Kako povezati Google Analytics in Google Adwords

Okt 26, 2015
Okt 26, 2015

Posodobljeno 04. 05. 2023

Povezava Google analytics-a z vašim AdWords računom vam lahko pomaga pri analizi aktivnosti vaših obiskovalcev spletne strani.

Ta informacija vam bo razsvetlila koliko spletnega prometa ali prodaje pride iz naslova Google AdWords-a. Prav tako pa vam bo pomagalo izboljšati vaše oglase in spletno stran.

Zakaj povezati Google Analytics z Adwords statistiko?

Ko jih povežete lahko:

  • Uvažate Google analytics cilje v AdWords kot konverzije
  • Pregledujete Google analytics podatke v AdWords-ih (Bounce rate iz naslova določene ključne besede in oglasa, vrednost konverzij itn.)
  • Izdelujete napredne remarketing liste v Analytics-u, katere potem lahko uporabite v AdWords-ih za targetiranje specifične publike v sklopu remarketing kampanje
  • Spremljate Adwords statistiko skozi Google Analytics

Kako povezati AdWords in Google Analytics?

1. Vpišite se v vaš AdWords račun
2. Kliknite Tools zavihek in izberite Google Analytics. Analytics se bo odprl v posebnem oknu.
3. Kliknite Admin zavihek na vrhu strani (Google Analytics)
4. V koloni Account izberite Analytics, ki vsebuje lastnost katero želite povezati z Adwords računom.
5. V Property koloni izberite Analytics lastnost katero želite povezati in kliknite na Adwords Linking.
6. Izberite okence zraven kateregakoli AdWords računa, ki ga želite povezati z vašo Analytics lastnostjo.
7. Kliknite gumb Continue.
8. V »Link configuration« sekciji, vnestite ime s katero boste poimenovali vašo grupo povezanih z Adwords računom.
9. Izberite pogled v Analyticsu v katerem želite da so vidni podatki iz AdWords-a.
10. Kliknite Link accounts gumb.

Bravo! Vaši računi so povezani. Analytics bo pričel avtomatsko povezovati oz. uvažati vaše AdWords podatke.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij glede Google oglaševanja, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želimo,

Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran