Posodobljeno 11. 04. 2024
Bi radi bolje izkoristili vašo spletno stran? Povečali število potencialnih kupcev, zvišali prodajne številke? Ne morem reči nič lažjega kot to, lahko pa vam 24x namignem, kako se tega lotite na spletni strani in izven nje.
Nasvete bom razdelila na dva dela, v prvem bomo podrobneje pogledali klice k akciji in ponudbe, prihodnjič pa osvojili vstopne strani in nego kupcev.
Klici k akciji (CTA)
1. izboljšajte pozicije klicev k akciji na spletni strani – najbolje se obnesejo above the fold, kar pomeni v prostoru ekrana brez skrolanja z miško navzdol; če uvrstite vaš call to action na dnu strani, lahko izgubite do polovico potencialnih kupcev;
2. bodite jasni – in specifični pri vaših klicih k akciji; če želite, da si obiskovalec prenese e-priročnik, na gumb napišite Prenesi e-priročnik, če pozivate k udeležbi na webinarju, to jasno opredelite s temi besedami …;
3. uporabite slike, ne le besedila – slike padejo v oči bolj kot tekst, zato pridobijo veliko več pozornosti;
4. uporabite barvne kontraste – morda bo to zbodlo vašega dizajnerja, toda če se klic k akciji dizajnersko sklada s spletno stranjo, je premalo izpostavljen; namen je pritegniti pogled in z drugačno barvo mu bo zagotovo uspelo;
5. CTA naj bo povezan z ustrezno vstopno stranjo – gumb s klicem k akciji mora biti nujno link do vstopne strani, ki vsebuje več informacij o ponudbi;
6. uvrstite CTA na najbolj relevantne podstrani – če vaše podjetje ponuja različne produkte/storitve, razmislite o več različnih ponudbah; oblikujte CTA za vsako ponudbo posebej in jih povežite na ustrezne podstrani;
7. dodajte CTA k vsaki objavi na blogu – vsakokrat, ko dodate članek na svoj blog, na koncu dodajte klic k akciji do svoje ponudbe; na tem mestu so zelo dobrodošli pozivi k prenosom raznih e-priročnikov ali prijavi na e-novice, saj če je obiskovalec prebral en vaš članek, bo verjetno želel še več.
Ponudbe
8. ponudbe naj bodo privlačne – ponudbo oblikujte tako, da bo na prvi pogled jasno, kakšno korist ima od nje potencialni kupec; če se v ponudbi le hvalite in ne ponudite nič koristnega, bo več ali manj ostalo pri ponudbi;
9. v svoji ponudbi linkajte na spletno stran – v svojih e-priročnikih, e-novicah ali drugi ponudbi poskrbite, da vas lahko kontaktirajo tudi preko spletne strani, ne le e-maila, zato v materialih ne pozabite dodati linka do spletne strani;
10. ustvarite ponudbe za vsako fazo v nakupnem procesu – v začetni fazi se osredotočite bolj na informativni pristop z e-priročniki, bolj vroči potencialni kupci pa želijo brezplačne demo programe in podobno; ustvarite ponudbo za vsako fazo in jih primerno porazdelite po spletni strani in opremite z ustreznimi klici k akciji;
Tako, naj bo dovolj za danes. V prihodnjem prispevku vam bom ponudila še 14 nasvetov, ki jih lahko uporabite, da bo vaša spletna stran postala prava prodajna mašina. Če še niste dovolj samozavestni in potrebujete strokovno izdelavo spletne strani, pa nas kontaktirajte.
Lep dan!
Spletnik marketing