ŠTUDIJA PRIMERA: GOSTINSTVO IN CATERING KOREN


Danes na meniju: Spletni uspeh

IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE
GOOGLE OGLAŠEVANJE
OPTIMIZACIJA SPLETNE TRGOVINE

Čas je za spremembe. Brez sprememb ni napredka, ki pa je v boju s konkurenco ključnega pomena. Nedvomno tudi vi vedno pobrskate po spletu, preden se odločite za nakup. Ključ do uspeha v digitalnem svetu so aktivnosti, ki bodo kupce pripeljale na vašo spletno stran. To velja tudi za gostinstvo.

Študija primera: Gostinstvo in catering Koren

NADGRADNJA RECEPTA

Po petih letih uspešnega sodelovanja z Gostinstvom Koren na področju Google oglaševanja, smo opazili priložnost za nadgradnjo prisotnosti na spletu. Prenova spletne strani in optimizacija ključnih besed bi stranki zagotovili dodaten obisk, nova naročila in boljšo prepoznavnost.

Z optimizacijo spletne strani smo želeli doseči najvišja mesta v Google iskalniku in s tem pridobiti še večji delež uporabnikov, ki se zanimajo za catering in kulinarične storitve. Ker smo v digitalni agenciji Spletnik strokovnjaki na področju digitalnih rešitev se zavedamo, da štejejo samo najvišja mesta: “Če te ni na prvi strani, je konkurenca korak pred tabo”.

PLADENJ SPREMEMB

Za vsako spremembo je potreben povod, ki nas žene k napredku. Z Google oglaševanjem smo že dosegali rezultate, a se nismo želeli na tej točki ustaviti. Želeli smo narediti nekaj s čimer bo naša stranka pridobila mesta v iskalniku in s tem tudi dodatne obiskovalce na spletni strani.

Prvi korak je bil prenova spletne strani. Spletna podoba predstavlja podjetje, zato je vanjo potrebno vlagati. Obiskovalce najbolj zadržijo kvalitetna vsebina, slike in enostavno brskanje. Predstavitev menijev skupaj s slikami je sploh pri gostinstvu in kulinariki, kjer je v igri hrana, ključnega pomena. Ljudje velikokrat kupujemo z očmi, kar pomeni, da se bomo prej odločili za nakup, če nas slikovno gradivo privlači in si hrane posledično tudi zaželimo.

Obisk spletne strani se ne poveča kar sam od sebe. Učinkovita spletna stran ni samo lepa, temveč tudi primerna za optimizacijo. Z njo želimo doseči čim višje pozicije v Google iskalniku, saj bodo le tako iskalci obiskali našo spletno stran. Za doseganje visokih mest je potrebnih več ključnih komponent kot so npr. kvalitetna vsebina, pregledna struktura strani in gradnja povezav.

Prenova spletne strani: Gostinstvo in catering Koren

177%

povečanje organskega obiska

63%

več spletnih povpraševanj

103%

povečanje direktnega obiska
SEO optimizacija: Gostinstvo in catering Koren

DIŠI PO VRHUNSKIH REZULTATIH

Rezultati po prenovi spletne strani in začetku optimizacije so postajali vedno bolj vidni. Glavna ključna beseda “catering” je že v drugem mesecu napredovala iz konca druge strani na prvo mesto. V devetih mesecih dela se je trud pokazal tudi pri drugih besedah. Med najboljših pet mest se je uvrstilo kar 7 od 12 besed. Pri tem je treba poudariti, da so bile te besede prej uvrščene slabše. Če povemo to kar po domače: besed ni bilo nikjer na vidiku.

Boljša mesta ključnih besed se poznajo tudi z večjim obiskom strani, ki je posledica organskega iskanja. Rezultati organskega iskanja so tiste spletne strani, ki se ob iskanju ključne besede, (na primer catering) pojavijo na seznamu rezultatov iskanja. Take spletne strani niso posledica plačanega oglaševanja, temveč generiranja na podlagi primernosti vsebine, zanimivosti za iskalca in drugih kriterijev.

KAJ SE JE ZA GOSTINSTVO IN CATERING KOREN ZARES SPREMENILO?

  • Po 7 mesecih optimizacije se je celoten obisk spletne strani začel podvajati,
  • organski obisk je po 9 mesecih optimizacije večji za 177 %,
  • organski del obiska predstavlja več kot polovico vseh obiskovalcev na strani,
  • preko organskega iskanja uporabniki ostanejo najdlje na strani,
  • 50 % obiskovalcev, ki je na domačo stran prišlo preko organskega iskanja, je nadaljevalo iskanje po strani (kar pomeni, da jih vsebina zanima).
Rezultati prenove in optimizacije spletne strani
Optimizacija spletne strani Spletnik

GOSTINSTVO KOREN: KAKO NAPREJ?

Optimizacija je proces, ki se nikoli ne konča. Tudi mesta za tiste besede, ki so že najvišje uvrščene, je potrebno ubraniti pred konkurenco. Zato imamo dolgoročno vizijo.
Prvi cilj se nanaša na doseganje najboljših pozicij za vse optimizirane besede. To pomeni da bomo največji delež ljudi, ki se zanimajo za gostinstvo in catering, usmerili na spletno stran.

Drugi cilj je nadgradnja obstoječega dela. Ko je dosežen prvi cilj in bodo vse besede na prvih mestih, je ta mesta potrebno ohranjati. Prve pozicije zagotavljajo konkurenčno prednost, saj največ ljudi odpre le prvih nekaj povezav, ki so rezultat iskanja. S tem gradimo tudi blagovno znamko in prepoznavnost samega podjetja.

Tudi v vašem podjetju splet še vedno ne igra enakovredne vloge? Čas je, da se to spremeni.

Analizirali bomo vaše trenutno stanje ter vam v € prikazali potencial, ki ga zanemarjate.