Posodobljeno 14. 03. 2023
Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli oglas AdWords na svojem priljubljenem spletnem mestu z novicami ali v računu Gmail? In če ste se spraševali, kako se je znašel tam, zdaj veste: spletna mesta, kot so ta, so del Google prikaznega omrežja.
S prikazovanjem oglasov v prikaznem omrežju lahko dosežete širok nabor strank s številnimi zanimanji, izberete spletna mesta ali strani, na katerih želite, da se prikazujejo vaši oglasi, in pritegnete pozornost uporabnikov s privlačnimi oblikami oglasov.
- dosežete lahko nove stranke
- izberete, kje naj se oglasi prikazujejo
- pritegnete pozornost uporabnikov s privlačnimi oblikami oglasov (besedilni, slikovni ali video oglasi)
Doseg prikaznega omrežja je kar obsežen, saj dosega 90% uporabnikov interneta po vsem svetu in vključuje več kot 2 milijona spletnih mest izdajateljev, kot sta dnevnik.si, bolha.com, zurnal.si, meteovista.si itd.
Iskanje prave ciljne skupine na vseh tej straneh je včasih lahko naporno. Vendar sistem na več način omogoča, da prikažete vaše sporočilo potencialnim strankam na pravem mestu in ob pravem času.
Uporabnike lahko dosežete s ključnimi besedami in temami z uporabo ciljanja na sobesedilo. Kar pomeni, da orodje na podlagi ključnih besed poišče najboljša spletna mesta za vaš oglas v omrežju. Tako oglase prikazujete ciljni skupini, ki jih zanima vaša ponudba in s tem povečate možnost, da bo izvedba dejanje, ki ga želite.
Izberete lahko točno določena spletna mesta oz. umestitve in svoje sporočilo izpostavite na spletnih mestih za katera menite, da se najbolje ujemajo z vašim podjetjem. Z dodajanjem upravljanih umestitev lahko prikažete vaš oglas na določenih spletnih mestih, v spletnih videih, igrah, virih RSS ter mobilnih spletnih mestih ter v aplikacijah, ki jih določite.
Poiščete lahko uporabnike, ki jih že zanima vaša ponudba in s tem prikazujete oglase specifični skupini, ki je že obiskala vaše spletno mesto. Takšno ciljanje se imenuje ponovno trženje. (Google remarketing)
Če želite doseči široko ciljno skupino, podobno gledalcem televizije in hkrati povečati prepoznavnost blagovne znamke, lahko ustvarite ciljne skupine glede na afiniteto. Če želite doseči ožje ciljne skupine, ki so pripravljene na izvedbo nakupa na določenem področju izdelkov ali storitev, lahko ustvarite ciljne skupine aktivnih potrošnikov.
Če želite pritegniti stranke in prikazovati privlačno sporočilo svojega podjetja, je oglaševanje v prikaznem omrežju morda prava izbira za vas. Prikazni oglasi, kot so videooglasi in slikovni oglasi, lahko resnično izboljšajo uspešnost spletnih oglaševalskih akcij in naredijo vtis na stranke.
Nekaj pogostih ciljev, ki jih lahko dosežete z oglaševanjem v prikaznem omrežju:
- povečate prodajo izdelkov ali storitev;
- ojačanje zvestobe strank;
- interakcija s strankami;
- povečanje prepoznavnosti blagovne znamke.
Za več vprašanj in pomoč pri ustvarjanju oglaševalske kampanje v prikaznem omrežju, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.
Veliko uspeha vam želimo,
Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024