Google oglaševanje in uporaba imen blagovnih znamk vaše konkurence

Feb 24, 2015
Feb 24, 2015

Posodobljeno 10. 03. 2023

uporaba imen blagovnih znamk vaše konkurence

Ste že kdaj opazili, ko vtipkate v Google iskalnik blagovno znamko, ki jo poznate in so se pojavila med sponzoriranimi objavami tudi druga podjetja? Ali pa ste sami lastnik blagovne znamke, ki jo uporabljajo drugi v Google oglaševanju? Velika verjetnost je, da ja, če je vaša blagovna znamka že uveljavljena in znana širši množici ljudi.

Velikokrat je pogovor nanesel ravno na to temo in vedno se je pojavilo isto vprašanje: »Kaj Google dovoli, kar se tiče imena blagovne znamke in njene uporabe v oglaševalske namene?«. Veliko je bilo že napisanih člankov in diskusij ravno na to temo. Google ima v politiki zasebnosti dobro razloženo, kaj je dovoljeno uporabljati in kaj ne, po posameznih državah. Za našo državo velja pravilnik, da se ime blagovne znamke lahko zakupi kot ključno besedo pri Google oglaševanju. Ampak, se je ne sme uporabiti v tekstu oglasa, ki se prikazuje med zadetki v Google iskalniku. V nasprotnem primeru Google ne dovoli, da bi se ti oglasi prikazovali.

Tukaj je povzetek iz pravilnika uporabe imena blagovne znamke kot ključno besedo:

  • Google ne bo raziskoval ali omejeval uporabo imen blagovnih znamk kot ključne besede, čeprav je prejel pritožbo lastnika blagovne znamke. 
  • Google pregleda in lahko omeji uporabo imena blagovne znamke v besedilu oglasa. Oglasi, ki uporabljajo ime blagovne znamke v tekstu oglasa in je le ta registrirana, se oglas ne bo prikazoval. Ta politika velja po vsem svetu.

Seveda pa obstajajo tudi izjeme kdaj lahko uporabljate registrirano ime blagovne znamke:

Oglaševalci lahko v besedilu oglasa uporabijo ime blagovne znamke, če imajo dovoljenje, kar pomeni, da je lastnik blagovne znamke Googlu poslal potreben obrazec s katerim dovoli uporabo imena.

Tistim, ki se odločijo za uporabo blagovne znamke svojih konkurentov, kot ključne besede, da bi tako zajeli internetni promet prek storitve Google, je to dovoljeno. Seveda pa bodite lojalni do konkurence in delujte pametno in gospodarno.

Če vas zanima več o tem, kako pridobiti čim več prometa oz. obiskovalcev na spletno stran ali trgovino, se obrnite na naše Google AdWords certificirane strokovnjake.

Za več vprašanj nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39!
Veliko uspeha vam želimo,
Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran