Home » Email marketing » Zakaj potrebujete orodje za pošiljanje e-novic

Zakaj potrebujete orodje za pošiljanje e-novic

Veliko podjetij še dan danes za pošiljanje e-novic uporablja dobri stari Outlook ali pa kateri drugi poštni odjemalec. A prišel je skrajni čas, ko lahko brez slabe vesti opustimo tak način, saj je na trgu malo morje orodij, ki olajšajo pošiljanje e novic. Pa ne samo, da ga olajšajo, prinašajo tudi druge prednosti pri pošiljanju novic.

zakaj potrebujete orodje za pošiljanje e-novicV mislih imam nekaj prednosti, ki jih orodja prinašajo:

1. Statistika

Ne glede na to kako veliki bazi pošiljate e novice, vas zanima, koliko prejemnikov je pošto odprlo, koliko se jih je odjavilo, koliko jih je kliknilo na povezavo v novicah… In ravno to je en glavnih razlogov, da morate imeti orodje. Tako boste lahko gradili naslednje kampanje, testirali različne naslove, različno vsebino…

2. Različne baze prejemnikov

Orodja za pošiljanje e novic vam omogočajo, da v samem sistemu ustvarite več različnih baz prejemnikov, ki jih lahko razdelite po  interesih, ki so jih izkazali. Tako lahko pošiljate e novice, ki so prirejene točno določeni cilnji publiki in tako le te naredite še bolj relevantne. Kaj je boljšega kot to, da dobim v moj poštni nabiralnik novice o novem modnem dogodku, ki sem se ga udeležila že lansko leto?

3. Oblika sporočila

Pomanjkljivost Outlook-a je tudi ta, da lahko oblika sporočila pri vas zgleda odlično, ko pa jo kdo drug odpre v katerem drugem odjemalcu, pa popolnoma zgubi svojo prvotno obliko. In tako se zgodi, da vaše e novice  romajo v koš, saj niso privlačne na prvi pogled. Vsi vemo, da je pomemben prvi vtis, zato je prav, da to upoštevamo tudi pri e novicah.

4. Male in velike baze

Ni važno, kako velika je baza, važno je, da so e novice poslane profesionalno. Samo orodje je mogoče za malenkost bolj potrebno pri pošiljanju na večje število naslovov, a tudi za male baze je prav, da so novice poslane kot se šika.

Ne tako sladka dejstva:

Ne glede na to, koliko prejemnikov imate v bazi, vedno bo e novice odprlo nekje med 2 in 3% prejemnikov. Prav tako se bo vedno našel nekdo, ki se bo od vaših e novic odjavil. A nič za to, vedno se bo našel tudi kdo nov, ki si bo želel vaših e novic, prav tako lahko procent odprtih e novic izboljšate. Predvsem tako, da testirate različne naslove, različno vsebino, različno postavitev sporočil… Idej je veliko, možnosti tudi.

Za pomoč pa se vedno lahko obrnete tudi na nas, ki vsak mesec s pomočjo newsletter.si orodja pošljemo e novice na več deset tisoč naslovov! Registrirajte se na naše brezplačno orodje in se prepričajte kako enostavno je pripraviti poosebljeno e-mail kampanjo z našim brezplačnim orodjem.

Andreja Ogrinc

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*