Home » Email marketing » Kako izbrati pravo orodje za pošiljanje e-novic

Kako izbrati pravo orodje za pošiljanje e-novic

Izbira pravega orodja za pošiljanje e-novic je lahko zelo zapletena. Lahko pa je tudi sila enostavna, odvisno kako se boste iskanja lotili.

Ker vam pri vsaki vaši aktivnosti na internetu z veseljem stojimo ob strani, vas spodbujamo in motiviramo, da ste na spletu čim bolj aktivni, smo tokrat za vas poiskali nekaj ključnih dejstev pri izbiri pravega orodja.

1. Personalizacija v e-novici

Ali bo prejemnik vaše e-novice le še en izmed mnogih v vaši bazi, ki bo dobil e-novico z generičnimi naslovom? Če je le možno se temu izognite. Statistika nam pravi, da je vedno večji odstotek odprtih e-novic takrat, ko je v naslovu napisano ime prejemnika. Seveda, vsi se radi počutimo pomembne. V kontekstu personalizacije pa je pomembno tudi to, da vaša e-novica pride z vašega osebnega e-mail naslova oziroma z naslova tistega, ki bo e-novico poslal. Vsekakor ni pametna ideja, da tak tip sporočil prihaja z info poštnega predala. Zato preverite ali vam orodje omogoča:

  • personalizacijo naslova e-novice
  • personalizacijo e-mail naslova iz katerega bo e-novica prišla

 

e-novice, e-mail marketing

2. Velikost baze

Koliko e-mail naslovov lahko spravite v bazo? Ali lahko ustvarite različne baze prejemnikov? Ali se z odjavo iz e-novic e-mail prejemnika izbriše iz baze? Vse to so pomembna vprašanja za katere je smiselno, da dobite odgovore še preden začnete z uporabo orodja. Segmentacija baz je pomembna zato, da lahko različnim bazam uporabnikov pošiljate različna sporočila. Zaradi boljšega targetiranja sporočil in same teme, ki jo sporočate je tudi uspešnost take poslane e-novice boljša. Moški najbrž ne bodo navdušeni, če bodo v svoj poštni nabiralnik dobili popust za geliranje nohtov, tako, kot ženske ne bodo skakale od veselja, če bodo dobile 5% popusta za tečaj v preživetja v naravi. Ali pač.

3. Možnost sledenja in spremljanja

V kolikšni meri lahko spremljate rezultate poslane kampanje? Imate vpogled v številko koliko ljudi v bazi je odprlo vašo e-novico? Koliko in kdo se je odjavil? Kdo je kliknil na povezavo, ki vodi do vaše spletne strani? Brez vseh teh podatkov ne boste mogli ugotoviti ali pošiljanje e-novic učinkuje ali ne. Poleg tega pa boste lahko na podlagi pridobljenih podatkov prilagajali dan in uro pošiljanja, se poigrali z različnimi naslovi in postavitvami e-novice. Več o prednosti merjenja statitike pa v članku iz leta 2013, ki je še vedno aktualen – Natančno merjenje odziva.

4. Pomoč in podpora

Si predstavljate, da začnete s pripravo e-novice pa ne morete zamenjati slike? Da ste tik pred tem, da pošljete e-novico pa vam sistem javi, da je nekaj narobe? V takem primeru si zaželite, da bi lahko nekoga poklicali, da bi vam pokazal luč na koncu tunela. In ravno to je prednost storitve, ki poleg orodja vključuje tudi pomoč in podporo. Vsaj dokler ne osvojite orodja do te mere, da postanete pravi mali strokovnjak!

5. Cena

Vedno in povsod zgodba spremeni smer, ko nastopi vprašanje cene. Najbrž ste se do sedaj že naučili, da vse kar je poceni ali cenejše za sabo prinese več slabega kot dobrega. In enako je tudi pri ceni za izbiro orodja. Bolj kot cena je pomembno to, da orodje zadovolji potrebe vašega namena uporabe, da je enostaven za uporabo in učinkuje. Preden se odločite za najem enega od mnogih vam svetujem, da jih najprej preizkusite in direktno od ponudnikov dobite odgovore na ta vprašanja, ki sem vam jih omenila.

Našega lahko preizkusite že danes in to popolnoma brezplačno. Pravzaprav je brezplačen za vedno (v kolikor nimate več 100 prejemnikov v vaši bazi).

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas poklicite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc