Home » Marketing in prodaja » Napovedi za spletni marketing v letu 2015

Napovedi za spletni marketing v letu 2015

Temelje marketing strategije za leto 2015 bi morali imeti že pripravljene. Ste upoštevali tiste vidike splenega marketinga, ki bodo letos še bolj izraziti kot lani? Jih sploh poznate? Digitalni marketing trendi stremijo k temu, da izvajalci dobimo čim več informacij o kupcih in o njihovem vedenju. maPomembno je tudi, da potencialne kupce pritegnete na vašo spletno stran organsko, s koristnimi vsebinami. Poglejmo napoved v letu 2015:

1. Čas je, da spoznate kupce

Če ne veste, koga nagovarjate, potem ne veste, kaj reči! Ko se boste osredotočili na obliko vedenja idealnega kupca (buyer persona), boste spoznali življenjski slog in nakupne navade le-teh. Cilj tega je, da boste ustvarili bolj relevantno vsebinsko strategijo, ki bo bolj primerna (učinkovita) skozi nakupni proces.

2. Plačljive umestitve oglasov ostajajo

Sprememba Facebook algoritma v letu 2013 je povzročila okoli 40 % upad prikaza nesponzoriranih oglasov na vašem zidu. LinkedIn, Twitter in prav tako Pinterest sedaj omogočajo plačljive umestitve oglasov. Dnevi brezplačnega dosega relevantnih kupcev se bližajo koncu. Ob tem se morate zavedati, kateri kanali so za vaš posel najbolj primerni in trud vlagati v njih.

3. Mobilna iskanja prihajajo v ospredje

Lani smo veliko pisali o razlogih, zakaj je priprava na mobilno oglaševanje del prednostne strategije. Pripravili smo tudi kontrolni seznam mobilnega oglaševanja in razmišljanje podprli s konkretno statistiko. Mobilnih iskanj je zmeraj več, pomembno pa je, da vaše vsebine, infografike, pasice, oglase prilagodite mobilnim napravam, če ne želite, da vam obiskovalci pobegnejo stran. Osnova za uspešno izvajanje mobilnega oglaševanja je temu prilagojeno spletno mesto.

4. Avtomatizacija marketing/delovnih procesov

Zmeraj bolj v ospredje prihaja potreba po centralizirani avtomatizaciji marketing in prodajnih procesov. Splet je že nekaj časa pomemben oglaševalski in prodajni kanal, ki se odvija na večih kanalih. Je tako razvejan, da lahko hitro izgubimo nadzor nad vsemi dejavnostmi, ki jih počnemo ali nameravamo početi. CRM sistemi omogočajo centralizirano poslovanje. Iz ene platforme lahko na primer, vodimo bazo strank, komuniciramo s strankami, izvajamo marketing aktivnosti in mnogo več!

5. Potreba po kvalitetni vsebini

Ste opazili, da tudi blagovne znamke postajajo spletni založniki? Njihova vsebina pa presega zgolj pravopis. Poskrbeti morajo, da vsebino prilagodijo platformam in napravam. Zelo pomembno je tudi vsebinsko ciljanje kupcev v različnih fazah nakupnega procesa. Večja podjetja postavljajo uredniške ekipe znotraj “hiše”. Tam, kjer ni zadosti sredstev, pa najemajo profesionalne pisce, ki so se sposobni zavedati pomena slogovne konsistentnosti, predlog in orodji, ki pripomorejo h kvaliteti izdanih vsebin.

Ostanite z nami na tekočem, letos bomo nadaljevali našo poučno tradicijo. Imejte v mislih tudi to, da smo tukaj za to, da vam pomagamo poslovati in nastopati na spletu. Verjamemo, da nimate toliko časa, da se vsega lotite sami in potrebujete pomoč. Obrnite se na naše strokovnjake na brezplačno številko 080 3339 ali stopite v stik preko kontaktnega obrazca.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec