Izložba vaše spletne trgovine

Feb 15, 2011
Feb 15, 2011

Posodobljeno 11. 04. 2024

Če ste lastnik spletne trgovine, ste se sigurno že vprašali, kako bi svoje izdelke prikazali potencialnim kupcem. Roko na srce, časi pravih trgovin počasi izginjajo. No, prodajni centri še vedno dobro živijo. Tu imam v mislih predvsem tiste male simpatične trgovinice, v katere je bilo vedno prijetno vstopiti.
Zato se je že veliko trgovcev preselilo na splet, kjer so stroški obratovanja nižji, obisk pa večji kot v fizični trgovini. Lep primer je tudi pred kratkim zaprta trgovinica v našem kraju. Poleg fizične trgovine v centru imajo tudi spletno trgovino. In po letu dni so ugotovili, da jim prodaja na spletu prinaša 80% prometa, fizična pa le 20%. Trgovinico v mestu so zaprli in vse izdelke preselili na internet. Tam pa sedaj prodaja raste, obiska se veča in prepoznavnost podjetja tudi.
Zato je potrebno spletno trgovino opremiti z elementi, ki bodo tako kot v fizični trgovini tudi na spletu kupce privabljali in jih motivirali za nakup. Na spletu potrebujete več strategije, saj na žalost nimate osebnega stika s kupcem, ki vašo spletno trgovino obišče. Da bi izdelke kar najbolje predstavili širši publiki, bi vam prav prišla izložba. A kako postaviti izložbo na internetu? Dokaj preprosto. Uporabite naš primerjalnik cen LovecNacene.

Če ste lastnik spletne trgovine, ste se sigurno že vprašali, kako bi svoje izdelke prikazali potencialnim kupcem. Roko na srce, časi pravih trgovin počasi izginjajo. No, prodajni centri še vedno dobro živijo. Tu imam v mislih predvsem tiste male simpatične trgovinice, v katere je bilo vedno prijetno vstopiti.

Zato se je že veliko trgovcev preselilo na splet, kjer so stroški obratovanja nižji, obisk pa večji kot v fizični trgovini. Lep primer je tudi pred kratkim zaprta trgovinica v našem kraju. Poleg fizične trgovine v centru imajo tudi spletno trgovino. In po letu dni so ugotovili, da jim prodaja na spletu prinaša 80% prometa, fizična pa le 20%. Trgovinico v mestu so zaprli in vse izdelke preselili na internet. Tam pa sedaj prodaja raste, obiska se veča in prepoznavnost podjetja tudi.
Zato je potrebno spletno trgovino opremiti z elementi, ki bodo tako kot v fizični trgovini tudi na spletu kupce privabljali in jih motivirali za nakup. Na spletu potrebujete več strategije, saj na žalost nimate osebnega stika s kupcem, ki vašo spletno trgovino obišče. Da bi izdelke kar najbolje predstavili širši publiki, bi vam prav prišla izložba. A kako postaviti izložbo na internetu? Dokaj preprosto. Uporabite naš primerjalnik cen LovecNaCene.
Kako deluje?
Ko se človek spravi na internetu iskat nov sesalec, gre najprej na Google. Tam najde 2 vrsti rezultatov: sponzorirane, ki jih omogoča Google oglaševanje in naravne, ki jih spletna stran doseže s pomočjo optimizacije. Med naravnimi rezultati se zelo visoko pojavi tudi naš LovecNacene. Po kliku na ta rezultat pride obiskovalec na naš primerjalnik cen, kjer se nahaja iskani sesalec vseh spletnih prodajalcev, ki ga imajo v svoji ponudbi. In tu je vaš izdelek že vidno izpostavljen. Tako je iskalcu takoj jasna cena izdelka, kje ga lahko kupi in kdo za isti produkt ponuja najnižjo ceno.  Na tem mestu se pokaže največja prednost našega primerjalnika – iskalca lahko z samo enim klikom pospremimo dirketno v vašo trgovino. Učinek je enak, kot bi po ogledu izložbe stopili direktno v trgovino. Če ste si izložbo vedno želeli, nas pokličite!
Načinov za motiviranje pa je seveda še mnogo več. Spletna trgovina naj bo kraj, kjer se vedno nekaj dogaja. Opremite jo s »call to action« elementi  – to so elementi, ki bodo obiskovalce spodbudili, da se bodo prijavili na e-novice, izpolnili vprašalnik o zadovoljstvu ali pa se prijavili na nagradno igro. Ne pozabite seveda na akcijske cene, popuste in vse ostalo kar vašim potencialnim kupcem lahko ponudite!

Izpostavite najbolj prodajne artikle!  Glede na prodajo in statistiko lahko hitro ugotovite, kateri so produkti, po katerih se največ povprašuje. Še ne merite statistike? Super bi bilo, da to čim prej začnete. Na voljo vam je namreč brezplačna napredna analiza, ki se imenuje Google Analytics.
Zakaj Google analytics?
Preprosto. Google analytics vam omogoča, da spremljate nakupno pot, ki jo kupec opravi v vaši spletni trgovini. In na podlagi dobljenih rezultatov boste lahko nakupno pot prilagodili vašim kupcem, ki se bodo z veseljem vračali.
Uporabite pa še en trik, ki vam bo kupce pomagal obdržati. Omogočite jim prijavo na e-novice. S prijavo boste pridobili njihove e-mail naslove,  preko katerih jih boste obveščali o akcijah, popustih, razprodajah in nizkih cenah. Tako boste poskrbeli, da ne bodo nikoli pozabili na vas. S pošiljanjem lahko že danes začnete.Odprite si naš račun, ki je za določeno količino sporočil – brezplačno!
Pokličite nas, pišite nam in z veseljem bomo našli super rešitev za vašo internetno prodajo!
Srečno!
Andreja Ogrinc

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran