5 napak spletnih trgovin

Jan 12, 2013
Jan 12, 2013

Posodobljeno 15. 04. 2024

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste hoteli kupiti določen izdelek v spletni trgovini pa nakupa niste in niste mogli zaključiti? Izdelek ste dodali v košarico in iz denarnice povlekli kreditno kartico, a nakupa niste mogli zaključiti. Morda ste odnehali, ker je spletna trgovina od vas že tretjič zahtevala številko kreditne kartice. Morda je bil problem v visoki ceni poštnine ali pa se je stran, ko ste vnesli svoje podatke podrla.

Poglejmo si 5 napak spletnih trgovin, ki utegnejo vaše potencialne kupce spraviti ob živce in sesuti vašo stopnjo konverzije, zato jih raje ne počnite.
1. Počasnost spletne trgovine
Če vaša spletna trgovina za nalaganje potrebuje veliko časa je to zelo slabo, saj jo bo zapustilo veliko potencialnih kupcev. In to še pred ogledom vaše ponudbe. Ljudje smo dandanes pač v nenehni časovni stiski, neučakani in želimo nakup opraviti čim hitreje. Za vsaki 2 sekundi, nalaganja vaše spletne trgovine jo bo v povprečju zapustilo okrog 8% potencialnih kupcev. Če na primer čas nalaganja vaše spletne trgovine izboljšate iz 8 sekund na 2 sekundi to konkretno pomeni okrog 74% izboljšanje stopnje konverzije!
2. Kompleksnost spletne trgovine
Če potencialni kupec ob nakupovanju v vaši spletni trgovini potrebuje  več kot 5 korakov, da opravi nakup potem od njega zahtevate preveč. Z nepotrebnimi koraki se namreč stopnja konverzije občutno zmanjša. Priporočeno je, da celoten nakupni proces v vaši spletni trgovini obsega 5 korakov ali manj. Vključite le nujne korake, kot so pregled izdelkov v košarici, vpis naslova plačnika, vpis naslova za dostavo, plačilo in stran, ki se pokaže po opravljenem nakupu na kateri se kupcem zahvalite za nakup in jim morda ponudite še kakšen soroden izdelek.
3. Previsoka poštnina
Nenapisano pravilo spletne prodaje se glasi, da naj poštnina znaša do največ 10% vrednosti izdelka. Če je strošek poštnine večji potem za poštnino verjetno zaračunavate preveč. S prevelikimi stroški poštnine si namreč znižujete stopnjo konverzije in izgubljate veliko kupcev.
4. Neskladnost z brskalniki
Morda uporabljate Google Chrome ali Mozillo Firefox. Vendar obstaja malo morje ljudi, ki uporabljajo stare verzije Internet Explorerja. Testirajte vašo spletno trgovino tudi z drugimi brskalniki tako, da bo na večini njih delovala optimalno. Če spletna trgovina ne bo delovala v brskalniku obiskovalca jo bo ta zapustil brez, da bi opravil nakup.
5. Nerelevantne ponudbe
Kupec pokaže interes za vaš izdelek ter ga kupi v vaši spletni trgovini. Naravno je torej sklepati, da bo v prihodnosti morda kupil še kaj. Zakaj mu torej nebi pošiljali ponudb za izdelke za katere obstaja verjetnost, da bi ga utegnili zanimati? Na primer, da kupec pri vas naroči prenosnik. Po nakupu mu boste redno pošiljali ponudbe za torbe za prenosnik, miško za prenosnik ali operacijski sistem za njegov prenosnik ipd. Nikakor pa mu ne pošiljajte ponudb za prenosnik, saj je tega že kupil in obstaja majhna verjetnost, da bo v naslednjih par mesecih kupil še enega. Pošiljajte torej relevante ponudbe in se izognite nerelevantnim.
Naštel sem le nekaj pogostih napak spletnih trgovin. Seveda morate biti pozorni še na vrsto ostalih stvari. Od izbire ustrezne domene do raznih modulov, ki spletni trgovini dodajo funkcionalnosti itd. Če želite tudi vi začeti s prodajo na spletu, izdelavo spletne trgovine zaupajte strokovnjakom in oddajte neobvezujoče povpraševanje. Ali pa si spletno trgovino izdelajte sami in jo 30 dni preizkušajte brezplačno.
Želim vam veliko uspeha!

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran