5 razlogov, zakaj morate vlagati v SEO če imate spletno trgovino

Apr 1, 2020
Apr 1, 2020

Posodobljeno 14. 12. 2022

Vaša spletna trgovina ima na spletu veliko konkurence. Dejstvo

Verjetno pa ste spletno trgovino postavili zato, ker pri sebi trdno verjamete, da imate dobre produkte in si zato zaslužite tudi primerno prodajo. Tudi to verjetno drži. 

Enake cilje pa imajo tudi vsi ostali spletni trgovci. 

Zato, če želite, da bodo ljudje našli prav vaše produkte, potem bo potrebno poskrbeti za dobro prepoznavnost vaše spletne trgovine. V trženje svoje spletne trgovine boste morali vlagati, tudi to dejstvo ste do sedaj verjetno že spoznali oz. verjetno že veste, da samo imeti spletno trgovino in vanjo nič vlagati, pomeni tudi praktično nič prodati. Želja vsakega podjetja pa je tudi optimizacija lastnega poslovanja tj., da bi za maksimalno prodajo, kar se le da malo moralo vložiti. 

Ste kdaj pomislili, da bi se odločili za SEO oz. optimizacijo vaše spletne trgovine

V kolikor še niste prepričani ali ne veste, kaj je SEO – gre za edina marketinška taktika, ki vam zagotavlja dolgo stabilnost in konstanten dotok obiska na vašo spletno trgovino.

V letu 2022 je optimizacija spletnih mest postala obvezna za vsako resno spletno podjetje. Na eni strani zato, ker ostali oglaševalski kanali postajajo vse dražji, na drugi strani pa zato, ker želja po še več prodati, od vas posledično terja tudi še večji zajem iskalcev na trgu. Še posebej to velja za tiste spletne trgovce, ki so tudi ostale kanale v katere vlagajo prepoznali kot predrage oz. si želijo glede na vložek povečati svojo profitabilnost.

Spletna prisotnost podjetja nima smisla, če ciljna publika vaše trgovine ne vidi. Vsakič, ko uporabnik išče po ključni besedi, ki se nanaša na vaš produkt, bi morala biti vaša trgovina vidna kot rezultat iskanja na 1. strani Google iskalnika. Če ni, potem vaša spletna prisotnost trenutno še ni dovolj močna, da bi od tega imeli korist. 

Tu je 6 razlogov, zakaj mora spletna trgovina, ki želi dobro prodajati vlagati v SEO.

1) Najprej gre za naložbo in ne za odhodke

SEO je naložba z visoko donosnostjo, ki vam bo pomagala pri uvrstitvi v iskalnike. Na začetku boste morali vložiti nekaj denarja, tako je z vsako stvarjo v poslu. Ampak če boste investirali pametno, predvsem pa primerno, potem z optimizacijo ne morete zgrešiti. Ko enkrat postaneš na spletu med naravnimi rezultati viden, naložba v optimizacijo generira visoke donose. 

Spletno trgovino ste gotovo postavili z namenom dodatne prodaje in verjetno ste od samega začetka želeli ustvariti tudi kar se le da močno spletno prisotnost. Če na visokih pozicijah trenutno še niste, to ne pomeni, da tja nikoli ne morete.

2) SEO je edini način za visoko organsko uvrstitev

Drži, kot podjetje lahko na spletu vlagate v različne kanale za pridobivanje dodatnega obiska na vašo spletno trgovino. Vložite lahko v Facebook oglaševanje, zakupite lahko ključne besede Google Ads ali vlagate v druge kanale. In če vlagate dovolj in pravilno boste s temi kanali tudi dosegli takojšnje rezultate. Vse to drži. Vendar te metode žal nimajo dolgotrajnega efekta. Oglasi bodo delovail, le dokler jih boste plačevali; SEO pa je naložba, ki bo za vašo trgovino omogočila dolgotrajen učinek.

Če vlagate v zakup ključnih besed in s tem beležite tudi povečano rast vaše prodaje, potem ste si že potrdili, da visoka uvrstitev med rezultati (za enkrat kot oglas) v iskalniku, za posamezno ključno besedo, vašemu podjetju prinaša uspeh. Vprašanje za vas pa je ali želite dodaten in še bolj stabilen potencial za prihodnost vaše spletne trgovine. 

3) Optimizacija spletne trgovine poveča prodajo in prihodke

Namen spletne trgovine je prodaja.  Kot vsaka druga marketinška strategija je tudi SEO usmerjen v ustvarjanje potencialnih strank in prodajo. Ko se začnete uvrščati na 1. Stran Googlovih rezultatov, se promet na vašem spletnem mestu poveča in s tem posledično pričnete beležiti tudi dodatno prodajo. 

SEO ne samo poveča prepoznavnost vašega spletnega mesta, ampak neposredno poveča tudi vašo prodajo in prihodke.

povečanje prodaje

Torej gre za idealno kombinacijo vsega tistega kar bi v svojem bistvu moralo odražati vsako kvalitetno in uspešno podjetje – dobra blagovna znamka, visoka prepoznavnost in trden temelj za dolgoročno uspešno poslovanje.

4) SEO poveča vidnost in moč blagovne znamke

Imate spletno trgovino, vendar ljudje je ne najdejo. Kako naj jo potem obiščejo? Pri sebi veste, da je vaša spletna trgovina dobra in si zasluži biti na 1. strani Googla. Če je odgovor pritrdilen, potem si zasluži doseči nove stranke. SEO vam bo omogočil želeno spletno prepoznavnost in vaši spletni trgovini omogočil stabilen in konstanten obisk.

Morda ste do sedaj porabili že precej denarja za trženje vaše blagovne znamke preko ostalih digitalnih medijev in iščete način kako bi ta vložek dodatno oplemenitili. 

SEO je najučinkovitejša metoda za trdno gradnjo blagovne znamke. Ljudje bodo vašo blagovno znamko posvojili, začeli bodo nakupovati pri vas, takoj, ko se boste za to odločili.

5) SEO spletne trgovine NI draga naložba.

Kot smo že omenili, v Google Ads in druge načine oglaševanja morate konstantno vlagati, vsak dan, dan za dnem. Takoj, ko prenehate vlagati, vaš promet že upada. Pri optimizaciji spletne trgovine to ne drži. 

Pravilna izvedba SEO vas bo uvrstila visoko na Google in pri kvalitetni izvedbi optimizacije vaše spletne strani, boste visoko zelo dolgo tudi ostali.

SEO je torej enkratna priložnost, ki bi si jo moral privoščiti vsak resen spletni trgovec, ki za svojo spletno trgovino išče nepretrgane donose. 

Zaključek

V letu 2022 SEO za stabilno poslovanje na spletu ni več možnost, temveč bi moral biti obvezna praksa utrjevanja moči vaše spletne trgovine. Vsi resni konkurenti v vaši dejavnosti, in tudi na tujih trgih, vključno z velikani e-trgovine, kot sta Amazon in eBay, se odločajo za vedno večja vlaganja v SEO

Če trenutno niste ponosni na svoje organske ozicije na iskalniku Google, v sebi pa močno čutite, da si tja z vašo spletno trgovino zaslužite priti, potem ne odlašajte in začnite vlagati v SEO optimizacijo. S čakanjem žal ne bo zadeva v prihodnje nič lažja, v resnici bo pot do vrha samo težja in daljša. V poslu pa besedi težje in dlje pomenita tudi dražje. Imejte v mislih, da se vsaka vrhunska SEO strategija oblikuje na osnovi dobre začetne SEO analize.

Seveda vam z veseljem pomagamo, torej če imate dodatna vprašanja v zvezi z učinkovito optimizacijo vaše spletne trgovine za visoke organske pozicije, stopite v stik z nami

Srečno, Spletnik


Matjaž Sedlar

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran