To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

13 pogostih zmot o SEO optimizaciji spletnih strani

pravilna optimizacija spletnih strani

Zaradi koronavirusa in zaustavitve javnega življenja je bila večina podjetij prisiljena preučiti svojo digitalno strategijo. Medtem ko je bil upad prometa v fizičnih trgovinah velik, je spletna trgovina dosegala nove rekorde. Potrošniki so spletno nakupovanje sprejeli hitreje in v večji meri, kot je bilo pričakovano. Česa pa se poslužujejo uspešne spletne trgovine, da povečujejo svoj promet? SEO optimizacije!

Zakaj delamo optimizacijo?

Optimizacija spletnih strani je lahko zahtevna za učenje in izvajanje. Je pa ena pomembnejših veščin, ki jo morate usvojiti in obvladati, če nameravate povečati promet svoje spletne trgovine ali doseči, da bo vaše podjetje na spletu bolj vidno. Cilj optimizacije je namreč izboljšati vidnost vašega spletnega mesta z višjo uvrstitvijo v iskalnikih, kot je Google. Tako bo vašo spletno stran opazilo več ljudi, jo obiskalo in dostopalo do vaših vsebin.

SEO je proces, ki se nenehno spreminja, in če svoje spletne strani ne posodabljate redno, lahko hitro obtičite, napredek pa se ustavi. Posledično se začnejo pojavljati pogoste napačne predstave, kaj SEO sploh predstavlja in kakšni so njegovi učinki. V tej objavi bomo preučili nekatere največje in najbolj napačne predstave povezane s SEO optimizacijo. V nadaljevanju si preberite 13 največjih zmot o SEO optimizaciji. 

1. Pri SEO so pomembne samo ključne besede in povezave

Ključne besede in povezave so vsekakor pomembne, vendar boste razočarani nad rezultati optimizacije, če se boste zanašali zgolj nanje. Način iskanja se stalno spreminja in SEO zajema več dejavnikov kot le ključne besede in povezave.

Če svoj trud sorazmerno usmerite tudi v druge dejavnike, kot so struktura spletnega mesta in tehnična optimizacija strani, boste skupaj s ključnimi besedami in povezavami dosegli želene rezultate. Važen del optimizacije predstavljatata on-site optimizacija in off-site optimizacija ter njuni elementi (vsebina, HTML, varnost, povezave itd.).

Prevelika nasičenost SEO člankov s ključnimi besedami je stara tehnika, ki ne deluje več. Metrike Googlovega algoritma niso znane v celoti, je pa načeloma jasno, kaj deluje in kaj ne. Priporočljivo je pregledati kazalnike uspešnosti za svojo panogo, konkurente in trenutno najvišje pozicije. Običajno na uvrščanje v iskalnikih vpliva na desetine dejavnikov, ključne besede pa so le eden izmed njih.

Ključne besede za vaš posel

2. Kvantiteta pred kvaliteto

Miselnost, da morate ustvariti čim več objav za svoj spletni dnevnik, je napačna. Ko algoritmi iskalnikov postajajo pametnejši, prepoznavajo in nagrajujejo kakovostno vsebino nad njeno pogostostjo. Veliko boljše rezultate boste dosegli, če boste spisali manj SEO člankov in te kvalitetno, kot pa več člankov vprašljive kvalitete. Tako iskalniki kot uporabniki vas bodo za kvaliteto nagradili.

3. Kar šteje so uvrstitve v iskalnikih

Torej, uspeli ste si pridobiti odlično uvrstitev s svojimi SEO praksami, pričakovanih rezultatov pa ni. Vašo SEO uvrstitev je še vedno treba povezati z drugimi dejavniki, kot so ustreznost publike in prometa na spletnem mestu, da boste videli prve rezultate donosnosti naložbe.

Poskusite odmisliti uvrstitev v iskalniku in izmerite te štiri kazalnike vaših SEO praks

  • rast organskega prometa,
  • rast organskega prometa zaradi iskanja po ključnih besedah,
  • rast konverzij iz organskega prometa,
  • rast konverzij iz organskega prometa zaradi iskanja po ključnih besedah.

Analiza teh kazalnikov vam bo dala boljši vpogled, kako optimizirati spletno stran v nadaljevanju in kje lahko izboljšate vsebino spletne strani, da bo bolj privlačna za Google iskalnik in poledično iskalce. 

Merjenje optimizacije spletne strani

4. Vsebinski marketing je nadomestil SEO

Iskalniki prepoznavajo in nagrajujejo kakovostno vsebino, ter ji dajejo prednost pred nekaterimi zastarelimi SEO praksami. Tako mnogi dobijo vtis, da optimizacija izumira. SEO optimizacija NE izumira, ampak  se z vsebinskim trženjem prepletata. Kakovostne vsebine so potrebne, da z njimi pritegnete potrošnike, vendar je SEO še vedno potreben, da potrošnike pripelje do te vsebine. Pomislite na novo podjetje, ki ustvarja odlične vsebine. To je korak v pravo smer, toda brez optimizacije ga nihče ne bo našel, če ne najde njegovega spletnega mesta.

SEO je na tej točki predpogoj, da ste opaženi. Vsebinski marketing pa vam izboljša konverzijo in maksimizira prihodek iz obiska, ki ga priskrbi optimizacija.

5. SEO je enkratno dejanje

Tako kot pri ostalih procesnih dejanjih, tudi pri SEO optimizaciji ne smete počivati na lovorikah. Ko pridete na prva mesta v iskalnih rezultatih, je treba pozicijo vzdrževati z enakimi praksami, kot ste do tja prišli, hkrati pa slediti novim SEO trendom. Ko boste dosegli želene rezultate s SEO optimizacijo, si morate aktivno in dosledno prizadevati, da ohranite svoje mesto v rezultatih iskalnika.

Ko gre za SEO, vedno razmišljajte dolgoročno. Razmislite o mesečnih kontrolah vaše SEO strategije in po potrebi uvajajte spremembe. Redno spremljajte svoje pozicije, spremljajte pozicije svoje konkurence in poskusite biti prvi pri optimizaciji za ključne besede v novih trendih, ki se pojavljajo znotraj vaše poslovne smeri.

digitalni marketing zahteva konstantno posodabljanje optimizacije

Bodite v koraku s SEO praksami

Napredek digitalnih tehnologij diktira, da vaše stranke sedaj že v večini prihajajo na vašo stran preko mobilnega telefona. To pomeni, da boste morali poskrbeti za optimizacijo tudi za prikaze na mobilnih napravah in tablicah. Prv tako bo google različno uvrstil vašo stran v iskalnih rezultatih glede na mobilno iskanje ali klasično iskanje preko računalnika, zato bodite pozorni na te razlike in poskusite svojo stran optimizirati s prioriteto na mobilnem prikazu.

6. Google je edini iskalnik

Ko gre za SEO, ljudje navadno razmišljajo samo o Googlu. Če se osredotočate samo na Google, izpuščate veliko potencialnega prometa. Morda boste presenečeni nad dejstvom, da kar 400.000.000 oz. 300.000.000 obiskovalcev mesečno uporablja Bing oz. Yahoo (oktober 2016). 

Medtem, ko je google resnično vodilni iskalnik na svetu, obstajajo specifični trgi, ki preferirajo določene iskalnike preprosto zaradi drugačnega razvoja lokalnega digitalnega ekosistema. V kolikor vaše podjetje opravi večino posla na ruskem mednarodnem trgu je smiselno vašo stran optimizirati poleg googla še za iskalnik yandex, ki pride s svojim setom preferenc za optimizacijo in različnimi ukrepi, ki jih boste morali vključiti na svojo spletno stran.

optimizacija za različne iskalnike

7. SEO je samo za profesionalce

Dobra novica je, da obstaja veliko resnično odličnih spletnih virov, ki vam bodo pomagali pri učenju najboljših SEO praks, razumevanju posodobitev Googlovih algoritmov in nasvetov za pravilno nastavitev spletne prisotnosti. Splet želi, da kar najbolje izkoristite svojo spletno prisotnost, zato ne dovolite, da vas prestraši.

Skrivnost tiči v tem, da določeni ljudje radi stvari napravijo skrivnostne, zapletene in drage. Pogosto gre za zaščito delovnega mesta, posla ali dvig cen. Vendar je SEO optimizacijo mogoče razložiti v jasnem jeziku z merljivimi cilji. Seveda pri optimizaciji obstajajo tehnični elementi, ki so malo težji, vendar se te stvari lahko naučite ali jih dodelite zunanjim izvajalcem. 

Če se sedaj sprašujete kje lahko najdete prvi vir informacij, vam priporočamo naš megablog: Optimizacija spletnih strani – do prve pozicije v 19 korakih, kjer boste lahko našli odlično osnovo za vaše samostojne SEO aktivnosti.

SEO optimizacija za začetnike

8. On-page SEO ni pomemben

Bi se lahko bolj motili? On-page SEO je osnova, od koder začnete. Zato JE pomemben. Tako kot si vi ne bi želeli živeti v hiši s šibkimi temelji, tako tudi iskalniki ne marajo spletnih mest, ki so zanemarila svoje temelje. Na primer, spletna stran, ki je optimizirana za mobilno iskanje, je varna, hitra in ima ustrezne meta oznake, bo imela bolj verjetno višjo pozicijo v Google iskalnih rezultatih.

Idealna spletna stran mora biti super specifična za določen predmet (ključno besedo). To pomeni, da jo vključite, če je mogoče, v met naslovno oznako, URL, naslov H1 in jo večkrat omenite v svoji vsebini (ne da bi pretiravali). Vsebina mora biti edinstvena, stran pa naj vsebuje povezave do druge ustrezne vsebine. Meta opisi so vaš stik s kupci v Google iskalniku zato jih naredite kratke, privlačne in v njih omenite pravo ključno besedo ki bo tako optimizirana kot prodajno naravnana.

9. SEO je prevara oz. trik

Neželena pošta in druge tehnike za izigravanje prometa za obisk vašega spletnega mesta se ne poslužujejo SEO optimizacije, ti dve stvari je potrebno ločiti. Te metode lahko za kratek čas povečajo promet, vendar bo na koncu vaše spletno mesto potonilo med iskalnimi rezultati, posledično pa bo vaš posel doživel velik neuspeh. 

SEO je sistem ukrepov v katerem dolgoročno poskušamo naše spletne vsebine in tehnologije prilagoditi preferenčnim sistemom iskalnikov (kot je Google) in s tem postaviti svojo spletno stran pred druge.

10. Google me bo zaradi uporabe SEO kaznoval in ukinil mojo spletno stran

Če ne uporabljate neželene/prepovedane strategije, ne pretiravate s ključnimi besedami in se ne poslužujete drugih podobnih metod, katerih se izogiba tudi večina SEO podjetij, je tveganje za to minimalno.

Google se ne ukvarja s kaznovanjem oglaševalcev, ki kršijo pravila. Držite se preizkušenih praks in večini kazni se boste izognili. V nasprotnem primeru vas bodo hitro kaznovali Googlovi algoritmi.

11. SEO rezultati so instantni

Optimizacija spletnih strani je zloglasno muhast in dolgoročen proces, ki temelji na postopni kontrolirani rasti spletne prezenece posamezne spletne strani. Medtem ko so lahko nekateri SEO ukrepi na vaši spletni strani zaznani in nagrajeni praktično instantno (pravilna postavitev H1, H2 H3… naslovov, dobri metapodatki), to še zmeraj ne bo zagotovilo dolgoročnih visokih pozicij ključnih besed. Morda boste z dobro on-site optimizacijo lahko dosegli 25. mesto za kakšno pomembno ključno besedo, vendar brez rednih posodobitev strani, offsite optimizacije in spremljanja algoritma od tukaj naprej ne boste napredovali.

Pa kupovanje linkov?

Lahko poskusite tudi kupiti ogromno število povezav (česar vsekakor na priporočamo) in si tako umetno svignete pozicije v zelo kratkem času. To bo delovalo zgolj dober mesec dni, ker Google aktivno ignorira strani s prehitro rastjo in jih ob takšni aktivnosti postavi na t.i. smetišče interneta, kjer stran praktično več nima možnosti izboljšati svojih pozicij.

12. SEO optimizacija je predraga

Zagotovo lahko rečemo, da se bo število obiskovalcev vaše spletne strani močno povečalo, če boste svoje spletno mesto optimizirali. 

Če bi lahko povečali količino spletnega prometa s strani ljudi, ki iščejo vaš izdelek ali storitev – koliko bi bilo to za vas vredno? Koliko od teh ljudi bi se lahko pretvorilo v kupce in koliko časa bi trajala njihova zvestoba vaši blagovni znamki? Upoštevajte, da če olajšate iskanje vašega spletnega mesta, to zelo pomembno vpliva na vaš poslovni uspeh.

Organski promet lahko zmanjša vaše splošne stroške oglaševanja. V Spletniku smo mnenja, da iskanje minimalnega proračuna za optimizacijo morda ni najboljši pristop. Govorimo iz lastnih izkušenj.

13. Ena SEO strategija velja za vse

Ta mit lahko hitro ovržemo z ogledom organskih rezultatov iskanja za vaše konkurente.

Ko preučite njihovo SEO strategijo, boste našli kombinacijo taktik, ki jih uporablja vsako izmed najboljše uvrščenih spletnih mest. Niti dve si med sabo nista povsem podobni in se spreminjata vsak dan. Od njihove optimizacije na strani do povratnih povezav, meta opisov in platform družabnih medijev. Vsaka spletna stran združuje edinstvene elemente, da doseže svoje SEO cilje. In vi boste za svojo spletno stran morali storiti isto.

SEO strategija za podjetje

POVZETEK

V poslu se vedno dogaja nekaj novega in edinstvenega, čemur mora slediti tudi vaša SEO optimizacija. Ko ste uspešno dosegli prvo pozicijo v iskalniku, se res ne smete sprostiti in zaključiti dela. To je šele prvi uspeh, ki ga je treba vzdrževati. Uporabniki si nenehno želijo novih informacij, videoposnetkov in drugih oblik vsebine. Konkurenca pa si aktivno prizadeva, da bi vas na prvi poziciji iskalnika zamenjala.

V Spletniku upamo, da vam je ta blog dal nekaj novih idej in vpogleda v SEO. Ključni koncept pri SEO je zmernost. Že dolgo časa so znane nekatere najboljše prakse SEO, ki jim lahko sledite, od katerih mnoge temeljijo na uporabi zdrave pameti. Iskalniki namreč nagrajujejo dobro strukturirano in relevantno vsebino. Upoštevajte ta načela, ko optimizirate spletno stran, in boste na dobri poti do boljših uvrstitev v iskalniku ter posledično bolj ciljanega prometa in konverzij.

Če se kljub vsemu znajdete v kotu, ali pa ste presodili, da potrebujete pomoč iz strani strokovnjakov za optimizacijo vam do 20.8.2020 nudimo posebno ponudbo za SEO spletne strani z brezplačnim prvim mesecem optimizacije. Preglejte našo akcijsko ponudbo optimizacije, ali pa nas pokličite na 01 600 99 30.

Uspešno,
ekipa Spletnik

Copyright © 2020 Spletnik . Vse pravice pridržane