Kako z e-mail sekvencami povečati obisk spletne strani in prodajo?

Jun 16, 2015
Jun 16, 2015

Posodobljeno 29. 01. 2021

Že večkrat smo pogovarjali o izredno veliki vlogi, ki jo ima e-mail marketing v prodajnem procesu in kako enostavno je pravzaprav z e-mail marketingom povečati interes po nakupu vaših izdelkov in storitev.
Še enostavneje pa je, če lahko kupce kar z e-mail marketing „avtopilotom“ vodimo k nakupu naših izdelkov.

Kaj sploh je e-mail sekvenca?

Gre za serijo e-mail sporočil, ki jih prejemniku pošiljamo v naprej določenem zaporedju in z določenim zamikom. Pošiljanje postopoma vpliva na prejemnika in ga največkrat skozi izobraževalne, oglasne in podporne vsebine usmerja k nakupu. Ker za pripravo ne zahteva veliko časa, daje pa na drugi strani zelo dobre rezultate, gre za eno najučinkovitejših oblik pospeševanja prodaje.
Danes vam bomo predstavili nekaj praktičnih primerov uporabe e-mail marketing sekvenc in morda dobite tudi sami kakšno idejo za e-mail sekvenco, ki bo povečala obisk vaše strani in vašo prodajo.
Vse kar navajamo med predlogi, lahko na enostaven način izdelate tudi z orodjem za e-mail marketing Newsletter.si.

1. Brezplačen e-tečaj

apple-desk-laptop-macbook-pro-largeBrezplačen e-tečaj je ena očitnejših oblik e-mail sekvence.
Recimo da ponujamo jezikovni tečaj francoščine, tečaj pa je sestavljen iz 15 posameznih lekcij.
Pričakujemo da se bodo novi tečajniki neprestano dodajali. Tečajnikom bomo z vzpostavljeno e-mail sekvenco v tedenskih razmakih pošiljati po eno lekcijo, vsak nov tečajnik pa bo zaradi e-mail sekvence začel pri „lekciji 1“.
Prvo lekcijo bo tečajnik prejel ob prijavi na seznam, vse ostale pa z zamikom, ki ga določimo na posameznem sporočilu.
Tako zastavljena sekvenca bo pomagala tečajnikom pri postopnem učenju tujega jezika in ga – kjer je to možno – usmerjala tudi na vašo spletno stran, kjer se prodajni proces začne znova.
Brezplačni e-tečaji so SUPER zadeva in dokazano učinkovit način povečanja baze kontaktov in prodaje!

2. Napovednik dogodka ali začetka akcije

new-year-s-eve-ceremony-champagne-sparkling-wine-largeČe pripravljate prodajni „Bum“ ali pa če vaše kupce čaka posebna prodajna akcija ali izkušnja, si zagotovo želite da tega ne bodo pozabili in zamudili priložnosti ki jih čakajo.
S sekvenco poskrbite za redno obveščanje o tem, kdaj se akcija začne. Prejemnikom v vaši bazi boste prvo obvestilo poslali 14 dni pred začetkom akcije, naslednje sporočilo 7 dni prej, naslednje 3 dni pred začetkom in zadnje en dan pred začetkom akcije ali dogodka.
Prejemnike v sporočilih boste opozorili še na prednosti nakupa in ugodnosti, predvsem pa – NAJ NE ZAMUDIJO AKCIJE
S sekvenco tako na zelo enostaven način poskrbite za redno in usmerjeno obveščanje o akciji oz. dogodku, oz. da na vaš veliki dogodek ali akcijo ne bodo pozabili.

3. Upsell oz. ponovna prodaja

www.madebyvadim.comPravijo da je najlažje prodajati obstoječim kupcem – in to res drži. A kupce je potrebno za ponovni nakup izobraziti, jih o možnostih ponovnega nakupa obvestiti in jih zanj tudi motivirati.
E-mail sekvence so eden najlažjih načinov doseganja ponovnih nakupov. Kupca ob nakupu določenega izdelka umestimo v sekvenco, ki kupca tega izdelka sistematično in v smiselnih razmakih opozarja in seznanja z možnostmi nakupa kompatibilnih izdelkov. Na ta način imate dovolj časa da prejemnika poučite o vseh prednostih nakupa dodatnih izdelkov, mu predstavite akcije in nakupne možnosti ter ga prepričate v nakup.
Primer:
Prodajalec avtomobilov točno ve, kdo je kupil kateri model vozila. In se odloči da bo za vsak model avtomobila pripravil sekvenco. Ker prodajalec ve kdaj približno bodo kupci potrebovali servis, nove pnevmatike, rezervne dele itn.. lahko zelo natančno določi kaj in kdaj naj kupcem pošlje prodajno usmerjeno e-sporočilo.
In nastavi:

    • prvo sporočilo ob nakupu izdelka
    • naslednje čez en teden (kakšno je zadovoljstvo z nakupom)
    • naslednji čez en teden ( a so kakšnja vprašanja)
    • naslednji čez en mesec (dodatna oprema prvič)
    • naslednji čez en mesec (dodatna oprema drugič)
    • ….

Če imate opravka z majhnim številom storitev ali izdelkov je takšen tip sekvence za vas idealen. Sicer pa je primerno sekvence nastavljati na skupine izdelkov in ne za vsak posamezen produkt.

4. Članki in nasveti

bread-food-sandwich-healthy-largeNovi prejemniki e-novic oz. novi kontakti v vaši bazi najverjetneje ne vedo za vse koristne vsebine in članke, ki ste jih napisali pred leti. Sekvence so odličen način da vašim prejemnikom približate tudi vaše starejše vsebine, če so te še vedno aktualne in koristne.
Primer podjetja ki se ukvarja z kuhinjsko posodo. Ker so obiskovalcem na spletni strani ponujali tudi recepte za kuho in ker je večina receptov glavni razlog, da so se novice prijavili, naredimo naslednje.
Vse recepte spravimo v sekvenco v kateri je 1 email = 1 recept. „Prazen prostor“ posameznih e-sporočil zapolnimo s spremnim tekstom ter ponudbo kuhinjske posode. Recepti redkokdaj zastarajo in so tudi tisti izpred dveh let še vedno aktualni. Kuhinjske posode ne izpostavljamo s konkretnimi slikami in modeli, temveč z grafiko „Vrhunska kuhinjska posoda po izjemnih cenah“ ki uporabnika pripelje na našo spletno stran.

Zaključek

Možnosti uporabe e-mail marketing sekvenc je še mnogo več, vse pa dajejo dobre rezultate.
Svetujem vam, da si svojo prvo sekvenco na enostaven način izdelate z orodjem za e-mail marketing Newsletter.si, v primeru vprašanj pa nam pišite na info@spletnik.si ali nas pokličte na 080 3339.
Lp,
Aleksander Blatnik

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran