Uporaba umetne inteligence v e-mail marketingu

Avg 2, 2023
Avg 2, 2023

Beseda, ki zagotovo vlada letu 2023 je AI ali v prevodu: umetna inteligenca. Razlogi so jasni in predvsem spreminjajo “pravila igre” poslovnega sveta.

Umetna inteligenca namreč spreminja način našega dela, kako komuniciramo znotraj in zunaj našega podjetja, kako opravljamo naloge in uporabljamo ali izvajamo storitve. Vsakdo uporablja moč umetne inteligence na drugačen način za izboljšanje svojega poslovanja.

Očitno je, da ima umetna inteligenca večji vpliv na marketing kot na večino drugih področij. Podjetja se vse bolj zavedajo koristi uporabe umetne inteligence pri obvladovanju velike količine podatkov in marketinških prizadevanjih.

Doslej smo uporabljali umetno inteligenco za avtomatizacijo vsakodnevnih opravil in strankam ponudili personalizacijo ter podporo 24 ur na dan.

Zdaj gre umetna inteligenca še korak dlje z najnovejšimi orodji za e-mail marketing, ki spreminjajo način oblikovanja e-mail kampanj.

Ta članek vam bo pokazal, kako uporabljati moč umetne inteligence v e-mail marketingu; od načrtovanja kampanj do nalaganja e-poštnih sporočil v orodju MailerLite.

Vsak korak bomo jasno prikazali tako, da bomo ustvarili kampanjo za izmišljen spletni kuharski tečaj in podali veliko uporabnih napotkov, kako doseči podobne rezultate.

Ko boste končali z branjem boste z uporabo umetne inteligence delali hitreje, ustvarjali boljšo vsebino, aktivirali ter obogatili svojo bazo uporabnikov. Ste pripravljeni? Pa začnimo.

AI in e-mail marketing

Umetna inteligenca in marketing: dinamičen tandem uspeha

AI (umetna inteligenca) v marketingu se nanaša na uporabo naprednih tehnologij, ki simulirajo človeško inteligenco in procese odločanja za izboljšanje različnih vidikov marketinških strategij in kampanj. Vključuje uporabo algoritmov umetne inteligence in strojno učenje za analizo ogromnih količin podatkov, pridobivanje vpogledov in avtomatizacijo procesov, kar vodi do učinkovitejših in uspešnejših marketinških prizadevanj.

Umetna inteligenca omogoča podjetjem, da izkoristijo vpoglede, avtomatizacijo in personalizacijo, za ustvarjanje učinkovitejših in uspešnejših kampanj. Z uporabo tehnologij umetne inteligence lahko podjetja bolje razumejo svoje stranke, optimizirajo svoje strategije in na koncu dosežejo boljšo interakcijo strank, več konverzij in večjo lojalnost blagovni znamki.

Zakaj uporabljati umetno inteligenco v e-mail marketingu?

Poleg splošnega vpliva na marketing je umetna inteligenca zelo spremenila ter olajšala tudi način komuniciranja podjetij s svojim občinstvom preko e-mailov.

Vključitev umetne inteligence v strategije e-mail marketinga ponuja širok nabor prednosti, ki znatno povečajo angažiranost, personalizacijo in splošno uspešnost oglaševalske akcije.

Tukaj je nekaj najbolj prepričljivih razlogov, zakaj bi se morali učiti uporabe umetne inteligence v e-marketingu:

  • Orodja AI lahko ustvarijo skoraj neomejene zamisli za e-mail kampanje
  • Zmožnost hitrega ustvarjanja vsebine pomeni, da lahko uvedete več avtomatiziranih delovnih tokov za povečanje konverzij
  • Če niste tekstopisec, vam lahko AI pomaga ustvariti kakovostno vsebino. Prav tako bo lektorirala vaše pisanje
  • Hitro lahko ustvarite alternativne različice besedila, CTA-jev, gumbov in celo celotnih e-poštnih sporočil za namene A/B testiranja
  • Ustvarite lahko slike, da bodo vaše oglaševalske akcije zablestele, tudi če nimate oblikovalskih ali fotografskih veščin

V kolikor vas ne prepriča nobena od zgornjih točk, je še vedno vredno eksperimentirati z AI orodji, da se vsaj seznanite s tehnologijo, ki se vedno bolj uveljavlja.

7 korakov za nadgradnjo e-mail marketinga z uporabo umetne inteligence in orodja Mailerlite

V nenehno razvijajočem se svetu digitalnega marketinga so podjetja primorana raziskovati inovativne strategije in vrhunska orodja. Ena takih prelomnih kombinacij, ki je preoblikovala svet e-mail marketinga, je integracija umetne inteligence (AI) s priljubljeno platformo za e-mail marketing Mailerlite.

V nadaljevanju raziskujemo sedem bistvenih korakov, ki vam lahko pomagajo sprostiti pravi potencial umetne inteligence in orodja Mailerlite za ustvarjanje zelo učinkovitih in prilagojenih e-mail kampanj, ki pritegnejo in spremenijo uporabnike v stranke.

1. Načrtujte svoje e-novice/kampanje in potek dela

Umetna inteligenca olajša ustvarjanje idej za vašo e-mail kampanjo ali avtomatiziran potek dela. Pojdite do izbranega AI generativnega besedilnega orodja (mi smo uporabili ChatGPT) – in ga prosite, naj ustvari seznam zamisli za e-mail sporočila, povezana z vašo industrijo.

Umetna intiligenca za e-mail kampanje

Uporabite umetno inteligenco, da napolnite koledar vsebin vaših e-novic/kampanj z e-maili, ki bodo všeč vaši bazi uporabnikov. ChatGPT smo prosili, da ustvari 10 idej za tedenske e-novice za promocijo našega izmišljenega spletnega kuharskega tečaja. Prišlo je do številnih predlogov za zanimive e-mail novice.

ideje za tedenske e-novice

Izberite najboljše ideje in jih dodajte svojim e-novicam. Uporabite jih lahko kot celotna e-poštna sporočila ali kot razdelke v svojih oglaševalskih akcijah.

Umetna inteligenca za avtomatizacijo elektronske pošte

Lahko se tudi natančno opredelite in od orodja zahtevate, da ustvari avtomatizirano zaporedje za določen primer uporabe.

Chat GPT smo prosili, naj ustvari ideje za zaporedje uvodnih/pozdravnih e-mail sporočil.

Orodje je ustvarilo serijo 7 avtomatiziranih email idej z vsemi informacijami, ki jih mora novi uporabnik vedeti, ko se prijavi na kuharski tečaj.

sekcenca e-mail sporočil

Dobljeno zaporedje e-mail sporočil je precej dobro. Vseeno pa boste morali serijo prilagoditi glede na svoje poznavanje občinstva in podjetja.

Na primer, z združevanjem e-mail sporočil št. 3 in št. 4 v eno samo sporočilo, ki zajema vsa bistvena orodja in sestavine, bi zmanjšali število sporočil, ki jih morate poslati in ljudem hitreje dostavili pomembne informacije.

Prav tako lahko izbrišete e-mail sporočilo št. 5, saj se zdi kot samostojna kampanja in ne kot način za pripravo uporabnikov na tečaj. Morda bo treba dodati tudi svoje ideje z vsebino, specifično za tečaj.

2. Napišite vsebino e-pošte

Zdaj, ko že imate zaporedje e-mailov, lahko začnete ustvarjati tekste. Orodja za ustvarjanje tekstov to naredijo v nekaj sekundah, kar pomeni, da lahko tekstopisci prihranijo ogromno časa pri ustvarjanju e-poštnih kampanj.

Uporabniki MailerLite lahko preprosto ustvarijo vsebino s pomočjo prenovljenega graditelja “povleci in spusti” (angl. drag & drop builder).

Preprosto označite besedilo in pritisnite simbol AI, prikazan na spodnjem posnetku zaslona. Tu vnesite poziv/ukaz in orodje bo ustvarilo besedilo namesto vas.

mailerlite in uporaba umetne inteligence

Od ChatGPT smo zahtevali, da napiše prvo e-pošto v zgoraj omenjenem pozdravnem zaporedju s temi navodili: Napiši e-mail sporočilo z naslovom “Dobrodošli na našem kuharskem tečaju.” Inštruktor je Erik, nagrajen z Michelinovo zvezdico, z videoposnetki bo naučil 10 skrivnih kuharskih veščin, s katerimi lahko spremenite svoje kuhanje.

ChatGPT je ustvaril naslednje e-poštno sporočilo:

E-mail sporočilo napisano s pomočjo umetne intiligence

To sporočilo vsebuje veliko dobre vsebine. V kolikor želite dodati več informacij v svoj e-mail – samo odprite polje za ustvarjanje besedila in napišite še en poziv/ukaz (angl. prompt).

Dodali smo nov poziv v katerem smo zahtevali: naj omeni, da učenci spletnih kuharskih tečajev dobijo tudi dostop do spletne skupnosti, kjer lahko delijo nasvete in recepte. In naj bo manj kot 50 besed.

Naša dopolnjena navodila so ustvarila naslednji rezultat:

e-mail vsebina, ki jo je ustvarila umetne intiligenca

Z malo urejanja je ta nov odstavek zelo enostavno dodati tistemu, ki smo ga prvotno ustvarili zgoraj.

Pri uporabi umetne inteligence v e-mail marketingu, boste morda morali dodatno prilagoditi ton in jezik, da bosta ustrezala vaši blagovni znamki. Toda za namen tega primera smo navdušeni nad nastalim e-poštnim sporočilom. Pojdimo na naslednji korak.

3. Izboljšajte naslove svojih e-mailov

Vsi vemo, da lahko uporaba dobre vrstice z zadevo (ali t.i. naslovom) e-maila poveča stopnjo odprtosti e-maila s strani prejemnikov. Dobra novica? Orodja z umetno inteligenco so odlična pri pisanju kratkih besedil, uporabniki MailerLite pa lahko hitro ustvarijo več verzij z uporabo funkcije Subject line generator.

Vse kar morate storiti je, da pritisnete gumb za AI ustvarjanje, modolu dodate nekaj ustreznih ključnih besed in izberete ton.

ustvarjanje naslovov e-novic

Mailerlite bo nato ustvaril seznam možnosti vrstice z zadevo, ki jih lahko preprosto dodate svojemu e-poštnemu sporočilu ali uporabite kot navdih za lastne kreacije.

ustvarjanje naslovov e-novic

Kot pri vseh vsebinah, ki jih ustvari umetna inteligenca lahko uporabite dobljeni tekst takšnega, kot je, ali pa ga uredite, da ustreza vašim potrebam.

4. Ustvarite več različic CTA za A/B testiranje

E-pošta je skoraj končana, vendar jo lahko še izboljšamo. Eden od načinov, kako lahko to storimo je, da vključimo poziv k dejanju (CTA), ki udeležence prosi, naj se prijavijo v skupnost tečajev. To bo okrepilo odnos med blagovno znamko in kupcem, kar je bistveni del kampanje dobrodošlice.

S funkcijo generiranja besedila z umetno inteligenco lahko hitro ustvarite ustrezen klic k akciji, ki ga dodate svoji e-pošti z namenom spodbujanja konverzij. Oglejte si spodnji primer ukaza in rezultata.

Poziv: Napiši CTA, ki spodbudi ljudi, da se prijavijo v spletno skupnost kuharskega tečaja. Ustvari tudi besedilo za gumb za prijavo.

Rezultat: Postanite kuharski mojster: Pridružite se naši spletni skupnosti kuharskih tečajev še danes. Prijavite se zdaj!

Zgornji CTA se osredotoča na dejstvo, da vam lahko skupnost pomaga postati »kuharski mojster«. Toda ali je to najbolj prepričljiv razlog za pridružitev?

To lahko ugotovite tako, da ustvarite več različic CTA in izvedete A/B teste, da vidite, katera ima najvišjo stopnjo konverzije. Z novo MailerLite funkcijo A/B testiranja je testiranje različnih delov avtomatiziranih delovnih tokov preprosto.

Odločili smo se ustvariti alternativni CTA, ki se osredotoča na prednost dostopa do strokovne pomoči znotraj skupnosti. Tukaj je poziv in rezultat.

Poziv: Napiši CTA, da se pridružite skupnosti kuharskih tečajev. Prednost je, da vam skupnost omogoča dostop do strokovne pomoči.

Rezultat: Sprostite svojega notranjega kuharja: pridružite se naši kuharski skupnosti za strokovno vodenje in kuhane užitke!

Ta CTA je zelo dober in zelo nam je všeč stavek “Sprostite svojega notranjega kuharja.” Nismo pa tako navdušeni nad zadnjim delom ” in kuhane užitke.” Zato lahko enostavno odstranimo le ta del stavka.

To je odličen primer, kako bo uporaba umetne inteligence skupaj z lastnimi veščinami in znanjem vodila do najboljših možnih rezultatov. Uporabite umetno inteligenco za ustvarjanje idej in jih nato (pre)oblikujte s svojim znanjem.

Pri ustvarjanju alternativnih različic vaših CTA-jev lahko eksperimentirate tudi s tonom. V spustnem meniju izberite ali želite, da je stavek naraven, privlačen, profesionalen ali v bolj prodajnem tonu. Nato lahko izberete tisto verzijo, ki vam je najbolj všeč.

Ko imate nekaj CTA-jev, s katerimi ste zadovoljni, morate samo avtomatizirati A/B test in spremljati, kateri ima najvišje razmerje med prikazi in kliki. Nato lahko nastavite najučinkovitejšo različico kot privzeto, da ustvarite optimizirano pot stranke.

5. Ustvarite slike ali grafike za izdelke in storitve

Tehnologija umetne inteligence ni samo ustvarjanje besedila. Obstaja veliko orodij za pretvorbo besedila v sliko/grafiko, ki bodo ustvarila vizualne vsebine za vaše tekste.

Orodje za grafično oblikovanje Canva ima generator besedila v sliko, ki vam omogoča ustvarjanje slik v nekaj sekundah. Izbirate lahko med vnaprej določenimi slogi in razmerji stranic, kar olajša ustvarjanje slik, ki ustrezajo vašim potrebam.

Samo opišite želeno sliko, izberite svoje sloge in orodje bo ustvarilo več različic v manj kot minuti.

slika, ki jo je ustvarila umetna intilegnca

Obstajajo tudi druge možnosti poleg Canve. Craiyon je brezplačen in izjemno enostaven generator slik. Samo opišite sliko, ki jo želite ustvariti, in ustvaril bo več različic.

slika, ki jo je ustvarila umetna intilegnca

Midjourney je še eno orodje za ustvarjanje slik. Zahteva, da se prijavite prek Discorda, število brezplačnih slik, ki jih lahko ustvarite, pa je omejeno. Vendar daje impresivne rezultate, kot je spodnja grafika elegantne večerje z zrezki.

slika, ki jo je ustvarila umetna intilegnca

Orodja za ustvarjanje slik se lahko uporabljajo tudi za ustvarjanje logotipov in drugih grafik. Midjourney smo na primer prosili, naj ustvari ideje logotipa za tečaj. Na spodnjem posnetku zaslona lahko vidite poziv, ki smo ga uporabili.

logo, ki ga je ustvarila umetna intiligenca

Četrti logotip izstopa, čeprav ima orodje nekaj težav z besedilnim delom. To lahko popravite z uporabo orodja, kot je Canva, da sliki dodate pravilno besedilo. Tukaj je logotip, ki smo ga dobili.

logotip, ki ga je ustvarila umetna intiligenca

Druga AI orodja za pretvorbo besedila v sliko

Obstaja veliko orodij za pretvorbo besedila v sliko. Ena od spodnjih možnosti je morda boljša za vaše potrebe.

  • Canva text-to-image generator: različica orodja Canva je vgrajena v njen urejevalnik. Če ste že uporabnik Canve, je zelo enostaven za uporabo.
  • Adobe Firefly: Nedavno napovedano Adobe AI slikovno orodje je še vedno v beta različici, vendar ima odlične funkcije, kot je možnost dodajanja tekstur in slogov besedilu ter generiranje besedila v sliko. Adobe načrtuje, da bo orodje dodalo svoji obstoječi programski opremi za oblikovanje, zaradi česar bo verjetno postalo eno najbolj priljubljenih AI orodij za slike.
  • Runway: Runway ima možnost ustvarjanja slik in videoposnetkov iz vašega besedila. Prav tako lahko razširite obstoječe fotografije prek njihovih trenutnih meja in ustvarite modele po meri z uporabo določene teme ali sloga.

6. Lektorirajte besedilo e-pošte

Umetna inteligenca je presenetljivo dobra pri lektoriranju vašega dela. Grammarly je eno najbolj priljubljenih orodij za lektoriranje z umetno inteligenco in ima veliko funkcij, ki lahko pomagajo izboljšati vaša e-mail sporočila. Poudariti je potrebno, da je to orodje (trenutno) uporabno le za besedila v angleškem jeziku.

Orodje v vašem delu preveri črkovalne in slovnične napake ter ponuja alternative z razlagami. Vendar to presega s funkcijami, ki analizirajo ton, namen in jasnost vašega pisanja, da vam pomaga pri učinkovitejši komunikaciji. Vse kar morate storiti je, da kopirate besedilo iz MailerLite v urejevalnik Grammarly. Orodje bo nato poudarilo napake ali dele besedila, za katera meni, da jih lahko izboljšate.

Kot lahko vidite na spodnjem posnetku zaslona, ​​vsebina, ustvarjena z umetno inteligenco, nima večjih napak. Toda Grammarly ima nekaj predlogov, ki bi tekst lahko še izboljšal.

Slovnične napaka in umetna intilgenca

V kolikor nimate naročnine na Grammarly, lahko za preverjanje svojega dela uporabite tudi ChatGPT ali druga orodja. Spodnji primer prikazuje, kako učinkovita je lahko zahteva, da orodje odstrani napake iz vašega pisanja.

Ustvarili smo besedilo in vsebini dodali napake. ChatGPT je opazil in popravil vsakega.

spreverjanje slovince z umetno intilgenco

Prednost tega je, da traja nekaj sekund, da preverite svoje delo. Slaba stran je, da vam ne pokaže, kje je naredil popravke, ali vam zagotovi kakršnega koli konteksta o spremembah, kot to počne Grammarly.

Na tej točki mora biti vaša e-pošta pripravljena za nalaganje v MailerLite, tako da lahko ustvarite avtomatizacijo zaporedja dobrodošlice. Tukaj je vse, kar morate vedeti o ustvarjanju avtomatiziranega poteka dela.

7. Ustvarite HTML kodo elektronske pošte

Naš zadnji primer uporabe e-pošte z umetno inteligenco je uporaba ChatGPT za ustvarjanje kode, ki jo lahko uporabite za hitro ustvarjanje HTML email sporočil.

Samo povejte umetni inteligenci, kaj želite vključiti v svojo e-pošto. Omenite elemente, ki jih potrebujete, in podrobnosti o tem, kako želite, da so prikazani.

V spodnjem primeru smo poudarili:

  • Vsebina glavnega teksta, pisava, velikost pisave in širina vsebnika
  • Vsebina naslova, velikost pisave in poravnava
  • Barva gumba, poravnava in besedilo
  • Prav tako smo naložili sliko v upravitelja datotek MailerLite in ukazu dodali URL slike, velikost in poravnavo.

ChatGPT je ustvaril kodo HTML v nekaj sekundah. To smo nato prilepili v MailerLite HTML email builder in uporabili nastavitve za dodajanje delov pred glavo (angl. preheader) in noge. To je povzročilo naslednjo zasnovo e-pošte.

koda za e-mail marketing, ki jo je ustvarila umetna intilgenca

Večina ljudi bo hitreje dosegla boljše rezultate z uporabo “drag & drop” urejevalnika e-pošte. Omogoča enostavno ustvarjanje e-mail sporočil.

Toda uporaba AI platform za ustvarjanje kode HTML je koristna le, če imate posebne potrebe. In ko imate osnovno predlogo, ki vam je všeč, lahko preprosto prilagodite vsebino telesa in glave za hitro ustvarjanje novih e-poštnih sporočil.

Obvladovanje marketinga s pomočjo umetne inteligence: do rezultatov v nekaj minutah

Sledite korakom za hitrejše ustvarjanje e-mail kampanj z umetno inteligenco ter eksperimentirajte z orodji, da poiščete nove načine za optimizacijo svojih strategij digitalnega marketinga. Res je, da ima umetna inteligenca veliko prednosti, med drugim prinaša hitrost in večjo učinkovitost.

Toda nič se ne more primerjati s človeškim faktorjem. Najverjetneje boste dosegli boljše rezultate, če boste združili umetno inteligenco in vaše znanje ter izkušnje.

Navsezadnje je zdaj čas za eksperimentiranje s temi orodji. Podjetja, ki ugotovijo, kako od njih pridobiti največjo vrednost, bodo korak pred konkurenco. Zato pogumno eksperimentirajte!

Ste že usvojili osnove Mailerlite in vas zanima več? Poglejte si MailerLite za napredne uporabnike.

Ne zamudite priložnosti za ustvarjanje prilagojenih in privlačnih e-mail kampanj, ki prinašajo boljše rezultate in spodbujajo rast vašega podjetja. Stopite v stik z nami še danes!

Uspešno!

Vaš Spletnik

5/5 - (2 votes)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (2 votes)