12 prednosti Google AdWords oglaševanja

Mar 29, 2016
Mar 29, 2016

Posodobljeno 04. 05. 2023

Ko vaša potencialna stranka ali kupec išče izdelek, storitev ali karkoli drugega, bo to po vsej verjetnosti najprej iskala na Googlu. Ta stranka išče vas, Adwords pa bo poskrbel, da vas bo tudi našla.

Spoznajte 12 razlogov, zakaj je Google Ads najučinkovitejše oglaševanje na internetu.
1. V ključnem trenutku doseže vaše potencialne kupce
Vsako podjetje želi biti prikazano na prvi strani spletnih iskalnikov, saj to pomeni, da ima veliko več možnosti, da bo prej opazno. Google Adwords oglaševanje vam omogoči, da dosežete prva mesta in ključne stranke v trenutku, ko vas te iščejo.
2. Plačate samo za klike na vašo spletno stran
Pri Google AdWords oglaševanju plačate samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas, le ta pa ga preusmeri na vašo spletno stran.
3. Vaše oglase prikazuje lokalno
Google Adwords omogoča lokacijsko ciljanje vaših strank. Torej, če ste lokalna restavracija, ki želi privabiti goste z bližnje okolice, potem v oglasih ciljate točno te ljudi, ostalim pa se oglas sploh ne bo prikazoval, kar za vas pomeni prihranek denarja.
4. Omogoča prikaz vaše točne lokacije in informacij
Kombinacija AdWords oglaševanja in Google Places omogoča istočasen prikaz vašega podjetja med prvimi zadetki, hkrati pa iskalcu ponudi tudi fotografijo z zemljevidom vaše lokacije. Prej, ko vas bo vaša stranka našla, raje bo stopila v kontakt z vami.
5. Prikazuje ključne informacije vašega podjetja
Prikaz več ključnih podatkov v oglasih vašim potencialnim strankam bistveno olajša iskanje in način, da vas najdejo in z vami kontaktirajo. Razširitveni oglasi so del AdWords oglaševanja, ki poleg spletne strani in telefonske številke, ponujajo možnost direktnega klika tudi na druge povezave (npr. cenik, odpiralni čas,…).
google oglaševanje, oglaševanje na googlu, prva stran googla, google adwords
 6. Omogoča ciljanje po specifičnih ključnih besedah
Uspešnost vašega oglasa se skriva v skrbno izbranih ključnih besedah, po katerih vaši potencialni kupci največkrat iščejo. Ključne besede so osnovna sestavina vsakega Google AdWords kampanje.
7. Sledite vašim obiskovalcem s ponovnim trženjem (retargeting)
Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste obiskali neko spletno stran, se tam nekaj trenutkov zadržali, nato pa vas je produkt, storitev ali informacija, ki ste si jo na tej strani ogledovali, spremljala tekom vašega nadaljnega brskanja po internetu. To nikakor ni bilo naključje, temveč del skrbno pripravljenega ponovnega trženja (remarketing) v okviru Google oglaševanja.Ta omogoči, da obiskovalce, ki so bili na vaši strani, a niso opravili nakupa, oziroma oddali kontakta, vaš oglas spremlja na nadaljnih spletnih mestih in ga na ta način opozarja na vas.
8. Doseže vaše potencialne mobilne uporabnike
Zamislite si, da ste lastnik kavarne, potencialni obiskovalci pa par korakov stran iščejo najboljšo kavo v mestu. Ker mesta ne poznajo, poiščejo informacije na svojih mobilnih napravah. Google oglaševanje vam to stranko, ki tisti trenutek išče kavo, pripelje naravnost v vaše prostore.
9. Omogoča prikaz vašega oglasa na drugih spletnih straneh
Želite, da bo vaš oglas viden na spletnih mestih (blogih), ki jih obiskujejo vaši potencialni kupci? Ker ima Google ogromno mrežo oglaševalskih partnerjev, ki so del Google prikaznega omrežja, je to povsem enostavno in uresničljivo.
10. Omogoča popolnoma merljive rezultate
Google oglaševanje vam ponuja nešteto možnosti za merjenje, sledenje in optimiziranje vseh vaših oglaševalskih kampanj preko ene nadzorne plošče.
11. Nazdorujte svoj oglaševalski proračun
Google oglaševanje omogoča, da si določite maksimalen proračun za oglaševalsko akcijo, ki pa ga ne morete prekoračiti, saj vam Google AdWords samodejno ustavi oglaševalsko kampanjo, ko le-tega dosežete.
12. Omogoča več različnih sočasnih oglaševalskih kampanj
V Google oglaševanju lahko imate več aktivnih oglaševalskih akcij. Če želite oglaševati več vrst izdelkov ali storitev, za vsakega posebej določite svojo oglaševalsko kampanjo.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želimo vam veliko uspeha!

5/5 - (1 glas)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)