Home » Email marketing » Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Kaj vpliva na večji odstotek odprtih e-novic?

Za večji odstotek odprte e-pošte ni dovolj le udaren naslov ampak na ta procent vpliva tudi nekaj drugih dejavnikov, ki so opisani v tem članku. Če povzamem glavne dejavnike:

  • frekvenca pošiljanja e-novic
  • ime oziroma naslov pošiljatelja
  • narava vsebine

Zato je prav, da se pred pisanjem vaše naslednje e-novice vprašate o dejavnikih, ki bodo vplivali na uspešnost vaše e-mail kampanje in posledično na rezultate vašega spletnega marketinga.

Uspeh vaše e-mail kampanje je odvisen od tega kako dobro vzdržujete interese vaših bralcev na daljši časovni rok. Pišite vsebino, ki je zanimiva za vaše bralce in zadovolji njihova pričakovanja. Vsebino prilagodite njihovim izkazanimi interesom skozi njihov oddan e-mail.
Primer:

  • Če imate na spletni strani priročnik, ki govori o zdravi prehrani, potem vsem, ki so si priročnik presneli brezplačno v e-novicah vključite le vsebino, ki se dotika te teme.
  • Če sta na spletni strani dobili povpraševanje na temo zdrave vadbe, potem naj bo vsebina usmerjena v primere zdravih vadb in nasvetov v tej smeri. Vedno naj bo vsebina tesno povezana z njihovim izkazanim interesom.

Zato je smiselno, da svoj e-mail seznam segemntirate glede na izkazan interes in za vsako skupino posebej ustvarjate vsebino za naslednje e-novice. Za vsak kanal na spletni strani, preko katerega je možno oddati e-mail naslov ustvarite bazo v vašem orodju za pošiljanje e-novic. To je namreč ena glavnih prednosti orodja za pošiljanje e-novic, zato res upam, da niste več med tistimi, ki za pošiljanje masovne pošte uporabljajo poštni odjemalec! Vsaki bazi prejemnikov boste lahko glede na njihov izkazan interes, skozi vsebino v e-novici, na tak način prodali več!

Pogostost pošiljanja definirajte glede na to, koliko imate za povedati. Če ste v bolj specifični panogi, kjer se na dnevni bazi ne dogaja veliko, potem zadostuje, da e-novice pošljete enkrat mesečno. Če pa je vaša panoga bolj dinamična, potem imate materiala dovolj, da se pošiljanja e-novic lotite enkrat tedensko. Nekega zlatega pravila v tem primeru ni. A vedno imejte v mislih, da vedno pošiljate enako pogosto. Najbolj moteče za bralca je, da prve tri tedne pošiljate e-novice tedensko, potem zgubite voljo in začnete pošiljati e-novico le še enkrat mesečno, potem pa se vaša e-novica pošlje le še enkrat na leto. Verjamete ali ne, ljudje se hitro navadimo na „rutino“, tudi če gre za prejeti e-mail v našem poštnem nabiralniku. Zato se zaradi večje učinkovitosti držite vedno enakih rokov, če se le da enakih dni in enakih ur. Mi to delamo že 7 let in lahko vam iz lastnih izkušenj povemo, da tak način pade na plodna tla.

e-novice, e-mail marketing

Kot pa smo pisali že v članku o pravem naslov za vaše e-novice, je za večjo odstotek odprte pošte ključno tudi, da uporabljate personalizacijo. Torej, da v naslovu vaše e-novice uporabite ime uporabnika, saj se mu tako še bolj približate. Na tak način, ga dodatno motivirate, da e-novico odpre, hkrati tak e-mail odstopa od poplave ostalih, ki jih prejemnik prejme. Drznite se izstopati!

Na drugi strani je pomembno tudi, da e-novico pošljete z e-mail naslova, ki vključuje domeno vašega podjetja, saj bodo takemu pošiljatelju bralci bolj zaupali. Čudno bi bilo, če bi prejemnik pošte dobil z nekega neznanega gmail poštnega predala, prepričana sem, da bi večina mislila, da gre za neko neželeno pošto čudnega pošiljatelja. Najbolj učinkovito je, da je e-mail sledeč:

  • info@podjetje.si
  • ime.prrimek@podjetje.si
  • e-novice@podjetje.si

In ne pozabite, od vas je odvisno kako bo e-mail kampanja uspešna, kar bo posledično vplivalo na druge dejavnike spletnega marektinga in same prodaje na sploh!

Pa še to – v povprečju je dober procent odprte e-pošte med 2 in 3%, več od tega je super! V kolikor si želite izvedeti še več nam pišite na info@spletnik, izpolnite kontatkni obrazec ali nas pokličite na 01 600 99 30.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc