Posodobljeno 15. 04. 2024
Ste poizkusili uvrstiti trgovino na visoka mesta v spletnih iskalnikih, pa vam nikakor ni uspelo? Odkrijte skrivnosti dobrega uvrščanja spletnih trgovin.
Optimizacija za iskalnike
Tisti, ki ste se omenjenega problema že dotaknili, ste verjetno poizkusili z optimizacijo za iskalnike. Seveda je to pravilen način, vendar predstavlja le del celote. Tu se poraja vprašanje – Zakaj optimizacija za iskalnike pri spletnih trgovinah ni tako učinkovita kot pri spletnih straneh? Odgovor je preprost, VSEBINA.
Vsebina spletne strani se močno razlikuje od vsebine spletne trgovine. Spletne strani večinoma vsebujejo veliko informativne vsebine, ki je tudi dobro strukturirana in med seboj povezana z notranjimi povezavami. Tako pajki z lahkoto določijo kvaliteto vsebine in strani, ter jo uvrstijo na visoka mesta v iskalnikih. Seveda na uvrstitev vplivajo še drugi elementi vendar so te enaki kot pri spletnih trgovinah, zato jih tukaj ne bomo omenjali.
V nasprotju s spletnimi stranmi, spletne trgovine nosijo povsem drugačno vsebino in to so produkti, ki jih trgovina ponuja obiskovalcem. Kot veste, kategorijske strani spletnih trgovin nosijo zelo malo informativnih vsebin, kar v očeh iskalnikov predstavlja nižjo kvaliteto in posledično slabše uvrstitve.
Kaj lahko storim za boljše uvrstitve spletne trgovine?
1. Ustrezna struktura
Podobno kot pri spletnih straneh je potrebno ustrezno strukturirati obstoječo vsebino, kar storite z ustrezno kategorizacijo produktov.
2. Opis kategorije
Večina kategorij vsebuje le slike in kratke opise artiklov. V ta segment dodajte predstavitev kategorije in tudi kakšne koristne informativne informacije, ki se navezujejo na vse produkte posamezne kategorije. Zadevo postavite na tako mesto, ki ne bo moteče za obiskovalca spletne trgovine.
3. Onsite optimizacija
Kakor pri optimizaciji spletnih strani, je potrebno tudi pri spletni trgovini optimizirati posamezne elemente. Poskrbite za ustrezne naslove in morebitne podnaslove, pripravite ustrezne meta opise in meta naslove, ustrezno poimenujte obstoječe povezave… Več o optimizaciji onsite elementov si lahko poiščete v mnogih člankih, ki smo jih na omenjeno temo napisali.
4. Offsite optimizacija
Tudi pri spletni trgovini je potrebno pridobiti kakovostne povezave do kategorij, za katere se želite visoko uvrščati. Tako boste spletnim pajkom kategorijo predstavili kot zelo relevantno za želeno ključno besedo.
5. Uporabniška izkušnja
Ta točka je verjetno najpomembnejša za visoke uvrstitve v iskalnikih. Spletna trgovina naj bo zastavljena tako, da bo uporabnikom nudila čim boljšo uporabniško izkušnjo. Poizkusite poiskati najustreznejšo postavitev elementov, uporabite barve, ki obiskovalce ne bodo odbijale, ponudite široko paleto produktov in plačilnih možnosti, omogočite nakup v malem številu korakov, od strank ne zahtevajte veliko podatkov, produkte opremite z ustreznimi opisi, ki bodo obiskovalcem nudili vse potrebne informacije, ponudite konkurenčne in akcijske cene…
Dobro izkušnjo zagotovite tako, da se sami postavite v vlogo potencialnega kupca in beležite moteče elemente in pomanjkljivosti vaše spletne trgovine, ki jih boste kasneje odpravili. Spletno trgovino naj preizkusijo tudi vaši znanci, lahko pa si tudi pomagate z mnenjem vaših strank.
Zakaj je uporabniška izkušnja tako pomembna?
Dobra izkušnja bo več obiskovalcev spreobrnila v kupca, obiskovalci se bodo ponovno vračali in močno se bo izboljšala statistika vaše trgovine. Povečanje števila kupcev in vračanje kupcev bo seveda močno vplivalo na povečanje prodaje in zaslužka, poleg tega pa bodo zadovoljni uporabniki vašo spletno trgovino ali vašo ponudbo delili s prijatelji na socialnih omrežjih, kar bo obisk trgovine še povečalo. Dodatno bodo nekateri obiskovalci na spletu objavili povezavo do vaše trgovine, s čimer bodo pripomogli k offsite optimizaciji trgovine.
Statistika vaše spletne trgovine pa je najpomembnejši faktor v očeh iskalnikov. Boljša kot je statistika trgovine, večji potencial ima trgovina za visoke uvrstitve v iskalnikih. Seveda se mora ta statistika iz dneva v dan potrjevati, drugače povedano, majhen vzorec ne bo dovolj, zato je potrebno zagotoviti veliko število obiskovalcev. Tako boste hitreje prepričali iskalnike v kvaliteto vaše spletne trgovine in hitreje se bo spletna trgovina povzpela do najvišjih uvrstitev.
Povzetek:
- Izdelajte dobro strukturirano spletno trgovino
- Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo
- Optimizirajte onsite elemente spletne trgovine
- Pridobite zunanje povezave
- S promocijo pripeljite na trgovino čim večje število uporabnikov
Uspeh bo zagotovljen.
Za izdelavo učinkovite spletne trgovine z izvrstno uporabniško izkušnjo ali promocijo z oglaševanjem na Googlu nas čim hitreje kontaktirajte.