5 stvari, ki ne sodijo na vašo spletno stran

Apr 25, 2016
Apr 25, 2016

Posodobljeno 29. 01. 2021

Ko se odločamo za lastno spletno stran, si zagotovo želimo takšno, ki bo privabljala obiskovalce, jih navdušila, da se na njej zadržijo in se na podlagi predstavljenega tudi odločijo za nakup, oddajo e- naslova ali izpolnitev kontaktnega obrazca. Katere stvari so tiste, ki odganjajo vaše obiskovalce?

Pri izdelavi spletne strani  je še kako pomembno, da se postopka lotimo s skrbnim načrtovanjem in strategijo vsega, kar želimo na spletno stran vključiti. Najmanj, kar si želimo, je, da bi naši obiskovalci množično zapuščali našo stran, ker niso našli tistega, kar jih je zanimalo ali, še huje, ker je bilo na spletni strani toliko vsega drugega, kar nima neposredne povezave z nami, da jih je to odbilo pri nadaljnem brskanju.
Da bi se že na samem začetku lahko izognili predčasnim odhodom obiskovalcev z vaše spletne strani, smo pripravili seznam petih stvari, ki tja, seveda, v kolikor nimajo povezave z vašo dejavnostjo, ne sodijo.
spletna stran, spletne strani, spletnik spletna stran, elementi spletne strani, elementi na spletni strani

1. Prijava na e-novice

Ne gre za tiskarsko napako ali nov trend v spletnem oglaševanju, temveč za preprosto dejstvo: prikazno okence s povabilom na vaše e-novice je tam popolnoma odveč, če ne pošiljate e-novic. Obiskovalci, ki se vpišejo na vašo mailing listo, to naredijo z namenom, saj jih zanima vaša vsebina. Če tega ne nameravate početi, raje izbrišite to možnost ali pa, še bolje, preprosto začnite s pošiljanjem e-novic in izkoristite vse prednosti tega vrhunskega oglaševalskega orodja. Odprite si brezplačen demo Newsletter.si račun in začnite s profesionalnim e-mail marketingom že danes!

2. Zvočni in video efekti

Seveda je na spletni strani, tudi z naslova optimizacije, več kot dobrodošla kakršnakoli video ali avdio vsebina, vendar poskrbite, da se bo obiskovalec sam odločil, ali želi videti/poslušati predvajano vsebino ali ne. Samodejni vklopi zvočnih in video efektov namreč velikokrat tako zmotijo obiskovalca, da vašo stran zapusti še preden pride do informacij, ki bi ga utegnile zanimati.

3. Vtičniki, ki nimajo povezave z vami

Raznorazni koledarji (ki ne prikazujejo vaših dogodkov, itd.), vremenske napovedi ali splošne novice so tako imenovani “motilci”, ki z naslova dobre uporabniške izkušnje nikakor ne sodijo na vašo spletno stran. Če ste jih tja namestili, da bi zapomnili prazna mesta na strani ali pa zgolj zaradi prepričanja, da bo obiskovalec k vam prihajal vsaj zaradi njih, če ga že vaša vsebina ne zanima, navduši ali prepriča, potem raje razmislite o bolj kakovostni vsebini in usmerjenih nagovornih sporočilih.

4. Števci obiskov

Čeprav se praksa nameščenih števcev obiska na spletnih straneh več ne uporablja, ga še ogromno strani vsebuje. Števec sam po sebi obiskovalcu nič ne pove, če pa želite učinkovito orodje, na podlagi katerega boste lahko vi bistveno bolj napredno in natančno spremljali analizo obiskov, svetujemo, da začnete uporabljati brezplačne statistike Google Analytics, ki vam v vsakem trenutku ponuja zanesljive in realne rezultate opravljenih meritev. In poleg zabeleženega števila obiskovalcev boste izvedeli še mnogo več!

5. Pojavna sporočila (Pop up)

Kolikokrat ste že bili sredi branja ali iskanja pomembne informacije na spletni strani, ko vas je kar naenkrat zadelo pojavno sporočilo, ki se je povsem nepričakovano prikazalo na zaslonu? Da je zadeva še toliko bolj moteča, je šlo najverjetnej zgolj za oglasno sporočilo, ki z vami in vašim iskanjem običajno nima nikakršne povezave. Morda spregledamo eno takšno sporočilo, če pa se nam na strani pojavijo večkrat, stran zapustimo in se tja ne vračamo. Pri kreiranju in vstavljanju tovrstnih pojavnih sporočil na vašo stran se zato raje držite pravila “manj je več” in le ta, če ne gre drugače, uporabljajte samo takrat, ko resnično želite, da je vaš obiskovalec informiran, oziroma seznanjen.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želimo vam veliko uspeha!

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran