Avtomatizacija marketinga: najboljša orodja za leto 2024

Nov 23, 2022
Nov 23, 2022

Posodobljeno 03. 01. 2024

Umetna inteligenca (AI) je bila nekoč obsežen koncept, ki je bil zajet v znanstvenofantastičnih filmih in romanih – toda v naši izjemno napredni digitalni dobi je to splošno razširjena realnost. Ocenjuje se, da bo umetna inteligenca do leta 2025 vodila 95 % vseh interakcij s strankami.

Kako bo to vplivalo na marketing? Nešteto ur porabimo za raziskovanje, pisanje in analiziranje naših kampanj – v želji po boljših rezultatih. Toda obstajajo bolj učinkoviti načini za doseganje teh ciljev, kot je uporaba AI na področju marketinške avtomatizacije.

Avtomatizacija marketinga s pomočjo umetne inteligence ni sicer “čarobna palčka” s hitrimi rezultati, vendar prinaša vodenje učinkovitejših marketinških kampanj, pisanje bolj smiselnega besedila in ustvarjanje prilagojene uporabniške izkušnje. Ko bo umetna inteligenca postala bolj kompleksna in zmogljiva, bodo podjetja, ki ne uporabljajo umetne inteligence v marketingu, začela zaostajati za svojimi konkurenti.

V nadaljevanju si bomo ogledali najboljša orodja marketinga na osnovi AI, ki so na voljo za izboljšanje procesov vaše marketinške avtomatizacije, ustvarjanje povezav, upravljanje družbenih omrežij in ustvarjanje vsebine.

avtomatizacija marketinga

Kaj v marketingu predstavlja AI?

Marketing avtomatizacija (angl. marketing automation) je proces oziroma programska oprema, ki uporablja tehnologijo umetne inteligence za zbiranje podatkov, analizo podatkov in interpretacijo podatkov, da bi vplivala na marketinška prizadevanja.

Med drugim lahko avtomatizira ponavljajoče se naloge, kot je urejanje baze strank, pošiljanje e-mailov strankam o zapuščenih nakupovalnih košaricah in zagotavljanje avtomatizirane pomoči strankam. Orodja za avtomatizacijo marketinga olajšajo proces teh nalog in se običajno integrirajo v vaše obstoječe aplikacije ali platforme.

Ali ste vedeli, da kar 28 % najboljših podjetij v panogah aktivno uporablja marketing orodja za avtomatizacijo marketinga?

Marketinška avtomatizacija se poslužuje tudi posebnih orodij. Najboljša orodja za avtomatizacijo marketinga so zmogljiva in številne blagovne znamke jih uporabljajo za:

?? iskanje dragocenih potencialnih strank,

?? ustvarjanje kampanj in

?? sledenje prodajnemu procesu z izjemno natančnostjo.

Orodja za marketinško avtomatizacijo na osnovi AI so zasnovana za avtomatizacijo ključnih nalog, hkrati pa povečujejo ustvarjalnost, vpogled in produktivnost tistih, ki jih uporabljajo.

Avtomatizacija marketinga (marketing automation) in AI

Programska oprema za marketinško avtomatizacijo je priročen in stroškovno učinkovit način za ustvarjanje visoko personaliziranih e mail kampanj, ki z lahkoto (in v velikem obsegu) gradijo zvestobo in komunikacijo z vašimi potencialnimi strankami.

Poleg e-mail kampanj je programska oprema za avtomatizacijo prodaje učinkovita tudi za načrtovanje sestankov za potencialne kupce, prednostno razvrščanje potencialnih strank in zbiranje dragocenih podatkov.

Oglejmo si trenutno nekaj najboljših orodij za marketinško avtomatizacijo.

Outreach

Outreach je vsestranska platforma za izvajanje prodaje, ki podjetjem pomaga preoblikovati prodajne podatke v uporabne vpoglede. To brezhibno orodje za marketing z umetno inteligenco vam pomaga avtomatizirati delovni proces, medtem ko preizkuša aktivnosti, ki pospešujejo angažiranost vaših sledilcev prek kanalov, vključno s SMS-i, e mail pošto in družbenimi omrežji. Podjetja, kot so Siemens, OKTA in Zoom, ga uporabljajo za svoje dejavnosti avtomatizacije prodaje, zato že mora biti dober.

Gong

Gong je orodje, katerega marketinška avtomatizacija skrajšuje prodajne aktivnosti, hkrati pa občutno poveča komunikacijo in produktivnost celotne ekipe. Ena najbolj osupljivih lastnosti Gonga je njegova sposobnost vodenja prodajnih predstavnikov skozi njihov dan s samodejnimi priporočili za dejavnosti in strateškimi predlogi. Pametno orodje z velikim obsegom.

Gong plaforma za vodenje prodaje in zaposlenih

Drift

Drift je neverjetno pametno orodje za pogovore, ki marketinškemu oddelku in prodajnikom pomaga pri usklajenem delovanju, da dosežejo sporočila prave stranke ob pravih trenutkih in na pravih kanalih. Drift ima vpogled v ključne segmente vaših uporabnikov, pomagal bo zadovoljiti njihove potrebe in doseči največ kar lahko na račun natančnih podatkov.

Najboljša marketinška orodja AI za ustvarjanje povezav

Zdaj pa preidimo na gradnjo povezav (angl. link building).

Avtomatizirana orodja za gradnjo povezav vam omogočajo, da ugotovite, kateri spletni strani lahko zaupate in ima visoko avtoriteto. Nekatera izmed najboljših orodij za ustvarjanje povezav ponujajo predloge o tem, kako stopiti v stik s temi spletnimi mesti ob pravem času, da zgradite vzajemno koristne odnose, ki bodo na koncu izboljšali vašo uvrstitev pri iskanju in razširili doseg vaše blagovne znamke.

LinkAffinity

Kot ena izmed najbolj cenjenih platform za vzpostavljanje etičnih povezav, vam bo to orodje za digitalni marketing pomagalo povečati avtoriteto vaše blagovne znamke in hkrati razviti bogastvo dragocenih promocijskih odnosov. LinkAffinity, ki je zelo vizualen in enostaven za navigacijo, ponuja vpoglede na podlagi konkretne semantične ocene. Pravi as v rokavu za gradnjo povezav.

LinkAffinity za graditev kredibilnih zunanjjih povezav

Postaga

Postaga je domiselno orodje za ozaveščanje, ki ne samo analizira avtoriteto domene in priložnosti za gradnjo povezav, ampak tudi samodejno ustvari ustrezne sezname stikov, hkrati pa vam omogoča, da s hitrim klikom izberete, prek katerega kanala jih želite kontaktirati. Sijajno uravnotežena platforma z neverjetno intuitivnimi načini za analizo vsebine in pridobivanje ključnih priložnosti za ustvarjanje povezav.

Postaga - analiziranje, gradnja povezav in ustvarjanje seznamov

AI marketinška orodja za upravljanje družbenih omrežij in oglaševanje

Orodje za upravljanje družbenih omrežij avtomatizira celoten proces. Uporabite ga lahko kot samostojno programsko opremo ali pa ga integrirate s svojimi obstoječimi CRM in CMS platformami, da ustvarite bolj poenostavljeno izkušnjo upravljanja družbenih omrežij na različnih platformah.

Oglejmo si najboljša orodja za upravljanje družbenih omrežij.

  • Cortex

Vrhunsko orodje za upravljanje družbenih omrežij in oglaševanje. Cortex uporablja kot britev ostro tehnologijo za zagotavljanje kritičnih tržnih podatkov, pridobljenih iz različnih kanalov. S Cortexom lahko natančno vidite, kaj spodbuja sodelovanje in zanimanje vaše ciljne publike, kar vam daje vpogled, da razumete, kdaj in kaj objaviti. Tudi njegovi predlogi za objavo vsebine so običajno precej na mestu.

Cortex - upravljanje družbenih omrežij in oglaševanja

  • Phrasee

V kolikor želite optimizirati svoja oglaševalska prizadevanja na družbenih omrežjih, je Phrasee orodje, ki bi ga morali preizkusiti. Ta izjemno intuitivna platforma ni opremljena le z vgrajeno funkcijo optimizacije jezika blagovne znamke, ki vam pomaga zagotoviti, da vaše sporočilo nenehno izstopa iz množice – pomaga vam tudi racionalizirati ključne vidike ustvarjanja oglasov. Pravi zmagovalec.

Phrasee - doseg na družbenih omrežjih
  • Emplifi

Emplifi je odlično vsestransko orodje za upravljanje družbenih omrežij, ki ga poganja umetna inteligenca, vendar je ena njegovih največjih prednosti vplivnostni marketing. Nudi vam vpogled vplivnežev v vaši niši, da jih bolje spoznate, preden vzpostavite stik. Ko začnete marketinško kampanjo za vplivneže, lahko spremljate tudi njeno uspešnost in hkrati zbirate podatke za svoja prihodnja prizadevanja.

Emplifi - orodje za uporavljanje družbenih omrežij

Marketinška avtomatizacija in orodja za pisanje in ustvarjanje vsebine

Pa smo prišli do orodij za pisanje na osnovi AI. Kot zagotovo veste, je vsebina ena najpomembnejših komponent vsake uspešne strategije digitalnega marketinga. Brez kakovostne vsebine ne boste svoji blagovni znamki nikoli ustvarili močnega glasu ali se uveljavili kot avtoriteta v svoji niši.

Obstajajo orodja za pisanje na osnovi AI, ki pomagajo ustvariti dragoceno vsebino z minimalnim človeškim posredovanjem. Oglejmo si nekatere od njih.

Rytr

Rytr je samodejni pomočnik pri pisanju, ki samostojno ustvarja marketinško vsebino na podlagi vaših vnosnih zahtev (naslov, ključne besede, tema, bistvene točke itd.). Platforma prilagodi vsebino tonu vaše blagovne znamke in tudi kanalu (družbena omrežja, spletna stran, e mail itd.). Ta pametni urejevalnik vsebine z umetno inteligenco celo ustvari hitre pozive k dejanjem (CTA), da pomaga ustvariti dodatno sodelovanje s potencialnimi strankami.

Rytr - pomočnik pri pisanju vsebine

Jasper

Jasper AI, ki ga je ustvarila skupina najboljših tekstopiscev in strokovnjakov za digitalno trženje, je pametni pomočnik pri pisanju, ki ustvari “naravno” vsebino na podlagi ključnih značilnosti tona vaše blagovne znamke. Ima tudi pametno funkcijo SEO optimizacije in lahko ustvari slike, ki podpirajo ali dopolnjujejo vaša sporočila oziroma vsebine. Zanesljiv in dobro zaokrožen pomočnik za pisanje z umetno inteligenco.

Jasper - pomočnik pri pisanju učinkovite vsebine

Wordtune

Če iščete orodje, da bi bila vaša vsebina ustvarjena skoraj v trenutku, je Wordtune priročno orodje za digitalni marketing. Wordtune se z lahkoto integrira v kateri koli brskalnik Edge ali Chrome in samodejno ponuja predloge za izboljšanje vaše vsebine, hkrati pa izvaja ključna urejanja, zaradi katerih bo vaša vsebina bolj prebavljiva ter zanimiva za vaše ciljno občinstvo.

Wordtune - orodje za digitalni marketing

Kako uporabljate orodja za avtomatizacijo marketinga?

Obstaja veliko navdihujočih uporab umetne inteligence v digitalnem marketingu. Ker avtonomne tehnologije postajajo vse bolj dostopne (in zmogljive), se jih poslužuje vse več priznanih blagovnih znamk. Tako tudi na primer uspešne publikacije, kot so Bloomberg, Washington Post in Forbes, trenutno uporabljajo orodja AI za ustvarjanje vsebin.

Da bi kar najbolje izkoristili vaša marketinška prizadevanja na osnovi umetne inteligence, podajamo nekaj nasvetov, kaj lahko in česa ne početi pri ustvarjanju vsebin.

  • Delajte z majhnim številom AI marketinških orodij, ki so v skladu z vašimi cilji in poslovnimi potrebami.
  • Usposobite svoje osebje, kako uporabljati orodja, ki jih poganja AI, da izboljšajo svoje delo in produktivnost.
  • Po svoji najboljši presoji avtomatizirajte naloge, za katere menite, da jih je treba racionalizirati.
  • Ne integrirajte preveč različnih orodij. To bo povzročilo zmedo in ustvarilo kaos, namesto da bi doseglo harmonijo in povečalo produktivnost.
  • Ne pozabite vključiti svojo ekipo v postopek odločanja, ko gre za izbiro pravih orodij za namene marketinške avtomatizacije.
  • Pri izvajanju različnih nalog in procesov se ne zanašajte izključno na marketinško avtomatizacijo. Tovrstna orodja so najboljša, če se uporabljajo v navezi z ljudmi, saj ni nič boljšega od človeškega uredniškega očesa!

Vključite umetno inteligenco v svoj marketing

Programska oprema za avtomatizacijo marketinga vam lahko pomaga povečati promet na spletni strani, stopnjo konverzije ter slediti rezultatom, da boste lahko nenehno izboljševali svojo marketinško strategijo. Avtomatizacija procesov vam omogoča, da se osredotočite na druge vidike svojega poslovanja. Olajša vam tudi delo, za katerega bi sicer potrebovali posebno znanje in veščine (SEO, vsebinski marketing, e mail marketing, PPC) za oblikovanje in izvajanje učinkovitih kampanj. In kar je morda najpomembneje, prava marketinška orodja vam lahko pomagajo prihraniti čas in denar.

Ste pripravljeni na večji uspeh z avtomatizacijo marketinških procesov, pa ne veste kako bi se tega lotili? Lahko vam pomagamo in naredimo prave korake za uspeh vašega podjetja. Pišite nam na oglaševanje@spletnik.si.

Uspešno!

Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Glej… tole je zate

Prijavi se na e-novice in prejmi brezplačen dostop do Spletnik Akademije.

Ocenite to stran

ANALIZIRAJ SPLETNO STRAN