17 primerov e-novic, ki jih radi dobimo v e-nabiralnik

Avg 3, 2022
Avg 3, 2022

E-mail marketing in e-novice so lahko eden najmočnejših prodajnih kanalov podjetij, saj je slednje mogoče oblikovati in uporabiti za skoraj vse namene.

Medtem ko gredo mnoge marketinške taktike iz mode ali pa prinašajo nezadostne rezultate, se postavlja vprašanje: zakaj so spletna glasila prestala preizkus časa? No, namen e-mail marketinga oziroma e-novic je obveščanje naročnikov o vašem podjetju, ponudbi ali novostih, brez pretirano prodajnega tona. Uporabnikom daje možnost, da sodelujejo z vašim podjetjem pod njihovimi pogoji. Pomembno je le poskrbeti, da bo vsebina vaših e-novic aktualna, sveža in izvirna zato, da bralcem preprečite klik na najbolj nezaželen gumb »Odjava«. Izziv za vsa podjetja je, ko vsak dan ustvarjate novo e-poštno vsebino in hitro lahko izgubite ustvarjalnost ali dobre, sveže ideje.

📍Zato smo zbrali 17 najboljših primerov e-novic, ki vam bodo pomagali pri idejah in ko boste potrebovali spodbudo. Ti primeri e-novic so več kot le vsebinska paša za oči – vsebujejo namreč dragocene trike in preizkušene taktike, ki delujejo.

Ste pripravljeni, da vaše podjetje ustvari vidno sled in navdušenje v natrpanih vodah e-mail marketinga?

Kaj je e-mail marketing in kaj newsletter?

E-mail marketing je oblika trženja, ki naročnike oziroma stranke na vašem e-poštnem seznamu seznani z novimi izdelki, popusti, drugimi storitvami, dogodki, novostmi in podobno. Je odličen način za komunikacijo in ohranjanje stika z vašim občinstvom in mehko prodajo.

Oblika e-mail marketinga je Newsletter ali e-novice, ki so ponavljajoče se e-mail sporočilo poslano potencialnim strankam na dnevni, tedenski ali mesečni bazi. Vsebujejo informativne, izobraževalne ter tudi promocijske vsebine.

📍Cilj je zagotoviti stalno vsebinsko vrednost pomembnih tem, povezanih z industrijo ali nišo ter dejavnostjo podjetja, ki izvaja e-mail marketing.

Zakaj bi se morali posvečati e-mail marketingu?

📍V času, ko se hitro razvijajo druge strategije digitalnega marketinga, se vedno znova pojavlja vprašanje: “ali je e-mail marketing še vedno pomemben?”

Kratek odgovor bi bil: zelo. Ustvarjanje močne strategije e-mail marketinga vam pomaga doseči ter se povezati s ciljno publiko ter povečati prodajo na dokaj ugoden način. Tako kot so se spremenile druge platforme in mediji, tako tudi orodja za e-mail marketing vašemu podjetju omogočajo lažje doseganje in spremljanje baze strank kot kdaj koli prej.

Kadar se podjetja začnejo posvečati e-mail marketingu, se običajno takoj usmerijo na e-novice. Vendar pa so le-te učinkovite takrat, ko jih pravilno izvajamo in nudimo kvalitetno vsebino.

Izboljšanje kakovosti vsebin v e-mail marketigu, prinese namreč vsaj dva učinka:

👉🏼 Večja vrednost poslanih vsebin (zaradi česar bodo ljudje odpirali vaše e-maile),

👉🏼 Ustvari ali izboljša avtoriteto in kredibilnost podjetja v očeh občinstva.

Da bo vaš e-mail marketing dostavil želene rezultate bomo v nadaljevanju pokrili naslednje teme:

  • Ideje za zanimiv in uspešen e-mail marketing
  • Nasveti za oblikovanje, ki pomagajo zagotoviti odlično izkušnjo branja
  • Primeri odličnih marketinških e-novic (iz katerih lahko črpate navdih)

Različne ideje vsebin za vaše e-maile

E-mail marketing in vaša spletna glasila/novice lahko vključujejo tedenske povzetke blog objav, študije primerov v zvezi z izdelkom ali storitvijo, prihajajoče dogodke podjetja, spletne seminarje ali celo pogled v ozadje vašega podjetja in zaposlenih.

📍Pomembno je temeljito raziskati, kakšne vsebine ima vaše občinstvo raje in kaj vaše podjetje lahko ponudi.

V kolikor iščete navdih za splošne spletne novice, vam bo prišel prav spodnji seznam idej za vaša e-mail sporočila:

  • Ustvarjanje povzetka priljubljenih ali nedavnih blog objav spletne strani
  • Novica o odprtih delovnih mestih v vašem podjetju
  • Nove študije primerov
  • Novica o lansiranju novih izdelkov ter storitev na trg
  • Članstvo in posebne promocije
  • Nove najboljše prakse ali nasveti
  • Novice iz vaše industrije/panoge
  • Nove in posebne ponudbe
  • Nedavni rezultati ankete, povezane z vašo industrijo
  • Interne novice vašega podjetja, vključno z obletnicami, promocijami in rojstnimi dnevi zaposlenih
  • Uporabni tematski seznami (primer: “10 najboljših počitniških mest leta 2023”, če delate v turistični panogi)
  • Fotografije ali zgodbe, ki so jih delili vaši uporabniki
  • Dogajanje v ozadju vašega podjetja ali intervjuji z vodilnimi v podjetju
  • Nove možnosti usposabljanja
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Prihajajoči spletni seminarji ali posnetki preteklih spletnih seminarjev

Oblika sporočila v e-mail marketingu

📍Splošna anatomija e-mail sporočila običajno vključuje:

  • Logotip podjetja
  • Prikazna slika in drugi opazni vizualni elementi
  • Top zgodbe, predstavljene na vrhu e-mail sporočila
  • Dodatne vsebine in promocije
  • Noga e-mail sporočila s povezavami do profilov na družbenih omrežjih in informacijami o naročnini

V naprej pripravljene newsletter predloge - MailerLite
V naprej pripravljene predloge – MailerLite

Z vidika oblikovanja mora biti e-mail vašega podjetja pravi odraz vaše blagovne znamke. Če ima na primer vaša spletna stran minimalističen dizajn in črno-bele vizualne elemente, potem ne boste ustvarili super barvitega e-maila, ki bi lahko zmedlo nove naročnike.

Vendar pa obstaja nekaj najboljših praks, ki jih lahko uporabljate pri snovanju vaših e-mailov:

  • Ostre oz. jasne slike/fotografije,
  • Uporabite besedilo, logotip podjetja in ikone,
  • Preizkusite filtre, meme ali videoposnetke,
  • Naj bo CTA jasen in očiten — in uporabite le en poziv k akciji (na primer: “Kliknite tukaj za nakup” ali “Želim naročiti”),
  • Odziven dizajn za telefone in računalnike,
  • Preizkusite dolžino e-novice, da ni prekratka ali predolga za vaše občinstvo.

Seveda bo oblikovanje vaših e-mailov odvisna od vaše blagovne znamke, pa tudi namena sporočila. Lahko tudi naredite A/B verzijo e-mail vsebine in testirate katera verzija bo imela večji open rate oz. delež odpiranj.

📍Priporočljivo je tudi, da izberete vnaprej izdelane predloge za newsletter, sploh če niste seznanjeni z oblikovanjem e-mail sporočil oziroma novic. Orodja za e-mail marketing imajo običajno na voljo veliko vnaprej izdelanih predlog/dizajnov.

V kolikor ste še vedno negotovi glede oblike spletnih novic, je pametno pogledati primere drugih podjetij za navdih pri oblikovanju sporočil.

Oglejte si naslednje izbrane e-maile in razmislite o uporabi nekaterih njihovih oblikovalskih elementov in vsebinskih pristopov kot navdih za svoje e-novice.

17 odličnih e-mail marketing primerov

👉🏼 Spodnji primeri e-mail marketing sporočil so zanimivi ter uspešni iz različnih razlogov. Nekateri imajo odličen dizajn, CTA, privlačen naslov ali vsebine…vendar so vsi izjemni pri izpolnjevanju potreb in pričakovanj svojih naročnikov.

1. The Hustle

Hustle je dnevno glasilo, ki obljublja »posel in tehnologija v 5 minutah ali manj«. Mnoge spletne strani ponujajo e-novice s tega področja, vendar je Hustle drugačen v tem, da je našel zanimivo ravnovesje med informiranjem in zabavo.

Za primer si poglejmo dva najbolj vidna naslova iz leta 2021:

  • “Inside the world’s most booked Airbnb”“How Bob Ross paintings became a coveted investment”

Hustle naročnikom omogoča tudi prilagoditev vsebine, ki jo prejmejo, da ustreza njihovim interesom.

Formula odličnih vsebin + edinstveni ton + personalizacija – dobro deluje za njihovo občinstvo, saj imajo več kot 1,5 milijona naročnikov.

The Hustle e-novice

2. Atlas Obscura

Bilten Atlas Obscura prinaša več kot le priporočila za potovanja – v e-mail nabiralnik dostavlja tudi prepričljive zgodbe o svetu.

Z zgodbami, kot sta “Spotting Squid in the Tides of Oahu” in “Dreaming of Spaghetti and the Sea,” je postal portal za raziskovanje. Uporabljajo odlične naslove, ki zagrabijo pozornost in v zgodbah izpostavljajo nepričakovane, zanimive podrobnosti določenih pojmov ali situacij. Na primer: zanimivosti knjižničnih stanovanj, zaklete kave in lobanje iz 19. stoletja – je le nekaj primerov njihovih vsebin.

👉🏼 Njihove e-mail marketing kampanje vsebujejo torej zanimive zgodbe, privlačne fotografije in neverjetne destinacije, kar je odličen recept, da pritegne in navduši bralca.

Atlas Obscura e-novice

3. Buffer

Buffer se trudi, da je vsebina njihovih sporočil čim bolj jedrnata, kar bralcem olajša dostop do znanja, ki ga potrebujejo. Razumejo, da bralci želijo hitro preveriti ali je vsebina e-maila zanimiva, zato dobro razčlenijo najnovejše novice in trende.

👉🏼 Njihovi e-maili so zaradi preproste in organizirane strukture bogati z informacijami brez občutka preobremenitve vsebin.

4. The Washington Post The 7

V njihovem e-mail marketingu je ključna številka “7”, saj podjetje objavi sedem najpomembnejših zgodb dneva. V e-mail nabiralnike uporabnikov bo vsak delavnik zjutraj prispelo natanko sedem zgodb. Pod vsako zgodbo vključijo točke, kot so “zakaj je to pomembno”, “zakaj zdaj”, in “pomembne številke”, da poudarijo glavne dele novic. Kompleksne novice so zato veliko bolj razumljive.

5. Phrasee

Tedensko glasilo Frazee je tako informativno, kot tudi simpatično, če sodimo po dizajnu. Dostavljajo izbrane članke, ki jih spremlja zabavna grafika, GIF in meme.

👉🏼 Njihov ton je oseben in živahen, kot bi pričakovali za objave na družbenih omrežjih. S svojim edinstvenim in drznim tonom vedo, kako izstopati iz množice.

phrasee e-novice

6. The New York Times Cooking

Slika pove več kot tisoč besed, pravi znani rek. To še kako velja v e-mail marketingu – zato naj bodo fotografije del vaših kampanj, kadar je smiselno. New York Times je svetu znan po novicah, vendar ima tudi kuharski razdelek, poln ustvarjalnih, svetovljanskih receptov, s čudovitimi fotografijami.

👉🏼 Te novice vključujejo različne recepte, tako da bralci dobijo občutek, da je vedno nekaj novega in zanimivega za preizkusiti.

7. Quartz Daily Brief

Quartz Daily Brief ponuja različne priljubljene zgodbe in druge zanimive poudarke s področja gospodarstva.

👉🏼 Glasilo je neposredno, z vizualnimi elementi kot so grafikoni, ki pomagajo vzbuditi zanimanje bralca. Njihov e-mail marketing vsebuje različne razdelke znotraj vsakega e-maila kot na primer: “to morate prebrati”, “najbolj brano” in “presenetljiva odkritja” – ki ohranjajo vsebino e-maila organizirano in zanimivo.

8. Moz Top 10

SEO velikan Moz vsake pol meseca pošilja e-novice, v katerih deli 10 dragocenih, nedavnih člankov o optimizaciji iskalnikov in digitalnem marketingu. Vsebina ni samo njihova; povezujejo se tudi z zunanjimi viri, s pomočjo katerih lahko dostavijo zanimive in ažurne novice.

👉🏼 Zato vedno vključijo v e-maile povezave do ključnih marketinških vsebin za bolj poglobljeno branje, kar da naročnikom dodano vrednost.

Moz's Top Ten e-novice

9. Vox Sentences

Njihov e-mail marketing ima fokus na nočnih vsebinah, ki na hiter način povzemajo najboljše zgodbe tistega dne. Vsebina se giba od dnevnih pomembnih novic do zabavnih zgodb iz vsega spleta.

👉🏼 Odlično lovijo ravnotežje lastnih vsebin z zunanjimi viri, zgodbe, ki jih izberejo, pa so vedno res visoke kakovosti.

vox sentences e-novice

10. TheSkimm

TheSkimm dnevno povzame vse, kar se je zgodilo v novicah po svetu v kratkih, udarnih odstavkih. Najboljši del njihove e-mail marketing strategije? Naročniku njihovih e-novic ni treba klikati iz e-maila, če želi prebrati celo novico. Vedno pa navedejo vire novic po katerih so povzemali, da jih lahko bralec klikne, če želi vedeti več na določeno temo.

👉🏼 V kolikor iščete navdih za e-mail marketing strategijo, pisanje vsebin ali za e-poštna sporočila brez veliko vizualne vsebine, je TheSkimm pravo mesto za to.

the skimm e-novice

11. Below the Fold

Gre za tedensko glasilo (podjetja Acciyo), ki prikazuje pomembne in zanimive zgodbe, ki preprosto ne prihajajo na naslovnice zaradi gneče drugih “bolj popularnih” novic. Uredniška ekipa Acciya izbira odlične novice, za katere menijo, da si zaslužijo naslovnice, vendar jih običajno povozijo udarni naslovi drugih novic – kot je na primer: kako je neko mehiško podjetje spremenilo hruško v trajnostno gorivo. Morda zveni nesmiselno, vendar naslov privablja klike radovednih bralcev.

below the fold e-novice

12. The Ringer

Se spomnite Grantlanda, bloga športne in pop kulture v lasti ESPN, ki ga je začel športni novinar Bill Simmons? Oktobra 2015 je ESPN sporočil, da so zaključili z Grantlandom. Kmalu zatem je Simmons ustanovil skupino Bill Simmon Media Group in zaposlil cel kup nekdanjih uslužbencev Grantlanda, da so marca 2016 izdali povsem novo glasilo/newsletter z naslovom The Ringer.

Čeprav vodijo The Ringer številni nekdanji zaposleni v Grantlandu, gre za popolnoma drugačen projekt. The Ringer se fokusira na področja, kot sta tehnologija in politika. Uredništvo zanima eksperimentiranje: “Želimo se zabavati, tvegati, analizirati, teoretizirati, biti obsedeni in se poskušati ne jemati preveč resno,” je povedal glavni urednik Sean Fennessey. V čem so še drugačni? Ringerjeva spletna stran je bilo razvita v sodelovanju z založniško platformo Medium – kar pomeni, da glasilo odraža čisti, minimalistični dizajn.

the ringer e-novice

13. The Marginalian

The Marginalian je eno najzanimivejših glasil. Pravzaprav ga ljudje, ki pišejo njegove vsebine imenujejo “pregled zanimivosti“. Vsako nedeljo zjutraj naročniki prejmejo članke o ustvarjalnosti, psihologiji, umetnosti, znanosti, oblikovanju in filozofiji preteklega tedna, ki jih ni mogoče zgrešiti – teme, ki so resnično privlačne za široko občinstvo.

👉🏼 V svojem bistvu raziskuje, kaj pomeni živeti dobro življenje.

Brain pickings e-novice

14. The New Yorker Recommends

Gre za tedensko glasilo, ki prikazuje, kaj njihovo osebje bere, gleda in posluša. Poln je izbranih priporočil za knjige, filme, TV-oddaje in glasbo.

👉🏼 Personalizacija in priporočila uredništva/ekipe, da učinek skupnosti in tudi bralci se lažje povezujejo z vsebino.

14. The New Yorker Recommends e-novice

15. Polygon Patch Notes

Ta spletni novičnik deli priporočila za nove filme, TV-oddaje, video igre, stripe, mange in namizne RPG-je. Njihov newsletter je tudi povezava do brezplačne nove igre in poudarja najpomembnejše zgodbe o Polygonu, od ocen do raznih vodnikov. Zaradi mešanice izbranih priporočil uredništva in najpomembnejših novic v preprosti obliki, je to glasilo lahko prebavljivo.

👉🏼 Uporabljajo tudi oseben ton komunikacije, zaradi česar se bralci lažje poistovetijo z napisanim in se zraven še zabavajo.

16. Medium

Medium je platforma za blog, ki nenehno pridobiva na popularnosti od svoje uvedbe leta 2012. Objavljanje blog vsebin na spletni strani se je v zadnjih nekaj letih povečalo in dandanes na različnih spletnih straneh vsak dan objavlja ogromno ljudi.

To pomeni, da je na voljo veliko vsebine, ki jo mora povprečen človek oziroma bralec nekako filtrirati. Za pomoč pri prikazovanju odlične vsebine Medium uporablja e-mail marketing. Veliko uporabnikov (vsak dan) klikne na njihov newsletter, kar jih motivira, da pridejo na njihovo spletno stran in preberejo več vsebin. Zakaj? Dizajn newsletterja se zdi precej minimalističen. Vendar zaradi načina, kako uporabljajo barve in razdelke, lahko v enem e-poštnem sporočilu ponudijo ogromno vsebine, ki je zelo pregledna.

👉🏼 Poleg tega ponujajo dnevno in tedensko različico povzetka, kar uporabnikom omogoča, da se odločijo za frekvenco e-pošte, ki jim najbolj ustreza.

medium e-novice

17. The Strategist

The Strategist objavlja ponudbe, nakupovalne nasvete in popuste. Glasilo odlično uporablja ustrezne informacije o nakupovanju, pri čemer je pozoren na trende. Vključuje tudi široko paleto izdelkov in storitev za nakupovanje, kar ustvarja veliko mrežo izbire.

Naj vaši maili poskrbijo za navdušenje uporabnikov

Čeprav so newsletterji (t.i. spletna glasila) ena najpogostejših vrst e-poštnih sporočil e-mail marketinga, jih je pravzaprav najtežje pravilno narediti. Upamo, da so vam ti primeri dali nekaj navdiha in idej, predvsem pa motivacije, da boste lahko ustvarili e-novice, ki jih vaši naročniki radi prejemajo v svoj nabiralnik.

📍V kolikor pa potrebujete še kakšen ekstra nasvet ali le malce motivacije za začetek, smo vam na voljo na oglasevanje@spletnik.si

Uspešno!

Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.