Posodobljeno 11. 04. 2024
Prejšnji teden smo vas opremili z 10 nasveti, kako vašo spletno stran narediti bolj prodajno učinkovito, danes pa bomo dodala še 14 trikov, ki se nanašajo na vstopne strani in nego odnosov s kupci (lead nurturing).
Vstopne strani
- naslov vstopne strani naj se sklada z ustreznim CTA – bodite konsistentni pri vaših marketinških sporočilih, saj lahko v nasprotnem primeru kaj hitro izgubite zaupanje potencialnega kupca;
- bodite jasni pri svojih ponudbah – v naslovu strani vaše ponudbe bodite kristalno jasni – če nudite brezplačen demo, napišite točno to v naslovu, če bi radi, da se prijavijo na e-novice, jih s temi besedami tudi povabite;
- izboljšajte pozicijo kontaktnega obrazca – velikokrat opazim na spletnih straneh, da je obrazec na dnu strani, ali pa s skoraj nevidnim gumbom skrit v kotu strani – napaka! Prav tako kot klic k akciji, mora biti tudi obrazec na več kot vidnem mestu;
- kontaktni obrazec naj bo enostaven – pri tem ne mislim nujno kratek; v obrazcu vprašajte tisto, kar potrebuje vaš prodajnik, da iz tega potencialnega kupca naredi kupca; odvisno je, za katero stopnjo nakupnega procesa gre; v začetnih fazah so običajno ime, priimek in e-mail dovolj, vedno pa pazite, da ne sprašujete preveč;
- uporabite slike za vašo ponudbo – podobno kot pri klicih k akciji, tudi tu velja, da slike povedo več kot 1000 besed; s sliko, četudi je le posnetek e-priročnika, lahko občutno povečate konverzijo na strani;
- besedilo naj bo jedrnato – bodite kratki, ne dolgovezite; s kratkim opisom podprite naslov ponudbe in takoj preidite k bistvu;
- poudarite koristi ponudbe – dodajte alineje s koristmi, ki jih nudite kupcem s svojo ponudbo; pri tem bodite specifični, popuste oštevilčite z odstotki, čas konkretno omejite …;
- odstranite povezave in navigacijo – ko privabite potencialnega kupca do vstopne strani, ga ne želite zamotiti z drugo vsebino, saj ste le še korak do konverzije; zato umaknite vse povezave in drugo, kar bi utegnilo preprečiti, da pride na zahvalno stran;
- zahvalna stran naj bo prodajno naravnana –naj ne bo končna stran vašega potencialnega kupca; dodajte povezave na sorodno ponudbo, vaš blog, povabite jih, da vam sledijo na socialnih medijih, se prijavijo na e-novice … z zahvalno stranjo lahko naredite veliko več, kot le dodate kodo za merjenje;
Kampanje za nego odnosov s kupci
- bodite enostavni pri ponudbi – da, ponavljam se, toda z namenom; velikokrat se zgodi, da je ponudba predstavljena prekomplicirano, kar odvrne večino obiskovalcev; KISS (Keep It Simple Stupid) naj bo vaše vodilo;
- besedilo v e-mailih naj bo ustrezno – kot pri vstopnih straneh morate tudi tukaj paziti, da se ne vrtite kot mačka okoli vrele kaše; dodajte pa nekaj informativnih alinej in nasvetov; to namreč ni prostor za kričeče klice k prodaji;
- ustvarite dober naslov maila – podobno kot naslov na vstopnih straneh, je pri e-mail marketingu ključnega pomena subject line – mora pritegniti pozornost in zanimanje;
- omejite slike v e-mailu – pri e-mailih je bolje, da uporabite le besedilo; s tem zmanjšate možnost, da vaše sporočilo konča v spam mapi in da se naloži hitreje, sporočila pa zvenijo tudi bolj osebna.
Kako izboljšati celotno kampanjo?
- merite in testirajte, testirajte, testirajte – vse, kar počnete na spletni strani, je merljivo, tako da lahko izboljšate stopnjo konverzije; uporabite A/B testiranje za klice k akciji, vstopne strani, barve, pozicije, besedila v e-mailih … že sprememba barve gumba lahko podvoji stopnjo konverzije, zato uporabljajte spletna orodja za testiranje.
Če ste prejšnjih 10 nasvetov že upoštevali, imate danes toliko manj dela. Verjemite, preplet lepotnih sprememb in malih tržnih trikov bo vašo spletno stran izstrelil v prodajne uspešnice. Postala bo bestseller, ki vam jo bodo zavidali 😉
Kontaktirajte nas, če raje zaupate strokovnjakom.
Srečno!
Andreja Ogrinc