ŠTUDIJA PRIMERA: ODEJA
Kako na spletu prodaja podjetje Odeja s 87-letno tradicijo?
TRADICIJA PODJETJA ODEJA
Odejini šivalni stroji ropočejo že od davnega leta 1932. Že od nekdaj je sinonim za kvaliteto in se jo že skoraj označuje za slovensko dediščino. Ni dvoma, da so se v 87 letih poslovanja morali prilagoditi na marsikatero novost, zadnja med katerimi je bila tudi uveljavljanje znamke Odeja na spletu.
V nadaljevanju si preberite, kaj so bili njihovi izzivi in kako smo jih skupaj rešili.
ZAČETNI IZZIVI PODJETJA ODEJA
Glavni izziv jim je predstavljalo vodenje oglaševalskih kampanj na Facebooku in Googlu, saj za spletne aktivnosti niso imeli dovolj znanja in predvsem časa. Po eni strani niso vedeli, kaj od spletnih kampanj sploh lahko pričakujejo, po drugi strani pa so jim nezadovoljivi rezultati vseeno sporočali, da določen potencial ostaja neizkoriščen.
Poleg tega je Odeja podjetje ustaljenih procesov in načel, s čimer se gotovo lahko poistoveti marsikatero podjetje. Skrb, da z napačno potezo pokvarijo svoj ugled ali celo utrpijo poslovno škodo, je bila zagotovo prisotna, a smo po predstavitvi začetnih ugotovitev kmalu začeli govoriti enak jezik.
KAJ JE POKAZALA ZAČETNA ANALIZA?
Kompletna analiza trenutnega stanja je prvi korak vsakega uspešnega projekta, saj ta narekuje potrebne ukrepe. Na srečo so prej že sami obisk spletne trgovine merili z orodjem Google Analytics, zato smo imeli na razpolago ogromno podatkov, ki smo jih lahko strokovno interpretirali.
Po analizi analitičnih podatkov in oglaševalskih kampanj, ki so jih vodili sami, je bilo jasno, da težava ni v premajhnem obisku. Obiskanost spletne trgovine je namreč že pred našim sodelovanjem bila relativno velika, vendar je dobršen del obiskovalcev zaradi neoptimalnega oglaševanja bil nerelevanten. Stopnja konverzije je pri relevantnih obiskovalcih bila premajhna, saj je tudi nakupna pot bila neoptimizirana.
Tudi organsko niso bili dobro uvrščeni za nobeno od najpomemnejših ključnih besed, saj na optimizaciji svoje spletne trgovine niso delali še popolnoma nič.
STRATEGIJA NAŠE REŠITVE
- Google oglaševanje za dosego uporabnikov z namero po nakupu,
- Facebook oglaševanje za iskanje novih uporabnikov, ki ustrezajo profilu Odejinega kupca,
- SEO optimizacijo spletne strani za gradnjo in utrjevanje organske prednosti pred konkurenco,
- dodelave na spletni trgovini za kar se da brezhibno uporabniško izkušnjo,
- obenem pa smo rezervirali tudi oddelek za design, ki poskrbi za raznolike kreative, ki pritegnejo različne tipe uporabnikov.
KREATIVE SO EDEN IZMED KLJUČNIH ELEMENTOV
V naši strategiji smo dobre vizualne elemente potrebovali za:
- opazne Google oglasne pasice,
- redne objave na Facebook strani,
- oglaševanje na Facebook in Instagram omrežjih,
- pristajalne strani, namenjene specifični promociji nove akcije ali novega izdelka ter nenazadnje za
- gradnjo in vzdrževanje celostne spletne grafične podobe.
Pri slehernem koščku kreative upoštevamo Odejino celostno grafično podobo (CGP), ki je že od nekdaj dobro definirana. Vedno poskrbimo, da grafike vključujejo Odejin logotip za gradnjo prepoznavnosti, obenem pa so optimizirane za prikazovanje na celotnem spletu.
REZULTATI NAŠEGA DELA
Primerjali smo pol leta dela z nami in enako obdobje prejšnje leto, ko so se z aktivnostmi na spletu ukvarjali sami. Z enakim vložkom namenjenemu oglaševanju, z obstoječimi oglaševalskimi kanali, smo dosegli:
- povečanje števila nakupov za 40 % – ne le v spletni, temveč tudi v fizičnih trgovinah,
- izboljšanje kvalitete obiska za 45 % (stopnja odboja oz. bounce rate) ter
- povečanje stopnje konverzije (razmerje med obiskom spletne trgovine in številom nakupov) za kar 79 %.
Tudi v vašem podjetju splet še vedno ne igra enakovredne vloge? Čas je, da se to spremeni.
Analizirali bomo vaše trenutno stanje ter vam v € prikazali potencial, ki ga zanemarjate.