Posodobljeno 29. 01. 2021
Bi si radi povečali seznam e-mail naslovov ljudi, ki jih zanima vaša ponudba? Seveda, kdo pa tega ne bi! No, če nimate v mislih e-mail makretinga, potem zbiranje e-mail naslovov nima nobenega smisla. Obstaja nekaj enostavnih taktih, ki vam bodo omogočile, da pridobite še več e-mail naslovov potencilanih strank!
1. Gumb za prijavo naj izstopa!
Če želite, da bodo oddajo e-mail naslova čim prej opazili vsi obiskovalci spletne strani ali trgovine, potem naredite takega, ki bo izstopal. Raziskave so pokazale, da gumbi, ki so zelene barve, prinašajo več konverzij/oddanih e-mail naslovov kot gumbi drugih barv. Da pa se o tem prepričate tudi sami, lahko na spletni strani izvedete a/b test. Tak test vam bo prinesel informcijo o tem kakšen gumb je obiskovalcem vaše spletne strani/trgovine prej padel v oči in jih pripravil do tega, da so pustili svoj e-mail. A/B testiranje pa koristno tudi za ostale elemente na spletni strani, zato vam priporočamo, da ga izvedete vsaj dvkrat do trikrat letno. Testirate lahko postavitev prve strani, postavitev kontaktnega obrazce, slik, tekstov…
2. Okence za oddajo e-mail naslova naj bo jasno in enostavno
V praksi se večkrat srečamo z različnimi okenci za oddajo e-mail naslova, zato tudi na tem mestu lahko izvedete A/B test, ki vam bo prinesel informacijo o tem katero okence je bolj učinkovito. Na voljo imate več možnosti:
- prazno okence za oddajo e-mail naslov
- okence, ki ima vpisan znak @
- okence, ki ima vpisan primer e-mail naslov ime.prrimek@domena.si
V primeru pred izpolnjenega okenca poskrbite, da bo vpisan tekst izginil, ko bo obiskovalec kliknil naj, saj se v nasportnem primeru lahko zgodi, da če bo obiskovalce moral pobrisati prednastavljen teskt, da kontakta ne bo oddal, saj bo za potreboval nekaj dodatnih korakov. A vseeno testirajte!
3. Vzpodbudite bralce vaši e-novic, da jih posredujejo svojim prijateljem
Motiviranje vaših bralcev, da vaše e-novice pošljejo naprej je za vas velik uspeh. Danes za deljenje vsebine sicer obstajajo gumbi v sami e-novici ali pa gumbi za deljenje vsebine na socialnih medijih, ampak ima posredovan e-mail v nabiralnik prijatelja večjo dodano vrednost. V ta namen v sklopu e-novice omogočite obrazec, ki bo bralcu z nekaj kliki omogočil, da posreduje vašo e-novico naprej. S pomočjo takega obrazca in Google Analytics kode za sledenje povezave boste lahko hitro videli kakšen doseg ima ta način deljenja vsebine.
4. Skrajšaje pot do obrazca
Če obiskovalec spletne strani ne bo prišel do obrazca z nekaj kliki, potem lahko pozabite na to, da bo svoj e-mail oddal. Zato je pomembno, da je okence za oddajo e-mail naslova na vidnem mestu. V ta namen lahko na spletni strani uporabite “pop up” obrazec, ki bo skočil na ekran, takoj ,ko bo nekdo spletno stran obiskal al pa po nekaj sekundah, ko bo obiskovalec že na vaši spletni strani.
5. Ob prijavi na e-novice ponudite popust, ugodnost…
Pred kratim sem med svojimi prijatelji izvedla anketo z vprašanjem zakaj se prijavijo na e-novice. In večina od njih je priznala, da se največkrat prijavo na e-novice zato, ker ob naslednjem nakupu dobijo 10% popusta, ob prvem naročilu vrednostni bon za 5%, ob prijavi na e-novice brezplačen priročnik… Premislite kaj je tisto, kar lahko vi ponudite v zameno za njihov e-mail naslov. V mislih imejte to, da je kvaliteten e-mail na dolgi rok vreden več kot vam v tem trenutku predstavlja bon za 5€ ali popust v višini 10%…
6. Povabite sledilce iz Facebook-a
Tudi sledilci na vaši Facebook strani so potencialni bralci vaših e-novic, ki jih na dolgi rok lahko spremenite v vaše kupce. V naslednji objavi jih povabite, da se pridružijo vsem tistim, ki vsak mesec/teden dobivajo v svoj e-nabiralnik vaše novice, kjer so vedno na tekočem z novostmi na vašem področju, seznanjeni z akcijami, popusti in kjer jih vedno čaka kakšen koristen nasvet, trik…
Če pa imate še kakšno vprašanje ali pa potrebujete še kakšen nasvet nm pišite na info@spletni.si, nas pokličite na 01 600 99 30 ali pa izpolnite kontaktni obrazec.
Veliko uspeha vam želim,
Andreja Ogrinc