CENIK GOOGLE OGLAŠEVANJA


Preverjeno najboljše razmerje med ceno in kakovostjo.

Standardni paket vodenja

Napredni paket vodenja

Premium paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Google oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali imajo izjemno malo oz. nič konkurence na izbranem trgu.

Paket je primeren za podjetja ki se na splet šele uveljavljajo in nimajo predhodnega izhodišča, delujejo v manj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom zadrževanja poslovnega uspeha, in/ali so v bolj specifičnih panogah, kjer je potencial za akvizicijo in rast omejen.
Paket je primeren za podjetja ki so na spletu že aktivna, vendar na neoptimalen način ali v premajhenm obsegu, delujejo v bolj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom rasti podjetja in širjenja prepoznavnosti, in/ali generirajo več kot 400.000€ letnega prometa.
300 €
500 €
800 €
Število produktnih kategorij
1
1 do 3
4 in več

Pred pričetkom

Raziskava ključnih besed in trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Tedenska e-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Polletni
Kvartalni
Mesečni

+ vložek v
Google Ads

200 €
500 €
800 €

Standardni paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki nimajo načrtov za uporabo spleta kot trajnega prodajnega kanala, želijo Google oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije, ne ciljajo na grajenje svoje blagovne znamke ali prepoznavnosti podjetja in/ali imajo izjemno malo oz. nič konkurence na izbranem trgu.

300 €

Število produktnih kategorij
1

Pred pričetkom

Raziskava ključnih besed in trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Tedenska e-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Polletni

+ vložek v
Google Ads

200 €

Napredni paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki se na splet šele uveljavljajo in nimajo predhodnega izhodišča, delujejo v manj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom zadrževanja poslovnega uspeha, in/ali so v bolj specifičnih panogah, kjer je potencial za akvizicijo in rast omejen.

500 €

Število produktnih kategorij
1 do 3

Pred pričetkom

Raziskava ključnih besed in trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Tedenska e-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Kvartalni

+ vložek v
Google Ads

500 €

Premium paket vodenja

Paket je primeren za podjetja ki so na spletu že aktivna, vendar na neoptimalen način ali v premajhenm obsegu, delujejo v bolj konkurenčnih panogah, iščejo dodatne stranke z namenom rasti podjetja in širjenja prepoznavnosti, in/ali generirajo več kot 400.000€ letnega prometa.

800 €

Število produktnih kategorij
4 in več

Pred pričetkom

Raziskava ključnih besed in trendov

Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje
Priprava tekstovnih oglasov
Priprava slikovnih oglasov
Vzpostavitev merjenja povpraševanj
Med oglaševanjem
Optimizacija oglaševalskih kampanj
Tedenska e-mail poročila
Dostop do nadzorne plošče (24/7)
Telefonska in e-mail konzultacija z vodjo kampanje
Napredna optimizacija nakupne poti
Predlogi za nove poslovne strategije na podlagi ugotovitev v kampanji
Sestanki o poteku kampanje in strategiji za nadaljno rast
Mesečni

+ vložek v
Google Ads

800 €

Kako določimo vložek v Google Ads?

Vse za lažje in hitrejše upravljanje s spletno trgovino, zagotavlja varnost, stabilnost ter vam pomaga pri rasti na spletu.

Cenik Google oglaševanja

KLJUČNE BESEDE

Skupaj izberemo smislene ključne besede, ki vam bodo pripeljale najbolj potencialne stranke.

Cenik Google oglaševanja

KEYWORD PLANNER

Preverimo, kakšnem proračun Google za te ključne besede zahteva, ter kakšen izplen obljublja.

Cenik Google oglaševanja

PRIKAZNO OMREŽJE

Vračunamo tudi oglasne pasice in/ali ponovno trženje vaših preteklih obiskovalcev.

Cenik Google oglaševanja

DOGOVOR

Na podlagi zgrajene strategije pripravimo končno ponudbo in pogodbo.

Google Ads Planner

Kontaktirajte nas

Enostavno izpolnite kontaktni obrazec za neobvezujoče povpraševanje.

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

POGOSTA VPRAŠANJA

Koliko stane Google oglaševanje?

Cena Google Ads oglaševanja je zelo različna, saj se plačuje po kliku na oglas. Več kot je konkurence, dražji so kliki. Google ponuja to prednost, da se lahko sami odločite za proračun. In ko je ta enkrat dosežen, se oglasi ne prikazujejo več. Če se lotite oglaševanja z agencijo, je potrebno računati tudi na vodenje oglaševanja, kar pa se razlikuje od podjetja do podjetja.

Kaj vpliva na ceno Google oglaševanja?

Na ceno Google oglaševanje vpliva predvsem količina zakupljenih besed in konkurenca. Več kot je konkurence, praviloma višja je tudi cena na klik. Pri branžah, ki so zelo konkurenčne je potrebno računati na višji vložek, medtem ko je pri nekonkurenčnih branžah ta vložek bistveno manjši.

Imam Google Ads promocijsko kodo. Jo lahko uporabim?

Če imate Google Ads promocijsko kodo jo lahko kadarkoli sami uporabite tako da jo vnesete v vaš Google Ads račun. Toda bodite pozorni na pogoje unovčenja kode. Google Ads koda deluje po principu, da vam po 31 dneh od pričetka oglaševanja porabljen znesek vrne v obliki dobroimetja v naslednjem obdobju. Primer: v prvih 31 dneh porabite 40€ in Google vam po tem obdobju na oglaševalski račun doda 40€ (višine zneskov se lahko spreminjajo).

Kakšen je cenik Google Ads oglaševanja za tuje trge?

Podobno kot pri oglaševanju za Slovenijo, je tudi vložek v Google oglaševanje za tujino odvisen od aktivnosti konkurence na željenem trgu (konkurence je v tujini praviloma več, kot v Sloveniji) ter velikosti trga in kupne moči (ki je prav tako praviloma vedno večja, kot v Sloveniji). Konkretne cene so seveda odvisne od vaše industrije in države / območja, na katerega ciljate, pa tudi od tega, če na tem območju že imate vzpostavljeno prisotnost, ali začenjate popolnoma na novo.

Zakaj za Google oglaševanje izbrati Spletnik?

Nismo le strokovnjaki za Google oglaševanje, pač pa za celosten digitalni marketing. Naša strokovna ekipa nenehno spremlja Google Ads trende, funkcije in algoritme, kar pomeni da bodo vaše oglaševalska aktivnosti v odličnih rokah. Vložek v Google oglaševanje je popolnoma transparenten in za vsak cent veste kako je bil porabljen. Z naše strani boste vsak teden prejeli poročilo o statistiki kampanje, posebej za vas pa bomo vzpostavili nadzorno ploščo preko katere lahko na enostaven način spremlajte statistiko vaše kampanje 24/7.

Ocenite to stran

5/5 - (7 glas)
POŠLJI POVPRAŠEVANJE