Posodobljeno 11. 04. 2024
Mogoče ste vi eni izmed redkih srečnežev, ki ste povsem srečni in zadovoljni z vašo službo in svojim poklicnim življenjem. Mogoče si želite menjave delovnega mesta. Vsekakor je verjetnost, da boste menjali službo v prihodnosti, velika. Svetla plat tega je, da prebirate ta članek, ki vas bo poučil o tem, kako oblikovati spletne vsebine o vas v vašo korist. Torej, kako lahko uporabiti internet in družbene medije, da se približate delodajalcu svojih sanj?
Vaš življenjepis in reference še vedno odpirajo ali zapirajo vrata. Vendar čas se spreminja in pojavnost na spletu ni pomembna zgolj za vas, ampak tudi za vaše potencialne delodajalce. Podjetja se obračajo na družbene medije bolj kot kdajkoli prej. Nedavna študija kaže, da bo skoraj 90% podjetij uporabilo omrežja kot so LinkedIn, Facebook in Twitter za zaposlovanje, in da bo skoraj 80% podjetij pregledalo kandidatovo spletno prisotnost in vedenje, preden sprejme odločitev.
Vaša prisotnost na družbenih medijih ima lahko vpliv na vaš bodoči zaslužek in službo. Kaj morate upoštevati in spremeniti, da boste zaželeni med delodajalci?
Vaš profil naj bo čist. Prvi korak je stvar zdrave pameti, vendar vsebuje ključno nalogo: Ne delajte iz sebe norca ali klovna na spletu (razen v primeru, da se potegujete za klovna ali klovneso). Vse kar objavite, postate, komentirate, se zabeleži in prav lahko vas začne nekega dne preganjati.
Prikaži nekatere lastnosti. Nasprotje čistega profila je preveč čist profil. Vaš profil naj ne izgleda zapuščeno in zanemarjeno. Seveda preprečite objavo nespodobnih fotografij s fantovščine ali dekliščine. Delodajalec bo iskal kandidata, ki je odprt in družaben, kar dokazuje tudi znanje in uporaba družbenih medijev in nivo komunikacije. Iščejo nekoga z naravo, ki izstopa iz množice.
Razširite svoje ime. Ko oblikujte spletni nastop, boste imeli največ sreče, če boste delili prave vsebine na pravih kanalih. Twitter in Facebook sta pomembni platformi, vendar morate v manjši meri ohranjati in vzdrževati profil tudi na Google+, LinkedIn in mogoče celo About.me.
Targetirajte vaše sporočilo. Optimizirajte svoje ime s pomočjo družbenih medijev. Poskrbite, da so zadetki na Googlu na vaše ime laskavi.
Povežite se s podjetjem, v katerem želite delati. Ne bojte se aktivno sodelovati s podjetjem. Podjetju lahko dvorite preko tvitov in posodobitev statusov. Vsako podjetje aktivno preverja možnosti za zaposlitev preko spletnih profilov in zagotovo imajo prednosti tisti, ki so izkazali lastno pobudo.
Ne pozabite, da socialni mediji niso le prostor, da slišijo vas – to je tudi odlična priložnost za vas, da opazujete dejanja podjetij. Kakšna je interakcija podjetja z javnostjo? Kakšen vpogled v podjetje lahko dobite preko tvitov in statusov? Po temah, ki jih izpostavijo, lahko dobite občutek o kulturi podjejta.
Začni krepiti svojo digitalno osebnost zdaj. V prihodnjih letih bodo podjetja postala temeljita pri ocenjevanju spletne pojavnosti novih kandidatov. Želite dodaten nasvet o uporabi Facebooka?
Prenesite si katerega izmed naših priročnikov o družbenih medijih ali nas kontaktirajte na info@spletnik.si!
Spletnik