za neobvezujoče povpraševanje.
POGOSTA VPRAŠANJA
Koliko stane Google oglaševanje?
Cena Google Ads oglaševanja je zelo različna, saj se plačuje po kliku na oglas. Več kot je konkurence, dražji so kliki. Google ponuja to prednost, da se lahko sami odločite za proračun. In ko je ta enkrat dosežen, se oglasi ne prikazujejo več. Če se lotite oglaševanja z agencijo, je potrebno računati tudi na vodenje oglaševanja, kar pa se razlikuje od podjetja do podjetja.
Kaj vpliva na ceno Google oglaševanja?
Na ceno Google oglaševanje vpliva predvsem količina zakupljenih besed in konkurenca. Več kot je konkurence, praviloma višja je tudi cena na klik. Pri branžah, ki so zelo konkurenčne je potrebno računati na višji vložek, medtem ko je pri nekonkurenčnih branžah ta vložek bistveno manjši.
Imam Google Ads promocijsko kodo. Jo lahko uporabim?
Če imate Google Ads promocijsko kodo jo lahko kadarkoli sami uporabite tako da jo vnesete v vaš Google Ads račun. Toda bodite pozorni na pogoje unovčenja kode. Google Ads koda deluje po principu, da vam po 31 dneh od pričetka oglaševanja porabljen znesek vrne v obliki dobroimetja v naslednjem obdobju. Primer: v prvih 31 dneh porabite 40€ in Google vam po tem obdobju na oglaševalski račun doda 40€ (višine zneskov se lahko spreminjajo).
Kakšen je cenik Google Ads oglaševanja za tuje trge?
Podobno kot pri oglaševanju za Slovenijo, je tudi vložek v Google oglaševanje za tujino odvisen od aktivnosti konkurence na željenem trgu (konkurence je v tujini praviloma več, kot v Sloveniji) ter velikosti trga in kupne moči (ki je prav tako praviloma vedno večja, kot v Sloveniji). Konkretne cene so seveda odvisne od vaše industrije in države / območja, na katerega ciljate, pa tudi od tega, če na tem območju že imate vzpostavljeno prisotnost, ali začenjate popolnoma na novo.
Zakaj za Google oglaševanje izbrati Spletnik?
Nismo le strokovnjaki za Google oglaševanje, pač pa za celosten digitalni marketing. Naša strokovna ekipa nenehno spremlja Google Ads trende, funkcije in algoritme, kar pomeni da bodo vaše oglaševalska aktivnosti v odličnih rokah. Vložek v Google oglaševanje je popolnoma transparenten in za vsak cent veste kako je bil porabljen. Z naše strani boste vsak teden prejeli poročilo o statistiki kampanje, posebej za vas pa bomo vzpostavili nadzorno ploščo preko katere lahko na enostaven način spremlajte statistiko vaše kampanje 24/7.