Posodobljeno 11. 04. 2024
Redno pošiljate newsletter svojim strankam, vendar imate probleme z idejami za vsebino, ki bi interesirale vašo bazo. Težko je združiti pošiljanje rednega newslettra (v elektronski ali tiskani obliki) in pisati blog, da cilja na vaše stranke, brandira vaše podjetje in istočasno vas predstavlja kot strokovnjake na področju, kjer delujete.
Pisanje objave, članka ali bloga je preprosto … včasih. Včasih vam tema kar sama skoči na papir. Žal pa pridejo tudi dnevi, ko nikakor ne najdete ideje, o čem bi pisali, nikakor ne morete zapolniti lista. Postanete živčni, pod stresom, mogoče celo panični, zamudite reden termin pošiljanja e-novic ali pošljete nerelevnatne oziroma neizpiljene vsebine ter obenem upate, da jih ne bo prebralo veliko strank.
Situacija ni tako težka in brezizhodna kot se vam mogoče zdi. Obstaja veliko preprostih načinov, kako vzpostaviti vsebino, ki bo zanimala vaše bralce.
Ognite se frustracijam in preberite si 6 idej:
1. Prebirajte različne publikacije z vašega področja, da ste na tekočem s trenutnim dogajanjem. Napišite članek na aktualno temo z lastnega vidika in vključite svoje argumentirano mnenje. Pojdite v knjigarno, prelistajte časopise in knjige. Prijavite se na različne brezplačne e-novice, da ugotovite in spoznate, o čem pišejo drugi. Na podlagi tega si vzpostavite seznam različnih tem, ki jih lahko uporabite, ko ne boste imeli idej za pisanje.
2. Odgovorite na vprašanja, ki vam jih stranke konstantno zastavljajo. Napišite članek za vsako vprašanje izmed njih. Članke, ki jih boste oblikovali na podlagi najpogostejših vprašanj strank, zagotovo ne bo malo.
3. Sposodite si članek. Veliko spletnih strani ponuja članke, ki jih lahko brezplačno vključite v svoj newsletter. Vendar pri tem ne pozabite, da morate poleg članka dodati tudi vir. Pri tem bodite pozorni, da ni avtor del osebja vaše konkurence.
4. Izmenjate si članke in vsebine z vašimi strateškimi partnerji in se dopolnjujte na lastnih področjih strokovnosti. Ali še boljše intervjuvajte drug drugega in objavite rezultate.
5. Napišite si seznam “Top 10 stvari, o katerih vem največ”. Napisati seznam 10 različnih nasvetov je veliko lažje kot vzpostaviti tok misli in članek spisati od začetka do konca.
6. Zastavite vprašanje prejemnikom vašega newsletterja: O čem bi radi brali? Kaj je njihov glavni problem? S čim se soočajo vsak dan? Kaj bi jim najbolj pomagalo za napredek podjetja? Ljudje z veseljem posredujejo svoje mnenje in razrešujejo svoje težave. Odgovori vam bodo dali nov zagon idej, vendar morate posledično odgovoriti na vse teme, težave in vprašanja, ki vam jih zastavijo.
Sedaj imate 6 novih virov idej za pisanje vašega newsletterja vašim strankam. Za dober izgled in profesionalno podobo newsletterja pa poskrbi orodje za e-mail marketing Newsletter.si. Vas zanima, kakšne funkcionalnosti omogoča? Kontaktirajte nas!
Helena Felc
Spletnik marketing